Hore

10 víťazných fotografií Hasselblad Masters Award

Iránsky pohľad na New York, príroda očami holandského fotografa, módna fotografia zo Švédska, portrét nahej ženy zo Slovenska - aj tieto snímky nájdete medzi víťaznými fotografiami, ktorých autori získali prestížne ocenenie "Hasselblad Masters Award". Medzi víťazmi, ktorí získajú strednoformátový fotoaparát Hasselblad a status "Master" sú fotografi z USA, Európy, Austrálie a Iránu.

Vyhlásenie víťazov a odovzdanie cien autorom fotografií prebehne v septembri na známom fotografickom veľtrhu Photokina 2016 v nemeckom Kolíne. Víťazné fotografie budú koncom tohto roka aj knižne publikované.

Nás predovšetkým potešilo, že medzi víťazmi sa nachádza aj fotografia slovenskej fotografky Natalie Evelyn Benčičovej pod názvom Portrét. Viac z tvorby autorky.

Srdečne gratulujeme :)

Víťazné fotografie v jednotlivých kategóriách

Portrait - Natalia Evelyn Benčičová (Slovenská republika) 

Street/Urban - Ali Rajabi, Irán

Wedding - John Paul Evans (UK)

Product - Georgio Cravero (Taliansko)

Art - Katerina Belkina (Nemecko)

Fashion/Beauty - Roy Rossovich (Švédsko) 

Project//21- Jake Reeder (Austrália)

Landscape/Nature - Lars Van De Goor (Holandsko)

Widlife - David Peskens (Holandsko)

Architecture - Swee Ach (USA)


Zdroj: www.hasselblad.com

Komentáre

Pridaj komentár Pridaj komentár Zobraziť posledný príspevok
inkubbus
2016-01-22 16:45:37
už som myslel, že si nikto ani nevšimol.
 
JohnNewton
2016-01-22 18:58:46
Konečne poriadna "wedding" fotka
 
Tibor78
2016-01-22 19:14:14
Ta wedding fotka vo mne vyvolava znechutenie
 
fatality
2016-01-22 19:23:16
príspevok od: Tibor78
Ta wedding fotka vo mne vyvolava znechutenie
homofobia?
 
Tibor78
2016-01-22 19:25:17
príspevok od: fatality
homofobia?
Za svoju orientaciu nemoze nikto, o tom nevravim.Mna iba znechucuju take snimky....
 
JohnNewton
2016-01-22 19:54:21
príspevok od: Tibor78
Za svoju orientaciu nemoze nikto, o tom nevravim.Mna iba znechucuju take snimky....
No mne to príde riadne komické.... a som rád, že sa ma to netýka . Ale nemienim riešiť genetické omyly prírody.
 
fatality
2016-01-23 12:12:35
príspevok od: Tibor78
Za svoju orientaciu nemoze nikto, o tom nevravim.Mna iba znechucuju take snimky....
ked za nu teda nikto nemoze,co je na takejto fotke znechucujuce? aj gayovia chcu mat pekne svadobne foto,nie?
 
Tibor78
2016-01-23 12:14:00
príspevok od: fatality
ked za nu teda nikto nemoze,co je na takejto fotke znechucujuce? aj gayovia chcu mat pekne svadobne foto,nie?
No jedna vec je ze za to nemozu a druha vec je ked sa tato abnormalita prezentuje ako nieco prirodzene...
 
fatality
2016-01-23 12:28:32
príspevok od: Tibor78
No jedna vec je ze za to nemozu a druha vec je ked sa tato abnormalita prezentuje ako nieco prirodzene...
pozri..homosexualita sprevadza ludstvo (a vpodstate celu faunu) od jeho pociatku..je jeho prirodzenou sucastou,v urcitom percentualnom mnozstve..pokial sa ti ludia spravaju slusne,nikomu neublizuju,je to oka..tak ako ked sa hetero spravaju slusne a v medziach zakonov..a ako plnohodnotne ludske bytosti tuzia po vsetkom tom,co sa dostava heterosexualom..trebars aj po svadobnych fotkach...ja viem,ze na bigotnom konzervativnom slovensku to je nazor na upalenie..staci vsak vystrcit nos za hranice a ludia su hned tolerantnejsi..
 
j.a.r.o.
2016-01-23 12:42:36
príspevok od: fatality
pozri..homosexualita sprevadza ludstvo (a vpodstate celu faunu) od jeho pociatku..je jeho prirodzenou sucastou,v urcitom percentualnom mnozstve..pokial sa ti ludia spravaju slusne,nikomu neublizuju,je to oka..tak ako ked sa hetero spravaju slusne a v medziach zakonov..a ako plnohodnotne ludske bytosti tuzia po vsetkom tom,co sa dostava heterosexualom..trebars aj po svadobnych fotkach...ja viem,ze na bigotnom konzervativnom slovensku to je nazor na upalenie..staci vsak vystrcit nos za hranice a ludia su hned tolerantnejsi..
Omylom som ti dal + namiesto odpovedať

Ale potom treba tolerovať nekrofíliu, zoofíliu, pedofíliu atď. - veď aj takto postihnutí ľudia iba túžia po tom, čo sa dostáva iným.
 
1970
2016-01-23 12:55:57
príspevok od: j.a.r.o.
Omylom som ti dal + namiesto odpovedať

Ale potom treba tolerovať nekrofíliu, zoofíliu, pedofíliu atď. - veď aj takto postihnutí ľudia iba túžia po tom, čo sa dostáva iným.
Netreba tolerovat... Pri nekrofílii, zoofílii, pedofílii atď. vzdy silnejsi jedinec zneuziva niekoho slabsieho, ktory sa nevie branit. V podstate sa jedna o znasilnenie a to sa tolerovat nesmie.
Ale pri jednopohlavnych sobasoch sa jedna o vedome konanie dospelych, svojpravnych a rovnocennych ludi. Ti ludia nikomu neublizuju. A to je podstatny rozdiel.
 
fatality
2016-01-23 13:02:54
príspevok od: j.a.r.o.
Omylom som ti dal + namiesto odpovedať

Ale potom treba tolerovať nekrofíliu, zoofíliu, pedofíliu atď. - veď aj takto postihnutí ľudia iba túžia po tom, čo sa dostáva iným.
ak nevidis rozdiel,skoda debatovat..
 
j.a.r.o.
2016-01-23 13:13:20
príspevok od: fatality
ak nevidis rozdiel,skoda debatovat..
Jasné, že môj dovetok je trochu pritiahnutý za vlasy ale určitá paralela tam je, či chceš alebo nie. Ale to nepatrí na fotoportál.
 
