západ západu II

Body: 448.00    Videnia: 4113    Páči sa: 64

Pre vloženie príspevku alebo hodnotenie musíte byť prihlásený.

Komentáre a hodnotenia

Zoradiť od najstarších
ivankortis
2014-09-17 21:55:15
príspevok od: hakizu
dakujem, tebe sa paci inym zase pripada ako gyc..kazdy sme na nieco ine naladeny
Praveze dobre kompozicne vyvazena. Oko ma kde bludit a nenudi sa
 
hakizu
2014-09-17 21:46:07
príspevok od: ivankortis
aj tato je perfis
dakujem, tebe sa paci inym zase pripada ako gyc..kazdy sme na nieco ine naladeny
 
ivankortis
2014-09-17 20:07:52
aj tato je perfis
 
hakizu
2014-09-05 23:08:22
príspevok od: Koma
ten prvý....juj ale by mu svedčal kol krku mooj zvonček.....ten druhý.....až som začal pri obrázku výskať...že ..juuuj ten kukuč, joj...aach...však ako náš už nebohý Čikuláš.....tuleňko- Čiki moooj....juj ten pohľad..neviem sa vynadívať....
haha hej je to taky mladuch nevinne oci hadze
 
Koma
ocenenie redakciou 2014-09-04 17:13:42
príspevok od: hakizu
haha golegynka s vami by som samozrejme ja rad spolupracoval, ale nie tam na vasom vytipovanom miestecku bo by ste sa do vody aj s karimatkou zosuchla z tej kolmej steny to by vam potom kustik, vedla podpisu len hlava z vody trcala podobne ako tulenom tunak zvykne. aha

https://www.rathmullan.net/wp-content/themes/NewsTime/thumb.php?src=https://www.rathmullan.net/wp-content/uploads/2011/12/seal.jpg&w=568&zc=1&q=80&bid=1

https://images.nationalgeographic.com/wpf/media-live/photos/000/284/cache/seal-donegal-bay_28468_600x450.jpg
ten prvý....juj ale by mu svedčal kol krku mooj zvonček.....ten druhý.....až som začal pri obrázku výskať...že ..juuuj ten kukuč, joj...aach...však ako náš už nebohý Čikuláš.....tuleňko- Čiki moooj....juj ten pohľad..neviem sa vynadívať....
 
hakizu
2014-09-03 22:35:55
príspevok od: Marek Vančo
Mne sa táto fotografia páči. Nemám pocit že by bola gýč. Trošku mi vadí ten náps na mori...
vdaka ti, ano mohol som ho skryt napr. do skal..nabuduce
 
hakizu
2014-09-03 22:34:48
príspevok od: Koma
ale prečo?..ja bych s Vama rada spolupracovala, aj bývam rada opršaná...tamek vpravo dole ako je vjazd do zátoky.. na tú hnedú..zdá sa- hladkú... plošinku v čiernych skalách bych si naťáhla na pobrežie karimatku, do huby zebrala trávu či cigaretku a Vám merítkovo zaihrala...takto dáko si to predstavujem..a nemuseli by ste ma ani dlhým sklom robiť, a keď ste sympaťák a boli by ste ešte aj fešák...možno bych sa Vám aj povyzlíkala...

https://onpasture.com/wp-content/uploads/2014/01/bikinicow.jpg
haha golegynka s vami by som samozrejme ja rad spolupracoval, ale nie tam na vasom vytipovanom miestecku bo by ste sa do vody aj s karimatkou zosuchla z tej kolmej steny to by vam potom kustik, vedla podpisu len hlava z vody trcala podobne ako tulenom tunak zvykne. aha

https://www.rathmullan.net/wp-content/themes/NewsTime/thumb.php?src=https://www.rathmullan.net/wp-content/uploads/2011/12/seal.jpg&w=568&zc=1&q=80&bid=1

https://images.nationalgeographic.com/wpf/media-live/photos/000/284/cache/seal-donegal-bay_28468_600x450.jpg
 
Marek Vančo
2014-09-03 20:59:43
Mne sa táto fotografia páči. Nemám pocit že by bola gýč. Trošku mi vadí ten náps na mori...
 
