Hore
Fórum » Objektívy a filtre
 

Objektív ku Canon EOS 70D

PPalo
2013-09-14 13:43:22+02
Po dlhej dobe som si konečne vybral moju prvú zrkadlovku, ktorú plánujem kúpiť Canon EOS 70D.
Našiel som ju v predaji s objektívmi Canon EF18-135 IS STM alebo EF18-55 IS STM. No moja predstave je spojiť ju s objektívom Sigma 18-35mm, f1.8 DC HSM. Rozhodoval som sa na základe tejto recenzie
www.ephoto.sk/fototechnika/recenzie/objektivy/sigma-18-35mm-f18-dc-hsmart--extra-ostry-extra-svetelny/
Osobne si myslím, že kombinácia Canon EOS 70D + Sigma 18-35mm, f1.8 DC HSM by nemala mať žiaden problém. No som v tomto amatér a zatiaľ mám nulové skúsenosti. Preto prosím o názor skúsenejších, či je tento objektív k vybratému fotoaparátu vhodný a dokáže s fotoaparátom bezproblémovo spolupracovať.
Predpokladám, že v začiatkoch budem fotografovať prevažne rodinné stretnutia.
Zrkadlovku kupujem aj z dôvodu, že ma veľmi láka astrofotografia. Takže isto pár pokusov bude s fotením nočnej oblohy. No túto záležitosť chcem časom vyriešiť kúpou menšieho zrkadlového ďalekohľadu.
Ďakujem za každú pripomienku a radu.
 
pufko
2013-09-14 13:58:50+02
Ten objektív moc ludí nemá, ale nie je dôvod o nom pochybovať. Pochybovať sa dá o tom či bude jeho rozsah pre tvoje potreby dostatočný, dlhý koniec 35mm je sakra málo
 
Jozef Krajčo
externý redaktor
- moderator
2013-09-14 14:15:55+02
Objektiv Sigma 18-35mm s Canon 70D nema ziadny problem. Na rodinne stretnutia v interiery uplne idealna APSC kombinacia.
Na hratky v ruke s displejom pri nasadeni tohto objektivu zabudni. Sklo je tazke, takze fotenie budes realizovat cez hladacik.
Nemozem nespomenut fakt, ze pri tazkych objektivoch ako je tento vzdy ked chytis fotak do ruky, tak sa dvierka nad kartou pohnu. Je to neskutocne otravne. Mna z toho ide porazit

Casom budes pozerat po dlhsich ohniskach. To uz snad bude vonku stabilizovana Sigma 20-70 f2! Art
 
PPalo
2013-09-14 14:28:26+02