Neschopko
2016-01-23 13:56:46
príspevok od: j.a.r.o.
Omylom som ti dal + namiesto odpovedať

Ale potom treba tolerovať nekrofíliu, zoofíliu, pedofíliu atď. - veď aj takto postihnutí ľudia iba túžia po tom, čo sa dostáva iným.
Škoda, že medzi nami žijú jedinci, ktorí nevidia rozdiel medzi homosexuálom a pedofilom ...
 
blahoslav J B Art
2016-01-23 14:11:52
ked sa to uz tu takto rozobera ... je na fotenie homosexualov, ci pedofilov lepsi FF fotoaparat alebo APS-C a pripadne aky objektiv pouzit?
 
Laco62
2016-01-23 14:17:29
pekné fotky
 
Roman Point
2016-01-23 14:18:13
príspevok od: blahoslav J B Art
ked sa to uz tu takto rozobera ... je na fotenie homosexualov, ci pedofilov lepsi FF fotoaparat alebo APS-C a pripadne aky objektiv pouzit?
Rozhodne Canon zo starším dátumom výroby pre jeho PUKE Color
 
Roman Point
2016-01-23 14:21:07
príspevok od: fatality
pozri..homosexualita sprevadza ludstvo (a vpodstate celu faunu) od jeho pociatku..je jeho prirodzenou sucastou,v urcitom percentualnom mnozstve..pokial sa ti ludia spravaju slusne,nikomu neublizuju,je to oka..tak ako ked sa hetero spravaju slusne a v medziach zakonov..a ako plnohodnotne ludske bytosti tuzia po vsetkom tom,co sa dostava heterosexualom..trebars aj po svadobnych fotkach...ja viem,ze na bigotnom konzervativnom slovensku to je nazor na upalenie..staci vsak vystrcit nos za hranice a ludia su hned tolerantnejsi..
Rôzne choroby a genetické anomálie sprevádzajú svet od počiatku. Ak by bolo normálna homosexualita medzi druhmi znamenalo by to riziko nemožnosti zachovania života. To je v podstate zmysel prírody plodnost, rozmnožovanie, vývin. Všetko ostatné je choré a vyhynie časom.
 
j.a.r.o.
2016-01-23 14:22:51
príspevok od: blahoslav J B Art
ked sa to uz tu takto rozobera ... je na fotenie homosexualov, ci pedofilov lepsi FF fotoaparat alebo APS-C a pripadne aky objektiv pouzit?
Ja by som použil objektív s vyhrievaným predným členom
 
JohnNewton
2016-01-23 15:26:44
príspevok od: blahoslav J B Art
ked sa to uz tu takto rozobera ... je na fotenie homosexualov, ci pedofilov lepsi FF fotoaparat alebo APS-C a pripadne aky objektiv pouzit?
Ty máš prehľad, ktorý workshop je na čo dobrý, snáď sa to tam preberá....
 
fatality
2016-01-23 17:14:25
príspevok od: Roman Point
Rôzne choroby a genetické anomálie sprevádzajú svet od počiatku. Ak by bolo normálna homosexualita medzi druhmi znamenalo by to riziko nemožnosti zachovania života. To je v podstate zmysel prírody plodnost, rozmnožovanie, vývin. Všetko ostatné je choré a vyhynie časom.
keby si mal pravdu,homosexualita by tu uz davno nebola,vyhynula by,nie? jednoducho v urcitom percente je odvekou sucastou prirody..a teraz..kedze tu takych ludi mame a budeme mat,zalezi od kazdeho IQ,EQ a tolerancie,ako sa k nim budeme spravat...v roznych,krajinach a kulturach je to rozne..a nie je cudne, ze prave v tych primitivnejsich(afrika,niektore arabske krajiny,jamajka...) sa k homosexualom spravaju extremne netolerantne(tresty,vrazdy,fyz.napadanie)..
mne osobne vobec nevadia,nevadia mi ich fotky,pravne zvazky a nevadi mi ani ked si adoptuju deti,aj tak su ich plne domovy a v 18ke mnohe koncia na ulici..
 
JohnNewton
2016-01-23 18:25:37
príspevok od: Roman Point
Rôzne choroby a genetické anomálie sprevádzajú svet od počiatku. Ak by bolo normálna homosexualita medzi druhmi znamenalo by to riziko nemožnosti zachovania života. To je v podstate zmysel prírody plodnost, rozmnožovanie, vývin. Všetko ostatné je choré a vyhynie časom.
No to som už kedysi počul od súdruhov, "poručíme větru, dešti"
 
Roman Point
2016-01-23 19:14:25
príspevok od: fatality
keby si mal pravdu,homosexualita by tu uz davno nebola,vyhynula by,nie? jednoducho v urcitom percente je odvekou sucastou prirody..a teraz..kedze tu takych ludi mame a budeme mat,zalezi od kazdeho IQ,EQ a tolerancie,ako sa k nim budeme spravat...v roznych,krajinach a kulturach je to rozne..a nie je cudne, ze prave v tych primitivnejsich(afrika,niektore arabske krajiny,jamajka...) sa k homosexualom spravaju extremne netolerantne(tresty,vrazdy,fyz.napadanie)..
mne osobne vobec nevadia,nevadia mi ich fotky,pravne zvazky a nevadi mi ani ked si adoptuju deti,aj tak su ich plne domovy a v 18ke mnohe koncia na ulici..
Keby si adoptovali deti z detských domov tak ok aj cez to choré prostredie v ktorom by to dieťa vyrastalo. Ale oni nechcú deti s detských domov to je ten problém.
 
