Hore
Fórum » Ephoto - návrhy a pripomienky
 

ePhoto pripomienky 2

Stratený Stano
Stratený Stano ocenenie redakciou 2013-06-09 12:51:24+02
Staré pripomienkovacie fórum bolo zamknuté a preto zakladám nové, aby bolo kde pripomienkovať...
 
seifi
2015-03-28 22:08:07+01
príspevok od: alexmenti
v poslednej dobe ( t.j. už dosť dlho ), mám zmiešané pocity z ephota, veľmi podobné Tvojim pocitom, Stano...ale nech je to už ako chce, asi si pôjdem niečo preštudovať o teórii chaosu, ktorá je veľmi premyslená a do detailov prepracovaná teória...možno túto teóriu na tomto portály prežívame teraz v praxi...
všetko toto by som akosi prekúsil dôležité je, aké fotografie pribúdajú a ako sa hodnotia ... a čo môžeš po pridaní svojej fotografie čakať, akú kritiku, usmernenie, ... ide to dolu vodou; za banálne foto bez motívu, myšlienky, sú tú výkriky chvály a nadšenia, ... a to je horšie, ako technická stránka portálu
0
4
 
seifi
2015-03-28 22:11:25+01
dnes som mazal niektoré fotografie na prvom, druhom liste ... bolo by dobré, keby pri mazaní fotografii na druhom liste ma nehodilo po zmazaní foto na prvý list, treba sa preklikať zase na druhý list; a pri prechode z prvého na druhý list (v portfóliu), je potrebné sa dostať dole na prvý list (hore totižto nie sú šípky)
0
1
 
duroslav
2015-03-28 22:17:20+01
S tým preklikávaním sa medzi stranami je problém aj tutok vo fóre. Keď si otvorím nejakú tému tak ma to automaticky hodí na stranu s najnovšími príspekvami, ale keď sa chcem vrátiť dajme tomu na začiatok alebo o viac než jednu stranu dozadu, tak najprv musím odscrollovať nadol, keďže na vrchu stránky sa dá stránkovať iba o jednu stranu vpred a nazad.
0
1
 
alexmenti
2015-03-28 22:17:38+01
príspevok od: seifi