Hore

Nové zrkadlovky Canon EOS 100D a EOS 700D (doplnené)

21. marca 2013 – Canon dnes predstavuje dva nové prvotriedne prírastky do svojej kolekcie spotrebiteľských DSLR základnej triedy – EOS 700DEOS 100D
Oba nové modely sú doplnené o nový štandardný objektív so zoomom EF-S 18-55mm f/3.5-5.6 IS STM a ponúkajú vynikajúce 18-megapixelové (MP) rozlíšenie spolu s jednoduchým ovládaním z dotykového displeja. To robí zvečnenie akéhokoľvek momentu v úžasných detailoch veľmi jednoduchým, nezávisle od úrovne fotografických zručností.

EOS 700D je doteraz najpokročilejším modelom EOS od Canon. Je to ideálny fotoaparát pre každého, kto chce ďalej rozvíjať svoje fotografické zručnosti – má k dispozícii sériové snímanie rýchlosťou 5 sním./s, 9-bodový systém AF plne krížového typu a výklopný dotykový displej Clear View II LCD.  EOS 100D je doteraz najmenšia a najľahšia digitálna zrkadlovka APS-C na svete. Ponúka množstvo jednoduchých ovládacích prvkov aj užitočného sprievodcu funkciami priamo vo fotoaparáte – to ocenia najmä nováčikovia vo svete DSLR fotografie. Nový EF-S 18-55mm f/3.5-5.6 IS STM je ideálny štandardný objektív so zoomom pre oba nové fotoaparáty EOS. Je kombináciou prvotriedneho optického stabilizátora obrazu a technológie krokového motorčeka (STM) z dielne Canon, ktoré sa starajú o minimálne rozmazanie obrazu a hladké, takmer nepočuteľné zaostrovanie počas filmovania.

EOS 700D – rozvíjajte vlastnú tvorivosť

Srdcom fotoaparátu EOS 700D je 18 MP hybridný snímač APS-C CMOS, navrhnutý a vyrobený priamo v Canon, a obrazový procesor DIGIC 5, ktorý prináša vynikajúcu úroveň rozlíšenia. Výsledkom sú snímky s konzistentným vykreslením detailov aj farieb. Možnosť sériového snímania rýchlosťou 5 sním./s robí model EOS 700D ideálnym na zachytenie množstva rôznorodých objektov, od rýchleho pohybu až po úchvatné panorámy či nádherné portréty rodiny a priateľov. Vďaka natívnemu rozsahu ISO 100-12 800 ISO fotoaparát EOS 700D navyše dokáže zachytiť pozoruhodné detaily aj pri fotografovaní v zhoršených svetelných podmienkach.


EOS 700D disponuje pokročilým systémom AF, ktorý pozostáva z 9 vysokovýkonných bodov krížového typu v celej ploche záberu. Výsledkom je rýchlejšie a presnejšie zaostrovanie, ktoré sa vždy postará o správne zameranie fotografovaného objektu, dokonca aj v pohybe. Používatelia EOS 700D si môžu body zaostrenia nastaviť a upravovať manuálne, alebo môžu jednoducho používať automatický režim. Takýmto spôsobom budú nádejní fotografi jednoducho objavovať nové možnosti tvorby kompozície a neustále sa v tejto oblasti zdokonaľovať.

EOS 700D je vybavený novým, zjednodušeným kruhovým voličom režimov s možnosťou otáčania o 360°, ktorý poskytuje jednoduchý a rýchly prístup k rôznym režimom snímania. 
7,7 cm (3,0”) výklopný dotykový displej Clear View LCD II taktiež zjednodušuje úpravu nastavení, tvorbu kompozície, snímanie aj prezeranie snímok z rôznych uhlov. Nová povrchová vrstva, prevzatá z modelov Canon EOS strednej triedy, robí dizajn fotoaparátu ešte robustnejším a odolnejším.