Roman Point
2016-01-23 19:21:19
príspevok od: JohnNewton
No to som už kedysi počul od súdruhov, "poručíme větru, dešti"
Chceli by poniektorí. Každopádne byť empaticky a tolerantný je moderné. A vidíme prvé ovocie v miliónoch emigrantov a v znásilneniach, výtržnostiach ktoré títo vedci, doktori ktorý prišli na plťkách za lepším životom predvádzajú. Každopádne zo slovenska sa to dobre komentuje a dobre obhajuje. Ale v mieste kde mám trvalé bydlisko je realita úplne iná. A ľudia tu už majú plné zuby. V správach nečakaj obhajobu imigrantov ale iba tvrdú kritiku Bruselu. Tak to to vyzerá tu v zahraničí.
 
matwey
2016-01-23 19:41:43
toto je na ephote typické, a nie je to prvýkrát, miesto toho, aby sa pod článkom komentovali fotky, o ktorých to je, tak sa rieši homosexualita... ja som zase z toho znechutený
 
Roman Point
2016-01-23 20:05:51
príspevok od: matwey
toto je na ephote typické, a nie je to prvýkrát, miesto toho, aby sa pod článkom komentovali fotky, o ktorých to je, tak sa rieši homosexualita... ja som zase z toho znechutený
Ja si myslím že fatality je gay alebo lezbička. Lebo vždy ak je príležitosť tak vybehne z dúhovou vlajkou a kričí aby sme boli tolerantný k anomáliam. Toto nie je prvý krát čo tu o tom začal. Nik by nepokračoval v komentovani toho či je dobré alebo zlé že sú dvaja teply ( možno ani neboli ale bol to zámer fotografa vyvolať zmiešané emócie ) Mne je to osobne jedno a ani som sa nad tou fotkou nijak nepozastavil. Nepredstavovala pre mňa nič výnimočné a hodné pristavenia sa.
 
Neschopko
2016-01-23 20:38:13
príspevok od: Roman Point
Chceli by poniektorí. Každopádne byť empaticky a tolerantný je moderné. A vidíme prvé ovocie v miliónoch emigrantov a v znásilneniach, výtržnostiach ktoré títo vedci, doktori ktorý prišli na plťkách za lepším životom predvádzajú. Každopádne zo slovenska sa to dobre komentuje a dobre obhajuje. Ale v mieste kde mám trvalé bydlisko je realita úplne iná. A ľudia tu už majú plné zuby. V správach nečakaj obhajobu imigrantov ale iba tvrdú kritiku Bruselu. Tak to to vyzerá tu v zahraničí.
Nechcem byť zlý, no neviem, čo majú spoločné teplí s imigrantami a znásilneniami? .... a keďže žiješ v zahraničí, čo majú tamojší ľudia proti vám imigrantom?
 
kaukaz
2016-01-23 20:38:55
príspevok od: matwey
toto je na ephote typické, a nie je to prvýkrát, miesto toho, aby sa pod článkom komentovali fotky, o ktorých to je, tak sa rieši homosexualita... ja som zase z toho znechutený
o technike som prestal citat komentare a tomuto sa tu necudujem presne pre takto vnimanu a citanu fotografiu nemoze byt ani fotografia chapana, netreba sa tu nikym a nicim znechucovat staci necitat komentare aj tak nehovoria o nicom
 
Roman Point
2016-01-23 20:49:53
príspevok od: Neschopko
Nechcem byť zlý, no neviem, čo majú spoločné teplí s imigrantami a znásilneniami? .... a keďže žiješ v zahraničí, čo majú tamojší ľudia proti vám imigrantom?
V obrovskej tolerancii a podpore vecí tam kde kultúrne a ani cirkevne miesto nemajú a nikdy miesto nenájdu.
Proti nám nemajú nič. Keďže my ( s manželkou ) im mesačne odvádzame tisíce eur do ich zdravotného, finančného atd atd systému. To je ten rozdiel medzi nami žijúcimi tu a tými ktorých tu nechcú. A život v zahraničí netreba závidieť. Da sa odísť kedykoľvek z domoviny.
 
fatality
2016-01-23 21:05:31
príspevok od: Roman Point
Ja si myslím že fatality je gay alebo lezbička. Lebo vždy ak je príležitosť tak vybehne z dúhovou vlajkou a kričí aby sme boli tolerantný k anomáliam. Toto nie je prvý krát čo tu o tom začal. Nik by nepokračoval v komentovani toho či je dobré alebo zlé že sú dvaja teply ( možno ani neboli ale bol to zámer fotografa vyvolať zmiešané emócie ) Mne je to osobne jedno a ani som sa nad tou fotkou nijak nepozastavil. Nepredstavovala pre mňa nič výnimočné a hodné pristavenia sa.
fu majstre dedukcie netrafili ste sa njo jo,klesa na urovni toto ephoto,nielen fotkami ale aj spolocnostou a nazormi..jeden homofob,druhy rasista a dalsi xenofob..ja fakt neviem kde si zobral,ze tu beham s nejakymi zastavami..akymikolvek.. ..
a ak to upokoji tvoju malu v rakusku zijucu slovensku dusicku,na exodus ktory sa prave vali do europy mam podobny nazor ako ty..ale nie koli ich farbe pleti alebo nabozenstvu,ale koli ich spravaniu a netolerantnosti..
a btw.OT temu si sem prave zatiahol ty,kedze homosexualita sa aspon tyka jednej z ocenenych fotiek..comu sa cudujem,kedze podla tvoje teorie,ako chora vec,mala uz davno vyhynut.. ..



 
fatality
2016-01-23 21:15:25
príspevok od: Roman Point
V obrovskej tolerancii a podpore vecí tam kde kultúrne a ani cirkevne miesto nemajú a nikdy miesto nenájdu.
Proti nám nemajú nič. Keďže my ( s manželkou ) im mesačne odvádzame tisíce eur do ich zdravotného, finančného atd atd systému. To je ten rozdiel medzi nami žijúcimi tu a tými ktorých tu nechcú. A život v zahraničí netreba závidieť. Da sa odísť kedykoľvek z domoviny.
kamarat ty si pekne mimo "kde kultúrne a ani cirkevne miesto nemajú a nikdy miesto nenájdu.."..
si nastuduj kto vsetko v historii bol homo..len namatkou Alan Turing,ktory vyznamne pomohol prelomit kod nemeckej Enigmy..nebyt jeho,mozno by si tu nebol ani ty,keby tvoji dedo padol v 2 svetovej...
 
JohnNewton
2016-01-23 21:20:32
príspevok od: fatality
fu majstre dedukcie netrafili ste sa njo jo,klesa na urovni toto ephoto,nielen fotkami ale aj spolocnostou a nazormi..jeden homofob,druhy rasista a dalsi xenofob..ja fakt neviem kde si zobral,ze tu beham s nejakymi zastavami..akymikolvek.. ..
a ak to upokoji tvoju malu v rakusku zijucu slovensku dusicku,na exodus ktory sa prave vali do europy mam podobny nazor ako ty..ale nie koli ich farbe pleti alebo nabozenstvu,ale koli ich spravaniu a netolerantnosti..
a btw.OT temu si sem prave zatiahol ty,kedze homosexualita sa aspon tyka jednej z ocenenych fotiek..comu sa cudujem,kedze podla tvoje teorie,ako chora vec,mala uz davno vyhynut.. ..