Koma
ocenenie redakciou 2014-09-01 11:31:59
príspevok od: hakizu
Neberiem, je mi suma fuk ci mam foto dna..Utocil si na krajinkarov. Preto mi stupol tlak, lebo ani nevies, kto kazdy dal "paci". Strateny mi je vzorom, on sam dal paci, tak preto hanbu aj jemu
On sam robi fotky iHDR (nejde o klasicke HDR ako ho pozname) bez filtra je spajanie expozicii potreba (dokonca aj s filtrom su casto 2 nevyhnutnostou), povazujem to za techniku, kde sa najlepsie prekreslia tiene a svetle sceny. Dosiahnu sa fotky s takym rozsahom, ktory je blizky tomu co vidime a nie su to tie prehnene HDR sofwarovo skladane.
Zviereta, clovek..sam mam fotky kde su a tvrdim, nie su pravidlo pre krajinku..zalizi od sceny, niekde sa hodia inde nie..a inde kvety, skaly, kamene..
nuz neviem si tu pri seascape predstavit kravu, este ako tak s ovcami sa da spolupracovat niekedy.
Stano foti aj na dlhe sklo, kde sa urcite s kravkami lahsie spolupracuje ako par metrov od nich na sirokouhly zaber. Stano ma farebne velmi triezve fotky, pacia sa mi..foti hlavne v zlatych hodinkach (nemyslim teraz na ruke ) taketo zapady u neho casto nevidno.

Fotky som pridal do prvej odpovede, skusim aj teraz, mozno ich uz zoberie. To len koli tym farbam, posobia ako gyc ale sposobila ho priroda ona malovala..ja som len fotil. Skoda, ze si navidel nazivo.
Zapas si zatial uzivam, diky.
ale prečo?..ja bych s Vama rada spolupracovala, aj bývam rada opršaná...tamek vpravo dole ako je vjazd do zátoky.. na tú hnedú..zdá sa- hladkú... plošinku v čiernych skalách bych si naťáhla na pobrežie karimatku, do huby zebrala trávu či cigaretku a Vám merítkovo zaihrala...takto dáko si to predstavujem..a nemuseli by ste ma ani dlhým sklom robiť, a keď ste sympaťák a boli by ste ešte aj fešák...možno bych sa Vám aj povyzlíkala...

https://onpasture.com/wp-content/uploads/2014/01/bikinicow.jpg
 
kubizmus
externý redaktor 2014-08-31 21:28:37
verim, ze je tam pekna krajina, aj toto nie je uplne zle, hlavne farebne, aj ked kompozicne trocha rozhadzane no a fotkou dna by som to ja nenazval
 
Matej Rumanský
2014-08-31 20:01:00
paci sa mi - aj vcera, aj dnes, a je to von . .
 