EOS 700D – základné charakteristiky:

  • 18-megapixelový snímač Hybrid CMOS AF
  • Kreatívne Full-HD video pri použití technológie Hybrid CMOS AF
  • Výklopný dotykový displej Clear View LCD II
  • Režim Scene Intelligent Auto
  • Citlivosť ISO 100-12800, možnosť rozšírenia na ISO 25600
  • Sériové snímanie 5 sním./s, 9-bodový systém AF
  • Množstvo kreatívnych filtrov
  • Systém EOS zahrnujúci objektívy a príslušenstvo

EOS 100D – digitálna zrkadlovka, ktorej sa nebudete chcieť nikdy vzdať

EOS 100D je najmenšia a najľahšia digitálna zrkadlovka APS-C vo svojej triede. Je dostatočne kompaktná, aby ste si ju mohli vziať kamkoľvek a svoje dobrodružstvá mohli zvečniť v úžasnej kvalite. Tento neuveriteľne kompaktný a ľahký model s rozmermi len 116,8 x 90,7 x 69,4 mm a hmotnosťou 407 g zároveň disponuje jasným optickým hľadáčikom – používatelia tak získajú výkonnú DSLR s rýchlou odozvou v kompaktnom tele. Súčasťou EOS 100D je tiež veľký 7,7 cm (3,0”) kapacitný dotykový displej ClearView II – zjednodušuje úpravu nastavení a okamžité prezeranie zhotovených záberov.

Srdcom fotoaparátu EOS 100D je nový 18 MP hybridný snímač APS-C CMOS AF II, ktorý 
v kombinácii s vysokovýkonným obrazovým procesorom DIGIC 5 zaistí skvelé výsledky prakticky v akejkoľvek situácii. Nový snímač využíva pixely fázového rozpoznávania na 80 % zobrazovacej plochy, čo znamená vyššiu rýchlosť AF a lepšie sledovanie objektov počas živého náhľadu aj pri nakrúcaní videa v kvalite Full-HD. EOS 100D zvládne sériové snímanie rýchlosťou až 4 sním./s. To začiatočníkom uľahčí tvorbu vysokokvalitných záberov, či už ide o vzácne momenty s blízkymi alebo o zachytenie rýchlej akcie na dovolenke.

EOS 100D – základné charakteristiky:

  • 18-megapixelový snímač Hybrid CMOS AF II
  • Kompaktný, prenosný dizajn
  • Jednoduché snímky v režime Scene Intelligent Auto
  • Optický hľadáčik a veľký dotykový displej
  • Full-HD video pri použití technológie Hybrid CMOS AF II
  • Kreatívne filtre a súčasný záber s pridaným efektom
  • Integrovaný sprievodca funkciami fotoaparátu
  • Systém EOS zahrnujúci objektívy a príslušenstvo

Zdokonalené tvorivé režimy

Oba modely – EOS 700D aj EOS 100D – obsahujú množstvo mimoriadne jednoduchých režimov snímania a kreatívnych filtrov. Začiatočníci tak môžu začať používať kreatívne predvoľby a postupne rozvíjať vlastnú tvorivosť. Režim Scene Intelligent Auto automaticky rozpozná typ fotografovanej scény a zvolí najlepšie nastavenia. Používatelia sa tak môžu zamerať len na samotný záber – fotoaparát za nich rozhodne, aká je najlepšia kombinácia nastavení pre danú scénu.  Oba nové modely tiež ponúkajú viacero špecializovaných režimov scény.
Fotoaparát EOS 100D bol napríklad obohatený o režimy Deti, Jedlo a Svetlo sviečky, ktoré zaistia optimálne výsledky a neuveriteľné detaily v mnohých obvyklých situáciách.

Atraktívna ponuka kreatívnych filtrov od Canon, vrátane efektov Rybie oko a Miniatúra, je teraz použiteľná už pred samotným zhotovením záberu – vďaka novému náhľadu filtrov 
v reálnom čase. Je to dokonalý spôsob, ako si zvoliť čo najvhodnejší efekt pre konkrétnu situáciu ešte pred stlačením spúšte. Fotografi sa tiež môžu naučiť upravovať zábery pomocou zdokonaleného režimu Creative Auto ako i pomocou nového režimu Extra Effect Shot fotoaparátu EOS 100D. Môžu dokonca zhotoviť dva zábery súčasne – jeden použitím kreatívneho filtra a druhý tradičným spôsobom.

Objavujte svet EOS videa

Nádejní fotografi môžu pridať zachyteným spomienkam nový rozmer – nakrúcaním EOS videa v úžasnom rozlíšení Full HD (1920x1080p). Systém Hybrid AF II

sa postará o správne zaostrenie na vašu filmovú hviezdu a súvislý AF nakrúcaný objekt neustále sleduje. Režim Videomomentka navyše zjednodušuje tvorbu a úpravu krátkych videoklipov, v ktorých zvečníte každý nevšedný deň, napríklad rodinný výlet či svadbu.

