vždy časť článku vidíš...to za prvé za druhé...bol so vlastníkom nejakého fotoaparátu ktorý je v recenzii..prečo by si nemohol diskutovať v komentároch? to za druhé a za tretie... prečo niekto spoplatní recenziu?? tento portál má dlhodobo tak jedinečný spôsob riešenia niektorých vecí že až....
a ako moze niekto diskutovat o niecom, co si neprecital, lebo k tomu nemal pristup?
Si si nevšimol, že v diskusiách pod článkami niekedy padne otázka/názor ktorý sa trochu odchyľuje od obsahu článkiu a človek by sa k tomu rád vyjadril. Ale keďže si neprečítal predtým článok, tak jeho odpoveď zrejme nebude dostatočne fundovaná, či?
Si si nevšimol, že v diskusiách pod článkami niekedy padne otázka/názor ktorý sa trochu odchyľuje od obsahu článkiu a človek by sa k tomu rád vyjadril. Ale keďže si neprečítal predtým článok, tak jeho odpoveď zrejme nebude dostatočne fundovaná, či?
presne na toto narážam.. že recenzia je niečo o čom sa dá perfektne debatovať...
hlavne ak sa nájdu ludia čo majú tiež osobnú skúsenosť s daným produktom...
v komentoch padne otázke respektíve začne diskusia...
a človek by aj mal náležité skúsenosti s daným foťákom/objektívom aby sa mohol vecne zapojiť do diskusie/ poradiť...aj bez prečítania danej recenzie...
ale nie...naše úžasné ephoto dokázalo až takú neuveriteľnú vec že aj taká vec ako komentovanie je dovolené len platiacom členom...
presne na toto narážam.. že recenzia je niečo o čom sa dá perfektne debatovať...
hlavne ak sa nájdu ludia čo majú tiež osobnú skúsenosť s daným produktom...
v komentoch padne otázke respektíve začne diskusia...
a človek by aj mal náležité skúsenosti s daným foťákom/objektívom aby sa mohol vecne zapojiť do diskusie/ poradiť...aj bez prečítania danej recenzie...
ale nie...naše úžasné ephoto dokázalo až takú neuveriteľnú vec že aj taká vec ako komentovanie je dovolené len platiacom členom...
Inak mám taký dojem, že pod recenziami môžu diskutovať aj neplatiči. Diskusie sú obmedzené iba pri zamknutých článkoch ( fotoškola a pod.), kde ale platí to, že aj neplatič môže prejaviť ochotu zodpovedať položenú otázku v diskusii, len na to aby mohol niekomu pomôcť si musí najprv zaplatiť.
Napada ma jedna priama otazka, napriek tomu, ze trollovanie nieje doporucovane...
Bolo by mozne doplnit diskusie a komenty k foto o emotikon trolla?
Samozrejme, komenty k trolovi su vzdy vitane. No tvoje prilozene foto nestoji za diskusiu, ani koment ako aj ine foto v galerii na kritiku od novych uzivatelov na ephoto.
presne na toto narážam.. že recenzia je niečo o čom sa dá perfektne debatovať...
hlavne ak sa nájdu ludia čo majú tiež osobnú skúsenosť s daným produktom...
v komentoch padne otázke respektíve začne diskusia...
a človek by aj mal náležité skúsenosti s daným foťákom/objektívom aby sa mohol vecne zapojiť do diskusie/ poradiť...aj bez prečítania danej recenzie...
ale nie...naše úžasné ephoto dokázalo až takú neuveriteľnú vec že aj taká vec ako komentovanie je dovolené len platiacom členom...
Kasli na to, ja som uz tiez neplatic na ephoto a prd si tu precitam a ani mi to nechyba. Posledne clanky co tu su, vznikli len preto aby sa neplnilo forum tzv. novymi a zbytocnymi dotazni, lebo take tu uz boli, len si ich nik nevyhladal. Nic nove v tych clankoch nieje, len uvahy... ale fakty sa tu uz davno minuli, alebo nikdy neboli.
