Hore
Fórum » Objektívy a filtre
 

Objektiv Canon EF-S 15-85 IS USM na Canon 500D.

teddy2007
teddy2007 2011-01-24 18:35:18+01
Ahojte, mate niekto prakticke skusenosti s tymto objektivom na tomto tele ? Pripadne dajte link, kde nieco zmysluplne najdem. Dik.
 
zvonec
2016-04-07 12:39:13+02
príspevok od: Roman Ď
Ahoj videl práve že a už som bol rozhodnutý kúpiť canon a dosť ma to odradilo, kedže aj maľby si fotím. A akurát na olejomaľbách to je vidieť. Ak chceš pošlem ti tu stránku ok
Roman,
Point ti uz v inom threade napisal, ze existuje riesenie tvojho problemu...
Vola sa Canon EF 16-35mm F/4L IS USM http://objektivy.heureka.sk/canon-16-35mm-f-4l-is-usm/

Treba sa uz rozhodnut, a nebude uz dovod to pitvat na fore, a preberat vsetky mozne nezmyselne riesenia....
 
Roman Point
2016-04-07 19:07:31+02
príspevok od: Johnnny
No sup sem s nou
www.romandurcek7.webnode.sk

Ja som neni odborník chalan aj mne dosť lezie na nervy ale to čo maluje by som ja nedokázal.. Takže v tom klobúk dole. Preto tak "citlivo" vyberá objektív. Miluje svoju prácu a chce aby aj na fotkach vyzeralo všetko tak ako real. Myslím si a snáď sa nemýlim. Ak sa mýlim tak lámem palicu a serkam na to..
 
zvonec
2016-04-07 23:37:57+02
Chapem Romana D, ze starostivo vybera objektiv, ja som vsak takisto v koncoch. Fotenie malieb som v zivote neskusal, resp. mam dva zabery... Co bolo zaujimave, ze na fotkach vynikli detaily obrazu, ktore som volnym okom nevidel...

Skusil som si len tak nieco poguuglit ako to robia ini a ono ani tak nejde o techniku, ale umenie ovladat a mat znalosti o kalibracnych krivkach, a o PostProcese ako takom... A za take znalosti sa tvrdo plati.... Roman D bude musiet zamakat, ale snazivosti sa medze neklamu....

Len tak ako inspiraiciu...
http://muddycolors.blogspot.sk/2013/07/how-to-professionally-photograph-your.html
 
rado.h
2016-04-30 22:46:38+02