hakizu
2014-08-31 19:27:10
príspevok od: combat113
Neber to ako útok na tvoju tvorbu a už vôbec na teba, ja som skôr kritizoval vkus-nevkus efoťákov a hlavne miestnych krajinkárov. Ešte k fotke, vzorom by mi bol, ak by som sa venoval takémuto žánru Stratený, ten robí veci ktoré si viem predstaviť, že sú v nejakej publikácii - knižke, alebo visia na stene. Nepôsobia na mňa ako gýč, to len aby som objasnil ako ja vnímam naozaj kvalitnú fotografiu prirody, hôr a podobne. Píšeš že prečo zviera, alebo človek by mal byť v zábere. Minimálne pre merítko. Úplne iný význam dostáva priestor, ktorý dokážeš porovnať s predmetom o ktorom vieš aký je v realite veľký, čiže nato tí ľudia. Všimni si iné krajinkárske fotky, je to tam. A HDR račej nie ako áno, vo fotkách HDR sa práve pre prílišnú snahu prekresliť pozadie aj popredie stráca dynamika - dramatičnosť záberu. Zápas si uži
Neberiem, je mi suma fuk ci mam foto dna..Utocil si na krajinkarov. Preto mi stupol tlak, lebo ani nevies, kto kazdy dal "paci". Strateny mi je vzorom, on sam dal paci, tak preto hanbu aj jemu
On sam robi fotky iHDR (nejde o klasicke HDR ako ho pozname) bez filtra je spajanie expozicii potreba (dokonca aj s filtrom su casto 2 nevyhnutnostou), povazujem to za techniku, kde sa najlepsie prekreslia tiene a svetle sceny. Dosiahnu sa fotky s takym rozsahom, ktory je blizky tomu co vidime a nie su to tie prehnene HDR sofwarovo skladane.
Zviereta, clovek..sam mam fotky kde su a tvrdim, nie su pravidlo pre krajinku..zalizi od sceny, niekde sa hodia inde nie..a inde kvety, skaly, kamene..
nuz neviem si tu pri seascape predstavit kravu, este ako tak s ovcami sa da spolupracovat niekedy.
Stano foti aj na dlhe sklo, kde sa urcite s kravkami lahsie spolupracuje ako par metrov od nich na sirokouhly zaber. Stano ma farebne velmi triezve fotky, pacia sa mi..foti hlavne v zlatych hodinkach (nemyslim teraz na ruke ) taketo zapady u neho casto nevidno.

Fotky som pridal do prvej odpovede, skusim aj teraz, mozno ich uz zoberie. To len koli tym farbam, posobia ako gyc ale sposobila ho priroda ona malovala..ja som len fotil. Skoda, ze si navidel nazivo.
Zapas si zatial uzivam, diky.
 
combat113
2014-08-31 18:22:21
príspevok od: hakizu
Vidim, ze ti stupol tlak. Ale musim sa priznat, ze aj mne teraz po precitani tvojich prispevkov a to ma este len caka zapas milan - lazio Na uvod v skratke "kto nezazil, nepozna a potom neveri".
Ale je to pochopitelne a je to presne ta skupina ludi, co presedia vecere na gauci a prespia vsetky vychody. Zaziju ich na na dovolenke na letoviskakch, kde je v lete modra obloha 24/7 a su to uplne ine zapady/vychodu ako tu. Bol to najkrajsi zapad, aky som tu videl tento rok "zatial" a jeden z najkrajsich za 8 rokov co tu zijem. Dovolim si tvrdit, ze ked tu v Irsku vyjde zapad/vychod slnka, je to najfarebnejsia cast dna.
K postprocesu sa vratim neskor aj s prilohami, kompozicne v ramci moznosti, nebol si tam nevies..kvietky v popredi mozem, a vela moznosti ako ich dostat do popredia nebolo.
Prsalo "na pravom okraji nad morom vidno poriadny lejak co presiel cez nas", filter som nevedel pouzit, nakvapkalo by medzi sklo a filter. Pouzil som len kruzok, ktory vhodne posluzil ako kapucna, takze sklo bolo suche. Fotka bez cloveka, zvierata?? Nechapem, ale mam jednu s mojim psom ked ta to potesi. Odkedy musi byt na krajinkarskej fotke clovek, zviera?? Su tam fialove kvety v pobrezi, hlavny motiv o ktore sa moje oci celkom dobre opieraju.

PP:
Fotka je manualne poskladana z troch expozicii iHDR (6s popredie so sklalami, 4s more a pozadie, 2,5s obloha).
V RAW editore odstranenie aberacie, korekcia objektivu, doladenie WB, a nejake drobnosti. Po spojeni expozicii - vyvazenie farieb (chybala mi cervena) +2, 2x lokalne stmavenie v LHR 20%, retusovanie, kontrast. Zhruba vsetko co ma napada.
Saturacia ziadna, ozivenie farieb ziadne. V prilohach original raw do jpg a zmensene.