EF-S 18-55mm f/3.5-5.6 IS STM – štandardný objektív STM so zoomom na každodenné fotografovanie a filmovanie

Nový EF-S 18-55mm f/3.5-5.6 IS STM je dokonalým objektívom pre používateľov fotoaparátov EOS 700D a EOS 100D, ktorí sa chcú vydať na dobrodružnú cestu fotografie. Univerzálny rozsah zoomu 18-55 mm umožňuje širokú škálu snímok – od panoramatických záberov až po portréty. Používatelia sa tak môžu tešiť z flexibilných možností detailného priblíženia objektov aj zo zachytenia rozsiahlej panorámy. Vďaka 4-krokovému optickému stabilizátoru obrazu sú snímky mimoriadne detailné a zreteľné, čo zároveň umožňuje používať nižšie hodnoty ISO a dlhšie expozičné časy. Zaostrovací krúžok na plne manuálne zaostrovanie umožňuje presné nastavenie zaostrenia a takmer nepočuteľná technológia krokového motorčeka (STM) zaisťuje minimálny hluk počas zaostrovania – ideálne pri nakrúcaní videa.

EF-S 18-55mm f/3.5-5.6 IS STM – základné charakteristiky:

  • Univerzálny rozsah ohniskových vzdialeností
  • Kompaktný dizajn
  • Štvorkrokový optický stabilizátor obrazu
  • Hladké zaostrovanie vďaka krokovému motorčeku (STM)
  • Najkratšia zaostrovacia vzdialenosť 0,25 m
  • Povrchová vrstva Super Spectra
  • Netočivý predný optický člen
  • Krúžok na manuálne zaostrovanie
  • Kruhová clona so siedmimi lamelami


Canon predstavuje fotoaparáty PowerShot SX280 HS a PowerShot SX270 HS, ktoré sa pýšia procesorom novej generácie DIGIC 6

Bratislava, 21. marca 2013 – Canon dnes predstavuje dva nové výkonné fotoaparáty PowerShot SX – kompaktný a univerzálny PowerShot SX280 HS a PowerShot SX270 HS. Tieto modely sú vybavené kombináciou úplne novej technológie spracovania obrazu DIGIC 6 s 20x optickým zoomom od Canon. Sú ideálnymi spoločníkmi na cesty, pretože umožňujú zachytiť prakticky čokoľvek – od panoramatických záberov krajiny až po rodinné dovolenky – v úžasných detailoch a v prípade videa v kvalite Full HD 60p. Tvorbu a zdieľanie vysokokvalitných snímok priamo na cestách umožňuje integrovaná funkcia Wi-Fi modelu PowerShot SX280 HS. Vďaka nej môžete fotoaparát okamžite prepojiť s inými zariadeniami, napríklad s tabletom, počítačom či smartfónom.

Neuveriteľný výkon procesora DIGIC 6

Srdcom oboch modelov je obrazový procesor novej generácie DIGIC 6 z dielne Canon, ktorý umožňuje tvorbu vynikajúcich snímok aj v najhorších svetelných podmienkach, a tiež realisticky hladké Full HD video v kvalite až 60 sním./s. Či fotografujete na večierku alebo pri mesačnom osvetlení, nový DIGIC 6 vždy zaistí nízku úroveň obrazového šumu a dokonalú expozíciu. Výsledná snímka tak obsahuje až o 30 percent viac detailov, než umožňovali predchádzajúce modely, bez potreby použitia blesku či statívu.

HS System nový procesor DIGIC 6 navyše obohacuje o 12,1-megapixelový vysokocitlivý snímač CMOS, ktorý produkuje mimoriadne snímky s minimálnym rozmazaním a obrazovým šumom aj v slabom osvetlení, a tiež o široký dynamický rozsah. To je ideálne pri záberoch tienistých detailov počas západu slnka na dovolenke. Vďaka procesoru DIGIC 6 a systému HS sa môžu používatelia tešiť z neuveriteľnej citlivosti ISO – až do hodnoty ISO 6400 – a zo skvelých výsledkov.

