Hore
Fórum » O TECHNIKE
 

TAMRON AF 70-300mm F/4-5.6 Di

temza231187
2008-10-28 18:24:21+01
Dobrý deň. Mal by som ešte otázku ohľadom objektívu TAMRON AF 70-300mm. Som začiatočník a uvažujem o teleobjektíve a momentálne mi financie stačia na tento. Mal som ho vyhliadnutý už skôr lebo sa my zdal finančne vzhľadom na parametre atraktívny. Ale nema stabilizátor. Takže otázka: Má zmysel na začiatok kúpiť tento objektív aj keď nemá stabilizátor alebo mam počkať keď budu financie a kúpiť najaký objektív z vyžšej cenovej kategórie čo ma aj stabilizátor. Veľmi by mi pomohli vaše rady a názory na tento objektív. link: http://www.hej.sk/digitalne-foto/obchod/333080/objektivy-tamron/tamron-af-70-300mm-f-4-5-6-di/ Za pomoc vopred ďakujem.
 
javelin
2008-10-28 18:39:38+01
Tebou spomínaný objektív je to najhoršie a tiež aj najlacnejšie vo svojej triede.
Neriešme teraz značku,ale parametre.
Už som tu kdesi písal o tom že ludia su nainfikovaný peknými fotografiami a chceli by tiež také robit.
Financie nepostačujú sú nedočkaví , kupia čo je poruke a potom príde obrovské sklamanie.
Toto sklo nekreslí dobre (pre mna dobre) nikde v celom rozsahu.
Možno trocha lepšie niekde okolo 90mm.
Má katastrofálnu chromatickú aberáciu (viď. drát pod vtáčikom v mojej galérii)+vinetuje,a na maximálnom ohnisku je to úplná katastrofa s ostrostou.
Daj od toho ruky preč , niečo došetri, bud trpezlivý a sprav si na jar budúceho roka radost tým že si kúpiš niečo ako 70-200 / 2,8, kludne bez stabilizácie.Tá ti bude ak tak nanič....vermi časom pochopíš čo myslím.
Velká diera ti dá možnosť použit kratši čas a tým aj menej roztrasené fotky....HOUGH
 
temza231187
2008-10-28 18:50:21+01
Ďakujem za vysvetlenie a nasmerovanie.
 
baca007
2008-10-28 22:03:23+01