Hore
Fórum » Ako fotografovať?
 

Fotenie svadby

michlo
michlo 2011-04-27 13:36:29+02
zdrawim, buduca svagrina ma poziadala, ze ci by som im nespravil svadobne fotografie (obrad, hostina, foto v prirode) a ja som jej nedokazal povedat nie . tak sa chcem opytat/poradit ze ci mi postaci moja vybava: telo: canon eos 60D, sklo: 18-135 3,5 - 5,6 IS .... rozmyslam aj o zakupeni blesku rozhodujem sa medzi speedlite 430 a 580. koli cene by som asi riesil radsej tu 430 , planujem dokupit potom este sklo canon 70-200 F4 L is ale to mi asi na svadbu treba nebude, ci? dakujem vopred za rady
 
tomis.ales
2011-04-27 15:58:51+02
príspevok od: FLASH-FOTO
Nedá mi nereagovať..., ale to je typická reakcia slovenského národa..., na svadbu vyhodíme kopec peňazí, ale najviac šetríme na fotografiách, prípadne videu..., veď vždy sa niekto nájde, kto nejaké fotky urobí. Potrvá ešte veľa rokov, kým sa toto zmení.
Ale je to chyba aj fotografov, že v konkurenčnom boji sa nájdu takí, ktorí to budú robiť aj takmer zadarmo..., len aby to nedostal niekto druhý...
Absolutny suhlas. Este pridam ze Slovaci este stale nevedia rozoznat dobreho svadobneho fotografa od zleho. Tato kultura tu chyba. Ale ked pride, bude konecne koniec predrazenych a hroznych fotografov, co len skopiruju fotky na CD a daju zakaznikovi.
 
slavmiro
2011-04-27 16:57:18+02
príspevok od: michlo
zdrawim, buduca svagrina ma poziadala, ze ci by som im nespravil svadobne fotografie (obrad, hostina, foto v prirode) a ja som jej nedokazal povedat nie . tak sa chcem opytat/poradit ze ci mi postaci moja vybava: telo: canon eos 60D, sklo: 18-135 3,5 - 5,6 IS .... rozmyslam aj o zakupeni blesku rozhodujem sa medzi speedlite 430 a 580. koli cene by som asi riesil radsej tu 430 , planujem dokupit potom este sklo canon 70-200 F4 L is ale to mi asi na svadbu treba nebude, ci? dakujem vopred za rady
ak mas po ruke ten zakladny zoom + svetelnu 50ku, 70-200 tele nebudes potrebovat. Vzdy taham tele na svadbu a nikdy som ho nepouzil.