Seriozne "DAJ PACI SA" je to tu napisane, ze ta nato navadzam, tak sa to nebude ratat. Len aby si vedel komu poslat spravu o tom ako sa ma hanbit. Lebo pravdepodobne sa uz pod fotkou nezastavia a tak tvoj koment nezaregistruju. Ak chces nieco zmenit, jedine tak. Ak nechces ani tak dat lajk, tak si najdem dalsich 5 min a hodim ti sem prvych 33 mien, myslim ze taky pocet dostal fotku na titulku. Neviem, ci si si presiel vcerajciu galeriu, ale asi vsetky vcerajsie fotky boli v top 24 a osobne neviem ci som tu videl lepsiu fotku vcera. Jednu mam v pamati dievcatko v detskom furiku a potom skakavku, ktoru ked som rozklikol ma zjedla.
Som zvedavy ako by si ty odfotil takyto zapad, mozno ciernobielo?
Ja ho mam v pamati tak, ako som ho tu podal a o cosi sytejsi, osobne mi chyba trochu kontrastu tu na fotke, ale doma je to ok aj kresba. Netvrdim, ze farbam na krase nepridam, no v mojich poslednych fotkach to nerobievam a upravene su rovnakym sposobom ako tato. Diky za pristavenie.
Neber to ako útok na tvoju tvorbu a už vôbec na teba, ja som skôr kritizoval vkus-nevkus efoťákov a hlavne miestnych krajinkárov. Ešte k fotke, vzorom by mi bol, ak by som sa venoval takémuto žánru Stratený, ten robí veci ktoré si viem predstaviť, že sú v nejakej publikácii - knižke, alebo visia na stene. Nepôsobia na mňa ako gýč, to len aby som objasnil ako ja vnímam naozaj kvalitnú fotografiu prirody, hôr a podobne. Píšeš že prečo zviera, alebo človek by mal byť v zábere. Minimálne pre merítko. Úplne iný význam dostáva priestor, ktorý dokážeš porovnať s predmetom o ktorom vieš aký je v realite veľký, čiže nato tí ľudia. Všimni si iné krajinkárske fotky, je to tam. A HDR račej nie ako áno, vo fotkách HDR sa práve pre prílišnú snahu prekresliť pozadie aj popredie stráca dynamika - dramatičnosť záberu. Zápas si uži
 
hakizu
2014-08-31 17:25:06
príspevok od: Martin Prievalsky
"Ephoto od čias keď som tu začal zverejňovať svoje fotky ide výrazne dole vodou"
vyznieva to asi inak ako si chcel

Viac-menej ale súhlasím s tvojím príspevkom. Po spoplatnení portálu je to tu čím ďalej horšie a teraz sa k tomu pridali aj čoraz častejšie technické chyby.
Fotka nie je zlá, ale máš tu aj o dosť lepšie, tu mi trocha chýba kresba a hore je to dosť svetlé, ale keďže vďaka technickej chybe tu bolo pridaných včera veľmi málo fotiek, asi nebolo až také ťažké sa dostať na top1. A tiež neviem, či tu bola pridaná včera aj nejaká lepšia fotka. A keďže má byť foto dňa najlepšia foto predošlého dňa, myslím, že to neni nesprávna voľba.
Vdaka ti, ano urcite su aj lepsie aj horsie..svetlejsia pride aj mne, je to mozno sposobene oceanom, ktory posobil ako velky reflektor. Lokalne som ju este stmavil.
Podrovbne v odpovedi Otovi.
 