No zatiaľ čo tu riešime 4% populácie tak tak dvaja nositelia Nobelových cien sa vyjadrili o náboženstve takto: Flegr: náboženstvo je ako Heroín, a malo by sa rovnako postaviť mimo zákon"
Dawson:" Náboženstvo je mozgový vírus"
Napriek tomu to zhovievavo tolerujeme a tisíce rokov znášame následky. V mene akéhosi pochybného práva vzájomného zabíjania sa v mene akéhosi imaginárneho boha.
 
matwey
2016-01-23 21:23:48
príspevok od: Roman Point
Ja si myslím že fatality je gay alebo lezbička. Lebo vždy ak je príležitosť tak vybehne z dúhovou vlajkou a kričí aby sme boli tolerantný k anomáliam. Toto nie je prvý krát čo tu o tom začal. Nik by nepokračoval v komentovani toho či je dobré alebo zlé že sú dvaja teply ( možno ani neboli ale bol to zámer fotografa vyvolať zmiešané emócie ) Mne je to osobne jedno a ani som sa nad tou fotkou nijak nepozastavil. Nepredstavovala pre mňa nič výnimočné a hodné pristavenia sa.
obrátil si sa na mňa, preto ti odpoviem... fatalitymu nebudem robiť obhajcu, nepoznám ho, myslím že ani ty, obháji sa sám... ale jeho vetu o bigotnosti slovákov kľudne podpíšem...
k fotke, vidím ich tam síce viac, ale dobre, keď táto má byť kontroverzná... podľa mňa je to výborná fotka, má myšlienku + humor, a to sa cení... jedna z najlepších, aké som na tému svatba videl...
p.s. podotýkam, že nie som ani gay ani lezba
 
blahoslav J B Art
2016-01-23 21:25:25
príspevok od: fatality
kamarat ty si pekne mimo "kde kultúrne a ani cirkevne miesto nemajú a nikdy miesto nenájdu.."..
si nastuduj kto vsetko v historii bol homo..len namatkou Alan Turing,ktory vyznamne pomohol prelomit kod nemeckej Enigmy..nebyt jeho,mozno by si tu nebol ani ty,keby tvoji dedo padol v 2 svetovej...
kua ... homo, nehomo ... to vazne nikomu nevadi, ze Katerina Belkina z Nemecka na vitaznej fotke rezala modelku cez koleno a clenok?
 
JohnNewton
2016-01-23 21:32:57
príspevok od: blahoslav J B Art
kua ... homo, nehomo ... to vazne nikomu nevadi, ze Katerina Belkina z Nemecka na vitaznej fotke rezala modelku cez koleno a clenok?
Tí z Nemecka (aj Ruska) toho narobili.....

Trochu odľahčím, Gayov zakázať, lesby do každej hetero rodiny, vrámci predohry ....
 
Roman Point
2016-01-23 22:16:19
príspevok od: fatality
kamarat ty si pekne mimo "kde kultúrne a ani cirkevne miesto nemajú a nikdy miesto nenájdu.."..
si nastuduj kto vsetko v historii bol homo..len namatkou Alan Turing,ktory vyznamne pomohol prelomit kod nemeckej Enigmy..nebyt jeho,mozno by si tu nebol ani ty,keby tvoji dedo padol v 2 svetovej...
Toto na čo si reagoval už o teplošoch nebolo. Takže zbytočne si to vytiahol ako odpoveď v tomto komente.

Btw. rakúšan je každý druhý alkoholik a každý 5 teplý čo je známa vec. Aj u nás v práci máme dvoch ktorý zo srandičky chytali svojich kolegov za rit a za stehna zozadu atď podobne. Dopadli dobre lebo sa dokážu najesť ale dlhodobá PNka ich neobišla. Možno preto vznikajú takéto situácie lebo ľudia niektorí rozprávajú ako to treba tolerovať a správať sa k ním ako k rovnocenným. Potom dostanú na hubu a z hrubým hranolom majú prerazene kolená. Bohužiaľ verili v toleranciu ktorá vypadáva z ust ľudí ktorý nežijú medzi bežnými homošmi. Tak na to aj doplatili.
 
Roman Point
2016-01-23 22:20:03
príspevok od: matwey
obrátil si sa na mňa, preto ti odpoviem... fatalitymu nebudem robiť obhajcu, nepoznám ho, myslím že ani ty, obháji sa sám... ale jeho vetu o bigotnosti slovákov kľudne podpíšem...
k fotke, vidím ich tam síce viac, ale dobre, keď táto má byť kontroverzná... podľa mňa je to výborná fotka, má myšlienku + humor, a to sa cení... jedna z najlepších, aké som na tému svatba videl...
p.s. podotýkam, že nie som ani gay ani lezba
Názor ti samozrejme neberiem. Fotka mala nápad a ako som písal možno to ani nebol pár. Každopádne mňa absolútne nezaujala. Videl som daleko vtipnejsie a kreativnejsie fotografie zo svadieb. Keď nič iné tak ten typek čo fotil svadby v odrazoch očí svadobcanov. Tomu vravím kreativita a riadna. Toto čo je tu? Mno naozaj som sa nad ňou ani nepozastavil.
 
kovacmj
2016-01-23 22:58:56
A o Putinovi nič?
 
fatality
2016-01-23 23:46:13
príspevok od: Roman Point
Toto na čo si reagoval už o teplošoch nebolo. Takže zbytočne si to vytiahol ako odpoveď v tomto komente.

Btw. rakúšan je každý druhý alkoholik a každý 5 teplý čo je známa vec. Aj u nás v práci máme dvoch ktorý zo srandičky chytali svojich kolegov za rit a za stehna zozadu atď podobne. Dopadli dobre lebo sa dokážu najesť ale dlhodobá PNka ich neobišla. Možno preto vznikajú takéto situácie lebo ľudia niektorí rozprávajú ako to treba tolerovať a správať sa k ním ako k rovnocenným. Potom dostanú na hubu a z hrubým hranolom majú prerazene kolená. Bohužiaľ verili v toleranciu ktorá vypadáva z ust ľudí ktorý nežijú medzi bežnými homošmi. Tak na to aj doplatili.
Neschopko:"Nechcem byť zlý, no neviem, čo majú spoločné teplí s imigrantami a znásilneniami?"
Point:" V obrovskej tolerancii a podpore vecí tam kde kultúrne a ani cirkevne miesto nemajú a nikdy miesto nenájdu."