Kasli na to, ja som uz tiez neplatic na ephoto a prd si tu precitam a ani mi to nechyba. Posledne clanky co tu su, vznikli len preto aby sa neplnilo forum tzv. novymi a zbytocnymi dotazni, lebo take tu uz boli, len si ich nik nevyhladal. Nic nove v tych clankoch nieje, len uvahy... ale fakty sa tu uz davno minuli, alebo nikdy neboli.
minuly rok som mal clenstvo platene.... jedine co mi to dalo bolo ze som videl vsetky clanky cele... (z toho drviva vacsina naozaj nic zaujimave) ale v zivote by ma nenapadlo ze niekto vymysli taku (pi******) ako je "zaplať aby si mohol vobec komentovať"
konecne som naplno pochopil prečo odtialto pár rokov dozadu tolko ludí odišlo...a preco tolko ludi na ephoto vkuse nadáva...
minuly rok som mal clenstvo platene.... jedine co mi to dalo bolo ze som videl vsetky clanky cele... (z toho drviva vacsina naozaj nic zaujimave) ale v zivote by ma nenapadlo ze niekto vymysli taku (pi******) ako je "zaplať aby si mohol vobec komentovať"
konecne som naplno pochopil prečo odtialto pár rokov dozadu tolko ludí odišlo...a preco tolko ludi na ephoto vkuse nadáva...
ja som si pred 2 dnami kupil cokoladu za 4 eura ... a uz som ju aj zozral ... mam problem s nadvahou, takze prijemny pocit pri jej konzumacii prebili vycitky svedomia ... tak som si uvedomil, ze mi staci 4 krat za rok zdrzat sa v potravinach podobneho zbytocneho nakupu a mam na rocne predplatne 14 eur na Ephoto
ja som si pred 2 dnami kupil cokoladu za 4 eura ... a uz som ju aj zozral ... mam problem s nadvahou, takze prijemny pocit pri jej konzumacii prebili vycitky svedomia ... tak som si uvedomil, ze mi staci 4 krat za rok zdrzat sa v potravinach podobneho zbytocneho nakupu a mam na rocne predplatne 14 eur na Ephoto
blahoslav mne nerobi problem zaplatit si aj plus konto....
Ale tu ide o princip...nebudem podporovat niekoho kto si tu podporu vynucuje aby som mu mohol vobec okomentovat clanok...
ephoto riadia ludia ktorym to riadne slape na hlavu...
toto je hadam jedine forum na ktore pocujem od sirokeho mnozstva fotografov same hejty...
Ha, mam konto basic, (predtým som si 2 roky platil classic, ale uz vlastne nie je preco dalej platit). Teraz som isiel dat koment k clanku, ktory je locknuty pre konto basic. Na moje prekvapenie mi ani tento koment (tykal sa nie priamo clanku, ale komentu jedneho diskutujúceho) mi nebol umozneny Mimo toho, ze cele tunajsie zakapavajuce forum je ako v poslednom krci, tak ani nie je umozneny koment k zamknutym clankom...smutne a nepochopitelne, ale take slovenske !
ja ma pocit ze to tu ide celkovo dolu vodou...kedysi boli aj foto kvalitne ked vidim teraz ten denný yber..neviem neviem.... osobne som tu tiež čoraz menej a ak sa nepohnu veci spravnym smerom zrejme bol toto posledný rok čo som platil členstvo...s poplatkom som čakal narast kvality...zda sa mi však že to odvtedy ide prave opačným smerom...
Inak mám taký dojem, že pod recenziami môžu diskutovať aj neplatiči. Diskusie sú obmedzené iba pri zamknutých článkoch ( fotoškola a pod.), kde ale platí to, že aj neplatič môže prejaviť ochotu zodpovedať položenú otázku v diskusii, len na to aby mohol niekomu pomôcť si musí najprv zaplatiť.
Diskusie nie su obmedzene. Diskutovat moze kazdy aj uzivatel s basic kontom.
minuly rok som mal clenstvo platene.... jedine co mi to dalo bolo ze som videl vsetky clanky cele... (z toho drviva vacsina naozaj nic zaujimave) ale v zivote by ma nenapadlo ze niekto vymysli taku (pi******) ako je "zaplať aby si mohol vobec komentovať"
konecne som naplno pochopil prečo odtialto pár rokov dozadu tolko ludí odišlo...a preco tolko ludi na ephoto vkuse nadáva...
Komentovanie nie je blokovane. Pri vsetkych clankoch mozete diskutovat bez obmedzenia.
Chyba bola opravovana, prosim o info aky prehliadac pouzivate? Skusali sme to u nas sa tato chyba uz neobjavuje.
V predchádzajúcich prípadoch kedy sa chyba objavovala došlo k jej samovoľnému zmiznutiu po určitom čase. Rovnako aj v tomto prípade. Včera večer bol problém s prístupom ku obrázku, dnes sa mi už zobrazil. V praxi to vyzerá teda tak, že po pridaní nejakého obrázku do fóra sa po určitú dobu obrázok nezobrazí.