Procesor DIGIC 6 umožňuje záznam filmov do všeobecne používaného formátu MP4, ktorý sa dá prehrávať v mnohých prenosných zariadeniach. Používatelia tak môžu zdieľať svoje záznamy rýchlo a jednoducho s rodinou či priateľmi, bez potreby zdĺhavých konverzií súborov.

Super zoom vás priblíži k centru diania

PowerShot SX280 HS a PowerShot SX270 HS sú ideálnymi nástrojmi na uchovanie každého vzácneho rodinného okamihu či zážitku z dovolenky – vďaka 25 mm širokouhlému objektívu Canon s 20x optickým zoomom a 4-krokovým optickým stabilizátorom obrazu (IS). Technológia ZoomPlus dokáže dokonca digitálne predĺžiť dosah zoomu na 40x a pritom zachovať ostré detaily a vysokokvalitné rozlíšenie. Používateľom tak umožňuje dostať sa ešte bližšie k centru diania so súčasným zachovaním diskrétneho odstupu.

Vytvorte si záznam prejdenej trasy; jednoduché zdieľanie

Funkcia Wi-Fi modelu PowerShot SX280 HS umožňuje zdieľať pozoruhodné momenty
s rodinou či priateľmi prenášaním snímok do sociálnych sietí, pripojených zariadení či na internet s cieľom ich zálohovania.

PowerShot SX280 HS tiež disponuje integrovanou funkciou GPS, ktorá je ideálna pre cestovateľov túžiacich bez námahy si vytvoriť záznam prejdenej trasy alebo miest zhotovenia snímok. Táto funkcia totiž automaticky pridá do každej fotografie či filmu informácie o miestnom čase a lokalite. Integrovaná funkcia GPS záznamu v pravidelných intervaloch sleduje polohu fotoaparátu. Funkcia A-GPS zas používa Wi-Fi na rýchle sťahovanie doplnkových údajov Assisted GPS, čo podstatne znižuje čas potrebný na získanie satelitného signálu.

Prepínanie z fotografovania na filmovanie v kvalite Full HD

Používatelia môžu rýchlo prepínať z režimu fotografovania do režimu záznamu videa v kvalite Full HD (1920x1080p) so stereozvukom. Pokročilý 60p záznam umožňuje dosiahnutie novej úrovne obrazovej kvality, s možnosťou zachytenia rýchlej akcie a mimoriadne hladkým obrazom v celom zábere. Technológia Fine Detail Movie Processing (30 sním./s) ponúka neuveriteľné detaily a procesor DIGIC 6 sa postará o pokročilé spracovanie obrazového šumu vo Full HD filmoch (30 sním./s). Používateľom tak umožňuje zachytiť doslova každý moment.

Obrovský 20x optický zoom možno používať aj počas filmovania. Vďaka najnovšej verzii inteligentného systému IS, ktorý obsahuje režim Dynamický IS, sa filmy aj počas pohybu zaznamenajú ostro a bez rozmazania. Zdokonalený režim využíva päťosový Stabilizátor obrazu, ktorý koriguje viacero typov pohybov fotoaparátu. Medzi ne patria rotačný alebo paralelný pohyb, vyskytujúce sa obvykle pri filmovaní počas chôdze. Výsledkom je ešte hladší filmový záznam.

Či ste práve na rodinnej dovolenke alebo na výlete svojich snov, jednoduchú tvorbu kompozície aj prezeranie záznamov vám umožní jasný 7,5 cm (3,0”) displej PureColor II G LCD s približne 461 000 bodmi. Povrch z temperovaného skla poskytuje dodatočnú odolnosť a ochranu a vysoký kontrast v kombinácii s technológiou Quick Bright robí displej dokonalým na prehrávanie filmov aj v jasnom slnečnom osvetlení.

Zachyťte každý moment tvorivo

S fotoaparátmi PowerShot SX280 HS a PowerShot SX270 HS stačí zamieriť a stlačiť spúšť – sú totiž vybavené uznávaným režimom Smart Auto od Canon. Tento režim dokáže rozpoznať až 58 rôznych typov scén a zvoliť najvhodnejšie nastavenia, aby sa dosiahol čo najlepší výsledok.

