Hore
Fórum » O FOTOGRAFOVANÍ
 

živíte sa fotením?

mahauve
mahauve 2008-01-15 20:58:23+01
zaujímalo by ma, či živíte fotením? ako to je na SVK? dá sa to vôbec? študovali ste fotografiu, napr. VŠVÚ? Čo si myslíte o tej škole?
 
bluesman
2008-02-18 20:27:26+01
sorry, tento prispevok patri inde...trosku som sa splasil :o)
 
knapi
2008-03-11 19:54:29+01
´Dobra skola je stat sa asistentom fotografa´ - by ma zaujimalo ako sa to realne robi, ked som fotograf-amater? reaguje vobec fotograf-profik na takuto ziadost? mate niekto skusenosti?
dakujem
 
Karol Srnec
redakcia ephoto.sk 2008-03-11 21:06:01+01
Zivit sa fotografiou nie je lahke, je len par profikov, ktory sa skutocne uzivia niecim inym ako svatbami. Pomerne lahko sa da stat fotografom v novinach, naroky su pomerne nizke, skor sa vyzaduje dobry zaludok. Na zaciato to vsak moze byt dobra skola, aj tie svadby a firemne akcie.
Nastup digitalov takmer zlikvidoval fotograficky trh. Vela firiem si kupulo digital a mysli si, ze teraz si vsetko spravia sami, vacsinou to dopadne zle. Vela fotografov sa zacina zivit skor grafickymi pracami. Dopyt po fotografii a kvalitnej fotografii je maly, dufajme, ze sa to zlepsi, ved aj v amaterskej fotografii sa to zacina rozbiehat a naroky na informovanost a kvalitu rastu, coho dokazom je aj fungovamnie tohoto portalu.
 
tomino070
2008-04-01 12:00:31+02
knapi ja ked som bol za jednym fotografom a spomenul som ze aj ja zacinam fotit hned mi povedal ze ked chcem mozme ist niekedy spolu fotit a nieco sa priucim a to zadarmo.Bol to uplne cudzi chlap.
No ja som odmietol:)
 
denisvesely.com
2015-10-11 07:46:29+02
príspevok od: slavmiro