Rovnako som už aj v minulosti napísal detailné informácie o tom, aký prehliadač používam. Chyba sa prejavovala minimálne v 5 rôznych prehliadačoch (Firefox, MSIE, Chrome, Webkit, Safari) na 3 rôznych platformách (Windows, Android, iOS). Akože nehnevajte sa ale toto opakované dotazovanie sa na veci, ktoré už boli raz zodpovedané (obzvlášť teda na používaný prehliadač) mne osobne pripadá ako odpútavanie pozornosti, resp. "riešenie problémov" na úrovni 1st level support, kde sú nalinajkované preddefinované odpovede typu "Opýtajte sa užívateľa na použitý prehliadač", prípadne odpovedzte "preveríme to".
Myslím si, že za ten čas čo sa vypytujete na použitý prehliadač a čakáte na odpoveď užívateľa ste kľudne mohli vyskúšať pridať do diskusie nejaký príspevok s priloženým obrázkom a odsledovať čo sa u vás deje a prečo to nefunguje.
V predchádzajúcich prípadoch kedy sa chyba objavovala došlo k jej samovoľnému zmiznutiu po určitom čase. Rovnako aj v tomto prípade. Včera večer bol problém s prístupom ku obrázku, dnes sa mi už zobrazil. V praxi to vyzerá teda tak, že po pridaní nejakého obrázku do fóra sa po určitú dobu obrázok nezobrazí.
Rovnako som už aj v minulosti napísal detailné informácie o tom, aký prehliadač používam. Chyba sa prejavovala minimálne v 5 rôznych prehliadačoch (Firefox, MSIE, Chrome, Webkit, Safari) na 3 rôznych platformách (Windows, Android, iOS). Akože nehnevajte sa ale toto opakované dotazovanie sa na veci, ktoré už boli raz zodpovedané (obzvlášť teda na používaný prehliadač) mne osobne pripadá ako odpútavanie pozornosti, resp. "riešenie problémov" na úrovni 1st level support, kde sú nalinajkované preddefinované odpovede typu "Opýtajte sa užívateľa na použitý prehliadač", prípadne odpovedzte "preveríme to".
Myslím si, že za ten čas čo sa vypytujete na použitý prehliadač a čakáte na odpoveď užívateľa ste kľudne mohli vyskúšať pridať do diskusie nejaký príspevok s priloženým obrázkom a odsledovať čo sa u vás deje a prečo to nefunguje.
ePhoto pripomienky 3
za druhé...bol so vlastníkom nejakého fotoaparátu ktorý je v recenzii..prečo by si nemohol diskutovať v komentároch? to za druhé
a za tretie... prečo niekto spoplatní recenziu?? tento portál má dlhodobo tak jedinečný spôsob riešenia niektorých vecí že až....
hlavne ak sa nájdu ludia čo majú tiež osobnú skúsenosť s daným produktom...
v komentoch padne otázke respektíve začne diskusia...
a človek by aj mal náležité skúsenosti s daným foťákom/objektívom aby sa mohol vecne zapojiť do diskusie/ poradiť...aj bez prečítania danej recenzie...
ale nie...naše úžasné ephoto dokázalo až takú neuveriteľnú vec že aj taká vec ako komentovanie je dovolené len platiacom členom...
hlavne ak sa nájdu ludia čo majú tiež osobnú skúsenosť s daným produktom...
v komentoch padne otázke respektíve začne diskusia...
a človek by aj mal náležité skúsenosti s daným foťákom/objektívom aby sa mohol vecne zapojiť do diskusie/ poradiť...aj bez prečítania danej recenzie...
ale nie...naše úžasné ephoto dokázalo až takú neuveriteľnú vec že aj taká vec ako komentovanie je dovolené len platiacom členom...
Diskusie sú obmedzené iba pri zamknutých článkoch ( fotoškola a pod.), kde ale platí to, že aj neplatič môže prejaviť ochotu zodpovedať položenú otázku v diskusii, len na to aby mohol niekomu pomôcť si musí najprv zaplatiť.
Bolo by mozne doplnit diskusie a komenty k foto o emotikon trolla?
Bolo by mozne doplnit diskusie a komenty k foto o emotikon trolla?
hlavne ak sa nájdu ludia čo majú tiež osobnú skúsenosť s daným produktom...
v komentoch padne otázke respektíve začne diskusia...
a človek by aj mal náležité skúsenosti s daným foťákom/objektívom aby sa mohol vecne zapojiť do diskusie/ poradiť...aj bez prečítania danej recenzie...
ale nie...naše úžasné ephoto dokázalo až takú neuveriteľnú vec že aj taká vec ako komentovanie je dovolené len platiacom členom...