hakizu
2014-08-31 17:22:17
príspevok od: paldixy
To je paráda..
Dakujem
 
hakizu
2014-08-31 17:21:52
príspevok od: gastiv
Farby +++
Vdaka, boli uzasne
 
hakizu
2014-08-31 17:15:37
príspevok od: combat113
Nič proti autorovi, ale HANBA všetkým krajinkárom ktorý prispeli k posunutiu tejto fotografie do TOP. Nebudem sa rozpisovať prečo, dôvod je očividný. Neschopnosť krajinkárov na tomto portáli dôstojne a objektívne pochopiť fotografiu iných žánrov, pri ktorých ich autori musia spraviť neraz výrazne lepšiu fotku, aby týmto prostoduchým a prefarbením mazaniciam konkurovali. Ephoto od čias keď som tu začal zverejňovať svoje fotky ide výrazne dole vodou, možno by sa nad tým mala redakcia zamyslieť a nie si "libovať" nad miestnou servilnosťou a jednoduchosťou. Ja nemám rád reguláciu, ale aj stádo kraviek treba neraz správne usmerniť, aby sa nezatúlalo.
Vidim, ze ti stupol tlak. Ale musim sa priznat, ze aj mne teraz po precitani tvojich prispevkov a to ma este len caka zapas milan - lazio Na uvod v skratke "kto nezazil, nepozna a potom neveri".
Ale je to pochopitelne a je to presne ta skupina ludi, co presedia vecere na gauci a prespia vsetky vychody. Zaziju ich na na dovolenke na letoviskakch, kde je v lete modra obloha 24/7 a su to uplne ine zapady/vychodu ako tu. Bol to najkrajsi zapad, aky som tu videl tento rok "zatial" a jeden z najkrajsich za 8 rokov co tu zijem. Dovolim si tvrdit, ze ked tu v Irsku vyjde zapad/vychod slnka, je to najfarebnejsia cast dna.
K postprocesu sa vratim neskor aj s prilohami, kompozicne v ramci moznosti, nebol si tam nevies..kvietky v popredi mozem, a vela moznosti ako ich dostat do popredia nebolo.
Prsalo "na pravom okraji nad morom vidno poriadny lejak co presiel cez nas", filter som nevedel pouzit, nakvapkalo by medzi sklo a filter. Pouzil som len kruzok, ktory vhodne posluzil ako kapucna, takze sklo bolo suche. Fotka bez cloveka, zvierata?? Nechapem, ale mam jednu s mojim psom ked ta to potesi. Odkedy musi byt na krajinkarskej fotke clovek, zviera?? Su tam fialove kvety v pobrezi, hlavny motiv o ktore sa moje oci celkom dobre opieraju.

PP:
Fotka je manualne poskladana z troch expozicii iHDR (6s popredie so sklalami, 4s more a pozadie, 2,5s obloha).
V RAW editore odstranenie aberacie, korekcia objektivu, doladenie WB, a nejake drobnosti. Po spojeni expozicii - vyvazenie farieb (chybala mi cervena) +2, 2x lokalne stmavenie v LHR 20%, retusovanie, kontrast. Zhruba vsetko co ma napada.
Saturacia ziadna, ozivenie farieb ziadne. V prilohach original raw do jpg a zmensene.

Seriozne "DAJ PACI SA" je to tu napisane, ze ta nato navadzam, tak sa to nebude ratat. Len aby si vedel komu poslat spravu o tom ako sa ma hanbit. Lebo pravdepodobne sa uz pod fotkou nezastavia a tak tvoj koment nezaregistruju. Ak chces nieco zmenit, jedine tak. Ak nechces ani tak dat lajk, tak si najdem dalsich 5 min a hodim ti sem prvych 33 mien, myslim ze taky pocet dostal fotku na titulku. Neviem, ci si si presiel vcerajciu galeriu, ale asi vsetky vcerajsie fotky boli v top 24 a osobne neviem ci som tu videl lepsiu fotku vcera. Jednu mam v pamati dievcatko v detskom furiku a potom skakavku, ktoru ked som rozklikol ma zjedla.
Som zvedavy ako by si ty odfotil takyto zapad, mozno ciernobielo?
Ja ho mam v pamati tak, ako som ho tu podal a o cosi sytejsi, osobne mi chyba trochu kontrastu tu na fotke, ale doma je to ok aj kresba. Netvrdim, ze farbam na krase nepridam, no v mojich poslednych fotkach to nerobievam a upravene su rovnakym sposobom ako tato. Diky za pristavenie.
 
