Hore
Fórum » Ako fotografovať?
 

FOTENIE KUCHYSKÝCH INTERIÉROV.

michal_b
2011-03-18 09:49:09+01
Milí priatelia.

Som amatér a nemám valné skúsenosti s fotením interiérov, preto by ma zaujímal váš názor na spôsob fotenia kuchynského nábytku v reálnom interiéri. Pracujem vo firme kde realizujeme kuchyne na mieru a šéf ma požiadal aby som nafotil zopár „lepších“ kuchýň pre účely pripravovaného katalógu malého formátu. Sme malá firma, takže výsledky nemusia byť „stopercentne profesiálne“ na druhej strane nechcem, aby to vyzeralo vyslovene amatérsky.
Mám k dispozícii Nikon D90 s s bleskom METZ AF1/ len slave/objektív je zatiaľ len setový
18-105mm a samozrejme statív. To čo hlavne neviem je spôsob nasvietenia scény problémy kombinácie umelého a denného svetla. Zvažujem ďalšie svetlá ale neviem či sú potrebné a ako ich postaviť.
 
Karol Srnec
redakcia ephoto.sk 2011-03-18 10:44:27+01
Dufam, ze sa nenahnevas, ak napisem, ze pustit sa s tvojou vybavou a znalostami do fotenia kuchyn je trufalost. Len odpoved na tvoju otazku vyda za jednu odbornu publikaciu.
 
bear
- moderator
2011-03-18 10:54:17+01
A tou vybavou vela nevymyslis. Da sa to spravit, ale bude to vela roboty. Das fotak na stativ, a spravis viacero zaberov, kde bude primarne svetlo slave blesk. Blesk budes medzi zabermi presuvat a zlepis fotografie v PC, vysledok bude podobny, ako keby si mal scenu nasvetlenu viacerymi svetlami.
 
michal_b
2011-03-18 11:06:49+01
Očakával som, a ešte očakávam kritiku zo strany profesionálov, za "túto trúfalosť"ale skutočne sa to nemusí byť profi výsledok ale v rámci možností.
 
Jozef Peniak
redakcia ephoto.sk 2011-03-18 11:58:39+01
príspevok od: michal_b
Očakával som, a ešte očakávam kritiku zo strany profesionálov, za "túto trúfalosť"ale skutočne sa to nemusí byť profi výsledok ale v rámci možností.