(z toho drviva vacsina naozaj nic zaujimave)
ale v zivote by ma nenapadlo ze niekto vymysli taku (pi******) ako je "zaplať aby si mohol vobec komentovať"
konecne som naplno pochopil prečo odtialto pár rokov dozadu tolko ludí odišlo...a preco tolko ludi na ephoto vkuse nadáva...
(z toho drviva vacsina naozaj nic zaujimave)
ale v zivote by ma nenapadlo ze niekto vymysli taku (pi******) ako je "zaplať aby si mohol vobec komentovať"
konecne som naplno pochopil prečo odtialto pár rokov dozadu tolko ludí odišlo...a preco tolko ludi na ephoto vkuse nadáva...
Ale tu ide o princip...nebudem podporovat niekoho kto si tu podporu vynucuje aby som mu mohol vobec okomentovat clanok...
ephoto riadia ludia ktorym to riadne slape na hlavu...
toto je hadam jedine forum na ktore pocujem od sirokeho mnozstva fotografov same hejty...
Prvý raz bol v tomto vlákne spomenutý 24.9.2015. Odvtedy to máme viac než 2 mesiace a nespravil s tým nikto absolútne nič.
Prvý raz bol v tomto vlákne spomenutý 24.9.2015. Odvtedy to máme viac než 2 mesiace a nespravil s tým nikto absolútne nič.
Prvý raz bol v tomto vlákne spomenutý 24.9.2015. Odvtedy to máme viac než 2 mesiace a nespravil s tým nikto absolútne nič.
Diskusie sú obmedzené iba pri zamknutých článkoch ( fotoškola a pod.), kde ale platí to, že aj neplatič môže prejaviť ochotu zodpovedať položenú otázku v diskusii, len na to aby mohol niekomu pomôcť si musí najprv zaplatiť.
(z toho drviva vacsina naozaj nic zaujimave)
ale v zivote by ma nenapadlo ze niekto vymysli taku (pi******) ako je "zaplať aby si mohol vobec komentovať"
konecne som naplno pochopil prečo odtialto pár rokov dozadu tolko ludí odišlo...a preco tolko ludi na ephoto vkuse nadáva...
Rovnako som už aj v minulosti napísal detailné informácie o tom, aký prehliadač používam. Chyba sa prejavovala minimálne v 5 rôznych prehliadačoch (Firefox, MSIE, Chrome, Webkit, Safari) na 3 rôznych platformách (Windows, Android, iOS).
Akože nehnevajte sa ale toto opakované dotazovanie sa na veci, ktoré už boli raz zodpovedané (obzvlášť teda na používaný prehliadač) mne osobne pripadá ako odpútavanie pozornosti, resp. "riešenie problémov" na úrovni 1st level support, kde sú nalinajkované preddefinované odpovede typu "Opýtajte sa užívateľa na použitý prehliadač", prípadne odpovedzte "preveríme to".
Myslím si, že za ten čas čo sa vypytujete na použitý prehliadač a čakáte na odpoveď užívateľa ste kľudne mohli vyskúšať pridať do diskusie nejaký príspevok s priloženým obrázkom a odsledovať čo sa u vás deje a prečo to nefunguje.
Rovnako som už aj v minulosti napísal detailné informácie o tom, aký prehliadač používam. Chyba sa prejavovala minimálne v 5 rôznych prehliadačoch (Firefox, MSIE, Chrome, Webkit, Safari) na 3 rôznych platformách (Windows, Android, iOS).
Akože nehnevajte sa ale toto opakované dotazovanie sa na veci, ktoré už boli raz zodpovedané (obzvlášť teda na používaný prehliadač) mne osobne pripadá ako odpútavanie pozornosti, resp. "riešenie problémov" na úrovni 1st level support, kde sú nalinajkované preddefinované odpovede typu "Opýtajte sa užívateľa na použitý prehliadač", prípadne odpovedzte "preveríme to".
Myslím si, že za ten čas čo sa vypytujete na použitý prehliadač a čakáte na odpoveď užívateľa ste kľudne mohli vyskúšať pridať do diskusie nejaký príspevok s priloženým obrázkom a odsledovať čo sa u vás deje a prečo to nefunguje.
zaregistrujte sa a presvedčte o mnohých z výhod byť členom