Hore
Fórum » Vyberáme fotoaparát
 

Pomoc začiatočníkovi pri výbere fotoaparátu

Dafson100
Dafson100 2015-11-22 11:11:06+01
Ahojte

vyberám zrkadlovku a bol by som vďačný za každú radu. Ide o moju 1. zrkadlovku - strašne ma to chytilo . Čo sa rozpočtu týka, žiaľ, musím sa zmestiť do tých 350e max - môže byť aj používaný. Fotím asi 3 mesiace v škole na hodine fotografie. Tam používame Nikon, vo voľnom čase si požičiavam Canon od bratranca (ten Canon mi príde jednoduchší na ovládanie, ale je mi to jedno, kt. značka). Čo-to som aj na nete počítal, bazáre pobehal, ale už v tom mám trochu chaos a neviem si vybrať. Som začiatočník, fotiť budem prevažne vonku. Fotoaparát budem využívať aj na natočenie videa. Viete mi poradiť fotoaparát, príp. objektív k tomu? Rozmýšľam, či 18-55 bude stačiť, alebo už radšej 18-105 napr.

Ďakujem pekne za každú radu.

Pekný deň .
 
Dafson100
2015-11-23 21:30:30+01
Čo hovoríte na tieto 2 varianty:

http://foto.bazos.sk/inzerat/55213202/Nikon-D3200--obj-18-105-AF-S-DX-VR.php

alebo

http://foto.bazos.sk/inzerat/55345401/Nikon-D3100.php


Ďakujem za váš čas
 
fatality
2015-11-23 23:48:14+01
príspevok od: Dafson100
Čo hovoríte na tieto 2 varianty:

http://foto.bazos.sk/inzerat/55213202/Nikon-D3200--obj-18-105-AF-S-DX-VR.php

alebo

http://foto.bazos.sk/inzerat/55345401/Nikon-D3100.php


Ďakujem za váš čas
prva urcite lepsia..len..vyssie nepocuvas sefa..foti to dobre..ale video si moc nepotocis..
 
Dafson100
2015-11-24 00:23:53+01
príspevok od: fatality
prva urcite lepsia..len..vyssie nepocuvas sefa..foti to dobre..ale video si moc nepotocis..
áno, čítal som, nakoniec som z videa upustil, nakoľko prvoradé sú fotografie.
 
Dafson100
2015-11-24 00:24:45+01
príspevok od: Karol Srnec