Hore
Fórum » Objektívy a filtre
 

Vyber objektivu k 7D

mato2D
2013-03-22 18:06:56+01
Dobry den, na dalsi tyzden sa chystam na trip. Idem do Zurichu a odtial planujeme ist na Mont Blanc. Som amater zaciatocnik fotograf, ide o to, ze chcem spravit nejake "dobre" fotky pretoze boh vie ci este niekedy budem mat moznost navstivit tieto miesta. Mam Canon EOS 7D k tomu setak 18-55mm IS II. Chcem sa opytat ktory objektiv by bol najvhodnejsi na tento trip? Myslim si ze by to mal byt nejaky wide angle alebo bude postacovat Canon EF-S 17-55mm f/2.8 IS USM? Dalsia otazka je ci budem potrebovat na neho nejaky filter a ci sa v takej nadmorskej vysske a zime bude rosit objektiv, ak ano tak ako postupovat? Dakujem velmi pekne za rady a odpovede!
 
rk.
2013-03-22 18:42:31+01
Ides fotit krajinu, clony f/4+, tak tam nevidim nejaku jednoznacnu vyhodu 17-55ky, Mont Blanc ti neutecie, takze to zvladnes aj s pomalo ostraicou 18-55. Ked uz minut peniaze na nejake univerzalne sklo na tento trip, tak by som bral 15-85 ... ale to je iba moj nazor na zaklade infa, co si tu dal, neviem co planujes fotit v buducnosti.
 
slavmiro
2013-03-22 18:42:41+01
F8 s tym co mas a budes spokojny. Tvorive nedostatky nedobehnes lepsim sklom, zatial. Rosenie nastava ked studeny predmet zoberies do tepla kde je vlhkost. Aparat z tepla auta mozes zime vystavit okamzite a pocas vystupu, ak nedychnes na celnu sosovku tak v poho. Ked si dychnes do hladacika, zotries a fotis dalej, 7D je utesnena. Ak nemas slnecnu clonu na ten objektiv, investuj do nej, ta Ti zabery vyrazne vylepsi.
 
dynnamic
2013-03-22 18:42:48+01
príspevok od: mato2D