Hore
Fórum » Vyberáme fotoaparát
 

Zmena značky

martinjj
2014-12-10 22:41:27+01
......mam sony alpha 350 objektív 17-70mm základný, fotil som pred tromi rokmi amatersky krajinky a rodinu chcel by som vo fotografovaní amatersky pokračovať uvažujem či je lepšie orientovať sa na nákup lepších objektívou alebo je lepšie starý fotoaparát predať a kúpiť nový iba telo a objektívy extra na krajinky a portréty. Ide mi iba o foto na video mám kameru alebo skôr sa zamerať na niečo použité?? Ide mi o pekné foto chcem s tým skúsiť HDR, filtre a ine veci .........ďakujem za každý názor....http://www.eglobalcentral.de/canon-eos-700d-slr-digitalkamera-nur-body-gehause.html možno take niečo
 
Martin Brojo
ocenenie redakciou 2014-12-11 10:30:28+01
čím ťa obmedzuje alpha 350 s tým objektívom ktorý máš?
 
total empty
2014-12-11 10:49:18+01
príspevok od: martinjj
......mam sony alpha 350 objektív 17-70mm základný, fotil som pred tromi rokmi amatersky krajinky a rodinu chcel by som vo fotografovaní amatersky pokračovať uvažujem či je lepšie orientovať sa na nákup lepších objektívou alebo je lepšie starý fotoaparát predať a kúpiť nový iba telo a objektívy extra na krajinky a portréty. Ide mi iba o foto na video mám kameru alebo skôr sa zamerať na niečo použité?? Ide mi o pekné foto chcem s tým skúsiť HDR, filtre a ine veci .........ďakujem za každý názor....http://www.eglobalcentral.de/canon-eos-700d-slr-digitalkamera-nur-body-gehause.html možno take niečo
Treba sa naučiť základy expozície,fotiť do RAW a vedieť z raw získať maximum. Použivať softy na HDR a iné úpravy. RAW bude aj tak surový , lebo s tým sa dá pracovať ďalej, ak ty cvakneš len jepg v nejakom blbom režime-scenérií, úž potom s tým ťažko niečo urobíš.
Porozmýšľaj čo ťa vlastne obmedzuje,či foťak alebo tvoje skúsenosti.
Žiadna mašinka sama o sebe dobrú fotku naspraví.
 
Karol Srnec
redakcia ephoto.sk 2014-12-11 11:48:52+01