combat113
2014-08-31 14:47:17
príspevok od: Martin Prievalsky
"Ephoto od čias keď som tu začal zverejňovať svoje fotky ide výrazne dole vodou"
vyznieva to asi inak ako si chcel

Viac-menej ale súhlasím s tvojím príspevkom. Po spoplatnení portálu je to tu čím ďalej horšie a teraz sa k tomu pridali aj čoraz častejšie technické chyby.
Fotka nie je zlá, ale máš tu aj o dosť lepšie, tu mi trocha chýba kresba a hore je to dosť svetlé, ale keďže vďaka technickej chybe tu bolo pridaných včera veľmi málo fotiek, asi nebolo až také ťažké sa dostať na top1. A tiež neviem, či tu bola pridaná včera aj nejaká lepšia fotka. A keďže má byť foto dňa najlepšia foto predošlého dňa, myslím, že to neni nesprávna voľba.
Napísal som Mercurymu príspevok ako vidím túto fotku ja a zracionálnil som pripomienky. Dík za reakciu.
 
combat113
2014-08-31 14:43:44
príspevok od: Štefan Káčer
prepáč, nedalo mi napísať
od čias, keď si tu začal zverejňovať tvoje fotografie to ide s ephoto výrazne dolu vodou
asi nechceš vysvetliť, prečo ... to aby redakcia pochopila ... nám krajinkárom to je jasné
Kto chce pochopí čo som tým myslel. Tvoja reakcia je iba provokácia, není v nej nič racionálne ani nič k veci, napriek tomu odpoviem. Snažil som sa iba reagovať na gýčový trend na portáli, to je celé. Predmetná fotka je postavená na dlhom čase a farbách. Nemá ústredný motív, je sterilná, není na nej ani človek ani žiadne zviera. Z hľadiska kompozície je tiež nie moc šťastne vyriešená, autor chcel ukázať toho čo najviac čo bolo po ruke, ale nakoniec tam z toho dôvodu není nič o čo by sa mohol oprieť zrak. Fotka sa javí aj trochu ako neostrá. Tiež sa mi nepozdáva ako moc zaclonil. prílišná clona degraduje kresbu, mal to vyriešiť ND filtrom. Nehovorím že je to nejaký prepadák, ale TOP? Nejednu fotku som mu sám olajkoval, aj keď sa mi takéto kolorky nepáčia, viem sa odosobniť a hľadať krásu aj vo fotkách, ktoré sú mimo môjho záujmu. Na tom je to tu celé postavené, to je zmyslom portálu, vzájomnými pripomienkami sa zlepšovať - a nakupovať fototechniku.
 
Martin Prievalsky
2014-08-31 14:33:09
príspevok od: combat113
Nič proti autorovi, ale HANBA všetkým krajinkárom ktorý prispeli k posunutiu tejto fotografie do TOP. Nebudem sa rozpisovať prečo, dôvod je očividný. Neschopnosť krajinkárov na tomto portáli dôstojne a objektívne pochopiť fotografiu iných žánrov, pri ktorých ich autori musia spraviť neraz výrazne lepšiu fotku, aby týmto prostoduchým a prefarbením mazaniciam konkurovali. Ephoto od čias keď som tu začal zverejňovať svoje fotky ide výrazne dole vodou, možno by sa nad tým mala redakcia zamyslieť a nie si "libovať" nad miestnou servilnosťou a jednoduchosťou. Ja nemám rád reguláciu, ale aj stádo kraviek treba neraz správne usmerniť, aby sa nezatúlalo.
"Ephoto od čias keď som tu začal zverejňovať svoje fotky ide výrazne dole vodou"
vyznieva to asi inak ako si chcel

