Hore
Fórum » O TECHNIKE
 

Makro predsádka

CrazmydRed
2008-12-18 21:43:08+01
Mám v pláne potešiť sa a rozšíriť si výbavu o makro predsádku. Chcela som sa spýtať, aké máte s týmito vecičkami skúsenosti, resp. akú by ste mi odporúčali. Som chudobná študentka, takže by ma potešilo niečo v nižšej cenovej kategórii. Mám objektív EF 50mm f/1,8 II, ak to je relevantné. ďakujem za názory ;)
 
Karol Srnec
redakcia ephoto.sk 2008-12-18 22:18:48+01
Lacneho nenajdes nic, potrebujes kvalitnu achromaticku predsadku. Skusali sme to s BODYm na inakejsich objektivoch, bolo to nepouzitelne.
 
bear
- moderator
2008-12-18 23:17:56+01
50/1.8 mi davala velmi dobre vysledky s medzikruzkami. Je to kusok drahsie ako predsadka, ale opticky je to lepsie (ziadna optika navyse) a pouzitelne so vsetkymi EF objektivmi. Samozrejme je to ovela menej pohodlne ako makro objektiv.
 
expa
2008-12-20 23:21:23+01
Ja pouzivam toto: (dufam, ze mozem dat link spolocnosti) http://www.megafoto.sk/Canon/extention-tube-ef-25-ii je to pravdepodobne to co pise aj Bear a foti sa s tym super ... je to take makro ´za par korun´. Pouzivam tuto hracku tiez s 50mm f/1.8 mkII. ak chces, mozem ti nafotit nieco pre viditelny rozdiel a poslem niekam.
 
bear
- moderator
2008-12-21 00:18:36+01
ano je to to iste, kusok cenovo vyhodnejsie su medzikruzky kenko
 
Fotograf77
2008-12-21 08:18:50+01
jj, medzikruzky skor. . . ak chces daku lacnu predsadkovu sosovku, skus obycajnu lupu. .. na hranie sa a objavovanie makrosvetu ti bude stacit:-))))Ale dake super vysledky od toh onecakal, tak isto ako s lacnejsimi predstavnymi sosvkami :-)))))
 
expa
2008-12-21 13:44:01+01
príspevok od: Fotograf77
jj, medzikruzky skor. . . ak chces daku lacnu predsadkovu sosovku, skus obycajnu lupu. .. na hranie sa a objavovanie makrosvetu ti bude stacit:-))))Ale dake super vysledky od toh onecakal, tak isto ako s lacnejsimi predstavnymi sosvkami :-)))))