Btw.prekvapujes dalej,po homofobii uplatnovanim kolektivnej viny..ak sa dvaja debili spravaju ako debili,tak su taki urcite vsetci..ked nejaki slovaci v rakusku kradnu,tak sme zlodeji vsetci,aj ty..spravne?
 
Roman Point
2016-01-24 06:45:25
príspevok od: fatality
Neschopko:"Nechcem byť zlý, no neviem, čo majú spoločné teplí s imigrantami a znásilneniami?"
Point:" V obrovskej tolerancii a podpore vecí tam kde kultúrne a ani cirkevne miesto nemajú a nikdy miesto nenájdu."

Btw.prekvapujes dalej,po homofobii uplatnovanim kolektivnej viny..ak sa dvaja debili spravaju ako debili,tak su taki urcite vsetci..ked nejaki slovaci v rakusku kradnu,tak sme zlodeji vsetci,aj ty..spravne?
Jop ja som také kinderko. Áno všetci aj ja snáď som potešil tvoju malú dušičku
 
_kurato_
2016-01-24 22:59:59
príspevok od: j.a.r.o.
Omylom som ti dal + namiesto odpovedať

Ale potom treba tolerovať nekrofíliu, zoofíliu, pedofíliu atď. - veď aj takto postihnutí ľudia iba túžia po tom, čo sa dostáva iným.
ty si naozaj taky blby alebo to len hras???

nastuduj si vyznam slov xxx-fília a xxxx-sexualita

je to diametralne odlisne... sexualita je orientácia na nejaké pohlavie....
zatial co fílie sú dusevne choroby!
 
j.a.r.o.
2016-01-25 09:15:24
príspevok od: _kurato_
ty si naozaj taky blby alebo to len hras???

nastuduj si vyznam slov xxx-fília a xxxx-sexualita

je to diametralne odlisne... sexualita je orientácia na nejaké pohlavie....
zatial co fílie sú dusevne choroby!
Clapče (podľa pictogramu v profile), po prvé nie som blbý (nepamätám si, že by som niekomu nadával do blbcov) a po druhé v konečnom dôsledku je jedno ako sa to navonok prezentuje. Nepodporujem ani jednu z týchto úchyliek. Podľa mňa ide o choroby vo všetkých uvedených prípadoch a je jedno či to nazveš orientáciou alebo duševnou poruchou.
 
PeCh
2016-01-25 13:45:33
Pozerám, že diskusia je na míle vzdialená od pôvodného článku, tak sa k nemu vrátim. Pri všetkých fotkách by som povedal, že sú OK, niektoré lepšie iné menej. Ale žiadna z týchto fotiek by ma nepresvedčila, že potrebujem Hasselblad, či iný stredoformát (aj keď viem, že Hasselblad nie je len stredofotmát ale i menšie preoblečené Sony). Jednoducho všetko sú to fotky, na ktoré stačí mať m4/3 fotoaparát, dokonca by sa väčšinou dali hravo nafotiť aj CX fotmátom. Jediné, čo v dnešnej dobe potograf potrebuje je dobré svetlo a zaujímavý nápad či motív. Na to tu v diskusiách zabúdame, podobne ako sa v tejto diskusii zabudlo, že sme na fotografickom portáli.
 
jiskerka
2016-01-25 14:09:30
príspevok od: matwey
obrátil si sa na mňa, preto ti odpoviem... fatalitymu nebudem robiť obhajcu, nepoznám ho, myslím že ani ty, obháji sa sám... ale jeho vetu o bigotnosti slovákov kľudne podpíšem...
k fotke, vidím ich tam síce viac, ale dobre, keď táto má byť kontroverzná... podľa mňa je to výborná fotka, má myšlienku + humor, a to sa cení... jedna z najlepších, aké som na tému svatba videl...
p.s. podotýkam, že nie som ani gay ani lezba
nedá mi Mat, aby som sa nepodpísala pod tvoj komentár... a nie, nie som lezba... len mám priateľov manželov homosexuálov a sú skvelí! Tá fotografia ma prinútila sa zamyslieť, ale nie nad homosexualitou, ale nad tým čudom, čo visí od stropu( zvonček pre služobníctvo snáď?) Mňa tam to čudo ruší..
 
jiskerka
2016-01-25 14:11:12
príspevok od: blahoslav J B Art
kua ... homo, nehomo ... to vazne nikomu nevadi, ze Katerina Belkina z Nemecka na vitaznej fotke rezala modelku cez koleno a clenok?
 
Roman Point
2016-01-25 14:12:51
príspevok od: jiskerka
nedá mi Mat, aby som sa nepodpísala pod tvoj komentár... a nie, nie som lezba... len mám priateľov manželov homosexuálov a sú skvelí! Tá fotografia ma prinútila sa zamyslieť, ale nie nad homosexualitou, ale nad tým čudom, čo visí od stropu( zvonček pre služobníctvo snáď?) Mňa tam to čudo ruší..
Dobrý postreh. Mne to príde ako splachovač. Možno nakoniec úplne iný rozmer tá fotografia dostane
 
Roman Point
2016-01-25 14:13:43
Tá architektúra je top zo všetkých čo sú pod článkom.
 
zvonec
2016-01-25 14:30:14
Neda mi nepridat svoje dva centy do diskusie:
1. Pre mna top je ta street z Iranu, super atmosfera a pekne podane....
2. Ohladom tej vraj svadobnej fotky... Homosexuali/Lesby su tiez ludia a ja im rozhodne neupieram pravo co maju hetero zenit sa a vydavat sa... To ze si to niekdo vysvetluje po svojom, s tym si dovolim nesuhlasit. Velmi je mi v tomto sympaticke homo duo Dolce&Gabana, ktori svoj nazor povedali velmi jasne.
 
jiskerka
2016-01-25 14:30:52
príspevok od: Roman Point
Dobrý postreh. Mne to príde ako splachovač. Možno nakoniec úplne iný rozmer tá fotografia dostane
Teraz prvýkrát s tebou súhlasím. Možno autorovi išlo práve o to vyvolať svojou fotkou podobnú diskusiu. Mne to visiace čudo príde skôr ako taký zvonček alebo ešte by to mohol byť vypínač od lustra. V každom prípade som za sobáše z lásky, a v prípade homosexuálov ide tiež o lásku... A rada od zrelej ženy: Homosexuálov sa neboj, sú to ľudia ako my, len troška viac vnímaví.. presne tak ako my ženy... a žien
sa predsa tiež nebojíš
 
