Hore
Fórum » Ako fotografovať?
 

Profesionál vs amatérsky fotograf na svadbe

norulakp
norulakp 2012-05-23 13:17:10+02
Zdravim,

mal by som jednu taku otazku "mimo misu". Som amatersky fotograf. Fotim si len tak pre zabavu. Bratranec mal akurat pred par dnami svadbu, a mal objednaneho fotografa. Kedze aj ja som bol nedavno fotit svadbu, a nakoniec moje fotky boli lepsie, ako fotky oficialneho fotografa, tak som poprosil bratranca, ci by som nemohol ist s nimi. Bratranec bol samozrejme rad. Razil teoriu, cim viac fotiek, tym lepsie. A reku ja sa aspon nieco priucim od oficialneho fotografa. Samozrejme som sa mu tam nechcel nasilu trepat, ale reku rad by som sa co to priucil. Co ma vsak trosku zarazilo, ked oficialny fotograf mi odkazal, ze si vyslovene nezela, aby som s nimi siel. Najprv mi to prislo divne, potom reku, asi nechce, aby som fotil pozy, ktore on vymysli. Je tu viacero svadobnych fotografov, ako by ste to videli vy? Dovolili by ste ist zenichovmu bratrancovi s nimi na fotenie alebo nie? Kto ma pravo rozhodnut o tom, kto moze a nemoze ist (fotograf vs. zenich). Ja som to samozrejme akceptoval. Potom mi nevesta povedala, ze nechcel aby som s nimi siel, ze by som nemal lepsie fotky ako on Samo, asi to nebol primarny dovod, ale to je jedno. len ma zaujima vas nazor. Kedze aj ja budem mat o mesiac svadbu. A zrejme situacia sa bude opakovat. Mam oficialneho fotografa a zaroven rodinny znamy by chcel tiez par fotiek pocvakat. Tak aby som vedel. Vdaka za postrehy.
 
Daniel.U
2012-05-23 15:52:33+02
v principe kazdy kto sa mota okolo a nepomaha, tak zavadza. Osobne by mi ani nevadilo, ze foti pri mne, ale vadilo by mi, ze zenich s nevestou potom nevedia komu kukat do objektivu, koho pocuvat, na koho reagovat. Neni nic horsie ako ked sa clovek snazi narabat s fotenym modelom a ten je rozptylovany vsetkym moznym
 
bobo2
2012-05-23 16:08:31+02