Viac-menej ale súhlasím s tvojím príspevkom. Po spoplatnení portálu je to tu čím ďalej horšie a teraz sa k tomu pridali aj čoraz častejšie technické chyby.
Fotka nie je zlá, ale máš tu aj o dosť lepšie, tu mi trocha chýba kresba a hore je to dosť svetlé, ale keďže vďaka technickej chybe tu bolo pridaných včera veľmi málo fotiek, asi nebolo až také ťažké sa dostať na top1. A tiež neviem, či tu bola pridaná včera aj nejaká lepšia fotka. A keďže má byť foto dňa najlepšia foto predošlého dňa, myslím, že to neni nesprávna voľba.
 
Štefan Káčer
2014-08-31 13:10:42
príspevok od: combat113
Nič proti autorovi, ale HANBA všetkým krajinkárom ktorý prispeli k posunutiu tejto fotografie do TOP. Nebudem sa rozpisovať prečo, dôvod je očividný. Neschopnosť krajinkárov na tomto portáli dôstojne a objektívne pochopiť fotografiu iných žánrov, pri ktorých ich autori musia spraviť neraz výrazne lepšiu fotku, aby týmto prostoduchým a prefarbením mazaniciam konkurovali. Ephoto od čias keď som tu začal zverejňovať svoje fotky ide výrazne dole vodou, možno by sa nad tým mala redakcia zamyslieť a nie si "libovať" nad miestnou servilnosťou a jednoduchosťou. Ja nemám rád reguláciu, ale aj stádo kraviek treba neraz správne usmerniť, aby sa nezatúlalo.
prepáč, nedalo mi napísať
od čias, keď si tu začal zverejňovať tvoje fotografie to ide s ephoto výrazne dolu vodou
asi nechceš vysvetliť, prečo ... to aby redakcia pochopila ... nám krajinkárom to je jasné
 
paldixy
2014-08-31 11:19:20
To je paráda..
 
combat113
2014-08-31 09:43:28
Nič proti autorovi, ale HANBA všetkým krajinkárom ktorý prispeli k posunutiu tejto fotografie do TOP. Nebudem sa rozpisovať prečo, dôvod je očividný. Neschopnosť krajinkárov na tomto portáli dôstojne a objektívne pochopiť fotografiu iných žánrov, pri ktorých ich autori musia spraviť neraz výrazne lepšiu fotku, aby týmto prostoduchým a prefarbením mazaniciam konkurovali. Ephoto od čias keď som tu začal zverejňovať svoje fotky ide výrazne dole vodou, možno by sa nad tým mala redakcia zamyslieť a nie si "libovať" nad miestnou servilnosťou a jednoduchosťou. Ja nemám rád reguláciu, ale aj stádo kraviek treba neraz správne usmerniť, aby sa nezatúlalo.
 
gastiv
2014-08-30 16:31:42
Farby +++
 
 


Technika: Canon EOS 1100D, Canon EOS 7D,

Objektívy: Tokina 12-24mm f/4 AT-X AF Pro DX, Canon EF 50mm f/1.8 II, Canon EF 70-300mm f/4-5.6L IS USM, Canon EF-S 10-22mm f/3.5-4.5 USM,

Clona: 13
Expozícia: 1/0.40 sec
ISO: 100
Fotoaparát: Canon EOS 7D
Objektív: Canon EF-S 10-22mm f/3.5-4.5 USM
Ohnisko: 10 mm
Pridané: 2014-08-29 16:19:20
Na kritiku: 2014-08-30 09:44:34
Miesto:Murreagh, Kerry, IRL
Témy: krajina, more, východ / západ slnka
Albumy: Ireland
Oplatilo sa zmoknut, pekny zapad slnka ma vzdy potesi.. 

pekny den zelam.