Roman Point
2016-01-25 14:37:41
príspevok od: jiskerka
Teraz prvýkrát s tebou súhlasím. Možno autorovi išlo práve o to vyvolať svojou fotkou podobnú diskusiu. Mne to visiace čudo príde skôr ako taký zvonček alebo ešte by to mohol byť vypínač od lustra. V každom prípade som za sobáše z lásky, a v prípade homosexuálov ide tiež o lásku... A rada od zrelej ženy: Homosexuálov sa neboj, sú to ľudia ako my, len troška viac vnímaví.. presne tak ako my ženy... a žien
sa predsa tiež nebojíš
No takto skoro nad stred postele niečo zavesiť, spustiť má svoj význam. Možno zvonec a rozprávky je koniec. Alebo splachnime túto predstavu to už je na autorovi ako to myslel škoda že nám to nepodal jednoduchšie. Ja nemám problém s teplými. Ja mám problém s ľuďmi čo sú otravny alebo sa správajú pri mne proti mojim hetero zásadám. Mám ženu a jeden a pol syna takže aké mám hodnoty a čo je pre mňa zdravé a nie choré preukazujem svojim spôsobom života. Nepotrebujem nikoho odsudzovať.
 
Ján Ožvoldík
2016-01-25 14:43:28
príspevok od: jiskerka
nedá mi Mat, aby som sa nepodpísala pod tvoj komentár... a nie, nie som lezba... len mám priateľov manželov homosexuálov a sú skvelí! Tá fotografia ma prinútila sa zamyslieť, ale nie nad homosexualitou, ale nad tým čudom, čo visí od stropu( zvonček pre služobníctvo snáď?) Mňa tam to čudo ruší..
Ak môžem Jiskerka tak si dovolím reagovať na to čudo. Tuším - predpokladám že to čudo určuje kto v tom vzťahu zastáva rolu muža a vzhľadom na kategóriu v ktorej je foto umiestnená tak priamo ukazuje na ženícha. Len si to myslím . Ostatné nekomentujem
 
jiskerka
2016-01-25 14:51:49
príspevok od: Roman Point
No takto skoro nad stred postele niečo zavesiť, spustiť má svoj význam. Možno zvonec a rozprávky je koniec. Alebo splachnime túto predstavu to už je na autorovi ako to myslel škoda že nám to nepodal jednoduchšie. Ja nemám problém s teplými. Ja mám problém s ľuďmi čo sú otravny alebo sa správajú pri mne proti mojim hetero zásadám. Mám ženu a jeden a pol syna takže aké mám hodnoty a čo je pre mňa zdravé a nie choré preukazujem svojim spôsobom života. Nepotrebujem nikoho odsudzovať.
Ľudia s iným názorom ako ty nie sú otravní, majú len iný názor.. a k tomu "splachovadlu": máš celkom dobré nápady.. až by som sa najradšej spýtala priamo autora, či v tom máme hľadať nejakú myšlienku
 
jiskerka
2016-01-25 14:53:52
príspevok od: Ján Ožvoldík
Ak môžem Jiskerka tak si dovolím reagovať na to čudo. Tuším - predpokladám že to čudo určuje kto v tom vzťahu zastáva rolu muža a vzhľadom na kategóriu v ktorej je foto umiestnená tak priamo ukazuje na ženícha. Len si to myslím . Ostatné nekomentujem
Keď sa nad tým zamyslím, mohol autor rozmýšľať podobne... nejaký význam to tam má, inak by to dal preč...
 
jiskerka
2016-01-25 14:57:56
príspevok od: zvonec
Neda mi nepridat svoje dva centy do diskusie:
1. Pre mna top je ta street z Iranu, super atmosfera a pekne podane....
2. Ohladom tej vraj svadobnej fotky... Homosexuali/Lesby su tiez ludia a ja im rozhodne neupieram pravo co maju hetero zenit sa a vydavat sa... To ze si to niekdo vysvetluje po svojom, s tym si dovolim nesuhlasit. Velmi je mi v tomto sympaticke homo duo Dolce&Gabana, ktori svoj nazor povedali velmi jasne.
Tá streetka je mysteriózna, a pre mňa je takou aj Nature Van de Goora
 
Roman Point
2016-01-25 15:05:03
príspevok od: Ján Ožvoldík
Ak môžem Jiskerka tak si dovolím reagovať na to čudo. Tuším - predpokladám že to čudo určuje kto v tom vzťahu zastáva rolu muža a vzhľadom na kategóriu v ktorej je foto umiestnená tak priamo ukazuje na ženícha. Len si to myslím . Ostatné nekomentujem
Nemal by "muž" ležať na pravej strane postele? Ja len tak lebo čo si to tak pamätám trojgeneracne tak muž spáva na pravej strane tak aby mal ženu po pravej ruke. Aspon u pravakov to dáva aj zmysel. Ak žena potrebuje potešiť tak to nemá muž od rukynale vie pohotovo zareagovať
 
Ján Ožvoldík
2016-01-25 15:05:05
príspevok od: jiskerka
Keď sa nad tým zamyslím, mohol autor rozmýšľať podobne... nejaký význam to tam má, inak by to dal preč...
British photographer John Paul Evans' bodies of work take a sideways look at traditional representations of marriage - "performative responses to the history of the wedding portrait in western art" - and feature himself and his husband, Peter.

You can see some of Evans' photographs right now, as part of the Pride Photo Awards at Foam Museum of Photography in Amsterdam, July 31st to August 20th, 2015.
 
Ján Ožvoldík
2016-01-25 15:11:31
príspevok od: Roman Point
Nemal by "muž" ležať na pravej strane postele? Ja len tak lebo čo si to tak pamätám trojgeneracne tak muž spáva na pravej strane tak aby mal ženu po pravej ruke. Aspon u pravakov to dáva aj zmysel. Ak žena potrebuje potešiť tak to nemá muž od rukynale vie pohotovo zareagovať
Tak to fakt ani len netuším. Nedalo mi tak som to guglil. Fotografii je celá séria. Na fotografii je autor a jeho manžel. Takže som sa asi nemýlil. Nuž zvláštny obraz tejto zvláštnej doby.
 
jiskerka
2016-01-25 15:41:51
príspevok od: Ján Ožvoldík
Tak to fakt ani len netuším. Nedalo mi tak som to guglil. Fotografii je celá séria. Na fotografii je autor a jeho manžel. Takže som sa asi nemýlil. Nuž zvláštny obraz tejto zvláštnej doby.
Díky za gúglenie, tak som si zagúglila tiež... a som v rozpakoch... John Paul má nejaký problém, že je zameraný hlavne na prezentáciu svojho vzťahu a na partnera vo všetkých možných podobách a pózach, ale fotograf je dobrý... Presne takto by som vyjadrila výraz: oxymorón Myslím si ale, že naozajstní umelci nikdy neboli celkom normálni...
 
Martin8101
2016-01-25 16:06:39
príspevok od: zvonec
Neda mi nepridat svoje dva centy do diskusie:
1. Pre mna top je ta street z Iranu, super atmosfera a pekne podane....
2. Ohladom tej vraj svadobnej fotky... Homosexuali/Lesby su tiez ludia a ja im rozhodne neupieram pravo co maju hetero zenit sa a vydavat sa... To ze si to niekdo vysvetluje po svojom, s tym si dovolim nesuhlasit. Velmi je mi v tomto sympaticke homo duo Dolce&Gabana, ktori svoj nazor povedali velmi jasne.
Aj mne sa paci ta streetka z Iranu. Len mi tam nehra jedna vec. Nikdy som nebol v Irane, mozno tam skutocne maju vodorovne dopravne znacenie v anglictine..?!
 
seifi
2016-01-25 17:36:28
príspevok od: Ján Ožvoldík
Tak to fakt ani len netuším. Nedalo mi tak som to guglil. Fotografii je celá séria. Na fotografii je autor a jeho manžel. Takže som sa asi nemýlil. Nuž zvláštny obraz tejto zvláštnej doby.
to si hovorili ľudia v každej dobe, a čo toho ešte s pribúdajúcimi rokmi pribudne, až sa dôjde do veku, že sa prestane človek čudovať a niektoré veci jednoducho vypustí, lebo im prestane rozumieť;
a fotografie sa mi páčia, vrátane svadobnej; časom si možno niektorá celebrita koňa zoberie do spálne, to len bude povyku ... aj to bolo, a prehrmelo
 
alkaline
2016-01-25 18:20:20
príspevok od: Martin8101
Aj mne sa paci ta streetka z Iranu. Len mi tam nehra jedna vec. Nikdy som nebol v Irane, mozno tam skutocne maju vodorovne dopravne znacenie v anglictine..?!
...irán je za objektívom...to pred objektívom je nevjórk...



 
zvonec
2016-01-25 21:25:52
príspevok od: alkaline
...irán je za objektívom...to pred objektívom je nevjórk...



Ale sak hej, taak urciteeee. Sak ten co to fotil bol robeny v Irane, ci nie?
 
alkaline
2016-01-25 21:40:34
príspevok od: zvonec
Ale sak hej, taak urciteeee. Sak ten co to fotil bol robeny v Irane, ci nie?
...človeče...teraz som spozornel...
...isté kruhy tvrdia že je iránec...
...ale kde bol robený...?...
...sakra...
...myslíš...že by som o tom mal niečo vedieť...???...


 
freeuser
2016-01-25 22:45:06
príspevok od: PeCh
Pozerám, že diskusia je na míle vzdialená od pôvodného článku, tak sa k nemu vrátim. Pri všetkých fotkách by som povedal, že sú OK, niektoré lepšie iné menej. Ale žiadna z týchto fotiek by ma nepresvedčila, že potrebujem Hasselblad, či iný stredoformát (aj keď viem, že Hasselblad nie je len stredofotmát ale i menšie preoblečené Sony). Jednoducho všetko sú to fotky, na ktoré stačí mať m4/3 fotoaparát, dokonca by sa väčšinou dali hravo nafotiť aj CX fotmátom. Jediné, čo v dnešnej dobe potograf potrebuje je dobré svetlo a zaujímavý nápad či motív. Na to tu v diskusiách zabúdame, podobne ako sa v tejto diskusii zabudlo, že sme na fotografickom portáli.
Podla EXIFu je len jedna fotografia odfotena fotoaparatom znacky Hasselblad. Prevlada Canon (5 fotografii), potom nasleduje Nikon (2 fotografie), zvysne (2 fotografie) to nemaju uvedene.
 
Martin8101
2016-01-26 05:18:14
príspevok od: alkaline
...irán je za objektívom...to pred objektívom je nevjórk...



Au, az teraz som si vsimol prve slova na zaciatku clanku. Mea culpa.
 
Jozef Macák
2016-01-26 11:03:06
gratulacia Natalii k oceneniu. Zaujimavy portret, odporucam pozriet jej web...
 
stefi43
2016-02-01 12:57:39
príspevok od: Roman Point
Nemal by "muž" ležať na pravej strane postele? Ja len tak lebo čo si to tak pamätám trojgeneracne tak muž spáva na pravej strane tak aby mal ženu po pravej ruke. Aspon u pravakov to dáva aj zmysel. Ak žena potrebuje potešiť tak to nemá muž od rukynale vie pohotovo zareagovať
A čo keď to vôbec nie je o homosexuáloch. Môže sa jednať napr o to, že chlap sa na starobu druhý krát oženil
 
Roman Point
2016-02-01 13:54:56
príspevok od: stefi43
A čo keď to vôbec nie je o homosexuáloch. Môže sa jednať napr o to, že chlap sa na starobu druhý krát oženil
Je veľa verzií a možností
 
Artpraktik
2016-02-02 09:48:35
príspevok od: Jozef Macák
gratulacia Natalii k oceneniu. Zaujimavy portret, odporucam pozriet jej web...
Presne tak. Akosi sa zabudlo na úspešnú "našu" autorku Natáliu Benčicovú. Inak - mal som možnosť pracovať s modelkou, ktorá je fotená. Výrazné rysy, holá hlava, alebo krátke vlasy a hlavne naozaj profesionálny výkon... Pre môj projekt mi bola odporučená modelka Bláža Hlasová a preto ju odporúčam aj iným.
 
topartphoto
2016-03-04 10:04:56
WOW, kukol som ten jej web a musim povedat, ze fakt ma zaujala, paci sa mi tam skoro vsetko, co ma. Palec hore
 
zuzka1
2016-03-06 00:51:55
Vitazna foto z wildlife je absolutna lahodka
 
Kejval
2016-05-02 16:31:52
príspevok od: fatality
pozri..homosexualita sprevadza ludstvo (a vpodstate celu faunu) od jeho pociatku..je jeho prirodzenou sucastou,v urcitom percentualnom mnozstve..pokial sa ti ludia spravaju slusne,nikomu neublizuju,je to oka..tak ako ked sa hetero spravaju slusne a v medziach zakonov..a ako plnohodnotne ludske bytosti tuzia po vsetkom tom,co sa dostava heterosexualom..trebars aj po svadobnych fotkach...ja viem,ze na bigotnom konzervativnom slovensku to je nazor na upalenie..staci vsak vystrcit nos za hranice a ludia su hned tolerantnejsi..
Omylom som ti dal plusku,chcel som dat minus.
 
Ros
2016-05-03 08:08:39
príspevok od: j.a.r.o.
Omylom som ti dal + namiesto odpovedať

Ale potom treba tolerovať nekrofíliu, zoofíliu, pedofíliu atď. - veď aj takto postihnutí ľudia iba túžia po tom, čo sa dostáva iným.
Mýliš sa ,nemôžu sa tolerovať ,pretože na rozdiel od homosexuality v spomenutých sexuálnych deviáciách svojou činnosťou devianti ubližujú iným .
 
Ros
2016-05-03 08:27:32
príspevok od: j.a.r.o.
Clapče (podľa pictogramu v profile), po prvé nie som blbý (nepamätám si, že by som niekomu nadával do blbcov) a po druhé v konečnom dôsledku je jedno ako sa to navonok prezentuje. Nepodporujem ani jednu z týchto úchyliek. Podľa mňa ide o choroby vo všetkých uvedených prípadoch a je jedno či to nazveš orientáciou alebo duševnou poruchou.
...tvoja odpoved je v rozpore s tým čo deklaruješ. Keď tvrdíš že nie si blbý, prečo potom píšeš blbosti ?
 
mongi
2016-05-03 10:10:21
príspevok od: blahoslav J B Art
ked sa to uz tu takto rozobera ... je na fotenie homosexualov, ci pedofilov lepsi FF fotoaparat alebo APS-C a pripadne aky objektiv pouzit?
Hello kitty Fuji instax
 
mongi
2016-05-03 10:12:45
príspevok od: Roman Point
Ja si myslím že fatality je gay alebo lezbička. Lebo vždy ak je príležitosť tak vybehne z dúhovou vlajkou a kričí aby sme boli tolerantný k anomáliam. Toto nie je prvý krát čo tu o tom začal. Nik by nepokračoval v komentovani toho či je dobré alebo zlé že sú dvaja teply ( možno ani neboli ale bol to zámer fotografa vyvolať zmiešané emócie ) Mne je to osobne jedno a ani som sa nad tou fotkou nijak nepozastavil. Nepredstavovala pre mňa nič výnimočné a hodné pristavenia sa.
Každému je určite jasné, že nafotke je otec so synom...Aké zmiešané emócie? Jedna vynikajúca fotka.
 
mongi
2016-05-03 10:17:26
príspevok od: j.a.r.o.
Clapče (podľa pictogramu v profile), po prvé nie som blbý (nepamätám si, že by som niekomu nadával do blbcov) a po druhé v konečnom dôsledku je jedno ako sa to navonok prezentuje. Nepodporujem ani jednu z týchto úchyliek. Podľa mňa ide o choroby vo všetkých uvedených prípadoch a je jedno či to nazveš orientáciou alebo duševnou poruchou.
si proste obyčajný homofób
 
Roman Point
2016-05-03 10:18:09
príspevok od: mongi
Každému je určite jasné, že nafotke je otec so synom...Aké zmiešané emócie? Jedna vynikajúca fotka.
Ako som písal. Mne je to jedno ani som sa pri tej fotke nepristavil
 
mongi
2016-05-03 10:21:04
príspevok od: PeCh
Pozerám, že diskusia je na míle vzdialená od pôvodného článku, tak sa k nemu vrátim. Pri všetkých fotkách by som povedal, že sú OK, niektoré lepšie iné menej. Ale žiadna z týchto fotiek by ma nepresvedčila, že potrebujem Hasselblad, či iný stredoformát (aj keď viem, že Hasselblad nie je len stredofotmát ale i menšie preoblečené Sony). Jednoducho všetko sú to fotky, na ktoré stačí mať m4/3 fotoaparát, dokonca by sa väčšinou dali hravo nafotiť aj CX fotmátom. Jediné, čo v dnešnej dobe potograf potrebuje je dobré svetlo a zaujímavý nápad či motív. Na to tu v diskusiách zabúdame, podobne ako sa v tejto diskusii zabudlo, že sme na fotografickom portáli.
Tak s tým nemôžem súhlasiť, resp. len z časti. Samozrejme, že sa to dá nafotiť hocičím, ale, Hasselblad je stredoformát...Podstatný rozdiel v kvalite obrazu oproti FX foťákom. Samozrejme, že rozdiel je len po technickej stránke.
 
mongi
2016-05-03 12:14:04
Jaj je mi smutno z týchto obmedzeneckých žvástov...Poniektorí jedinci by sa mali vážne zamyslieť alebo začať aspoň trochu myslieť...Homofóbne narážky a odsudzovanie to je pre nás slovákov prirodzené...niekedy sa hanbím za to že som slovák...priznajte sa, ktorí z vás volili Pravorukého Mariána? Pevne verím tomu že sa k tomu nepriznáte pretože sa za to hanbíte pokrytci!
 
blahoslav J B Art
2016-05-03 22:19:57
príspevok od: mongi
Jaj je mi smutno z týchto obmedzeneckých žvástov...Poniektorí jedinci by sa mali vážne zamyslieť alebo začať aspoň trochu myslieť...Homofóbne narážky a odsudzovanie to je pre nás slovákov prirodzené...niekedy sa hanbím za to že som slovák...priznajte sa, ktorí z vás volili Pravorukého Mariána? Pevne verím tomu že sa k tomu nepriznáte pretože sa za to hanbíte pokrytci!
ked tak rozmyslam ... neviem, co je lepsie ... ci homofobia, ci kolektivna vina a ci hanobenie naroda
 

Ďalší článok z kategórie

Inzercia

ČLÁNKY - aktuálne diskutované