Modely PowerShot SX280 HS a PowerShot SX270 HS ponúkajú kombináciu kreatívnej flexibilnosti s vysokou kvalitou snímok. Sú vybavené novým režimom Hybrid Auto, ktorý zaznamená štyri sekundy pred každým záberom v rozlíšení 720p. Smart Auto potom zvolí najlepšie nastavenia a vytvorí dokonalý záber. Na konci každého dňa sa štvorsekundové klipy spoja do jediného filmu „zo zákulisia“ vášho fotografovania. Fotografie sa tiež dajú upravovať použitím jedného zo siedmich kreatívnych filtrov vrátane efektu Rybie oko alebo Miniatúra.

Ambicióznejší a skúsenejší fotografi – či jednoducho tí, ktorí sa chcú tvorivo rozvíjať – môžu prevziať nad nastaveniami fotoaparátu úplnú kontrolu. Prostredníctvom viacerých pokročilých režimov, vrátane režimov Tv a Av na ovládanie expozičného času a clony alebo plne manuálneho režimu na ovládanie všetkých nastavení, môžu rozvíjať vlastnú kreativitu a fotografické zručnosti pri používaní týchto výkonných kompaktných fotoaparátov.

PowerShot SX280 HS – základné charakteristiky:

  • 20x zoom, 25 mm objektív

  • HS System: 12,1 MP CMOS, DIGIC 6

  • Inteligentný systém IS, Zdokonalený dynamický IS

  • Wi-Fi

  • Full HD (60 sním./s)

  • 7,5 cm (3,0") displej PureColor II G

  • GPS s A-GPS

  • Hybrid Auto; Smart Auto

  • Manuálny režim, režim Av a Tv

  • Vysokorýchlostné snímanie. Voliteľné vodotesné puzdro


PowerShot SX270 HS – základné charakteristiky:

  • 20x zoom, 25 mm širokouhlý objektív

  • HS System: 12,1 MP CMOS, DIGIC 6

  • Inteligentný systém IS, Zdokonalený dynamický IS

  • Full HD (60 sním./s)

  • 7,5 cm (3,0") displej PureColor II G

  • Hybrid Auto; Smart Auto

  • Manuálny režim, režim Av a Tv

  • Vysokorýchlostné snímanie

  • Voliteľné vodotesné puzdro do 40 m


Komentáre

Pridaj komentár Pridaj komentár Zobraziť posledný príspevok
Marek Bučko
2013-03-21 09:39:14
ceny ?
 
Marcel Rebro
2013-03-21 09:45:11
príspevok od: Marek Bučko
ceny ?
The new EOS Rebel SL1 Digital SLR Camera is scheduled to be available in April for an estimated retail price of $649.99 for the body alone or $799.99 bundled with the new EF-S 18-55mm f/3.5-5.6 IS STM kit lens.

The EOS Rebel T5i Digital SLR camera is scheduled to be available in April for an estimated retail price of $749.99 for the body alone; $899.99 bundled with an EF-S 18-55mm f/3.5-5.6 IS STM lens kit, and $1,099.00 with the EF-S 18-135mm f/3.5-5.6 IS STM lens kit.
 
viliamtel
2013-03-21 10:06:02
navrhnutý a vyrobený priamo v Canon, a obrazový procesor DIGIC 5, ktorý prináša vynikajúcu úroveň rozlíšenia. Výsledkom sú snímky s konzistentným vykreslením detailov aj farieb ako pekne sa čítaju tie reklamné blaboli som zvedavy aky realny rozdiel bude vo vystupe oproti staršim modelom 7d 650d 60d s 18 mpixelovym chipom pravdepodobne nijaky bude to ten istý chip niečoho nového sa pravdepodobne dočkáme až v 70D a 7D mark II
 
stteffi
2013-03-21 10:11:19
príspevok od: Marcel Rebro
The new EOS Rebel SL1 Digital SLR Camera is scheduled to be available in April for an estimated retail price of $649.99 for the body alone or $799.99 bundled with the new EF-S 18-55mm f/3.5-5.6 IS STM kit lens.

The EOS Rebel T5i Digital SLR camera is scheduled to be available in April for an estimated retail price of $749.99 for the body alone; $899.99 bundled with an EF-S 18-55mm f/3.5-5.6 IS STM lens kit, and $1,099.00 with the EF-S 18-135mm f/3.5-5.6 IS STM lens kit.
V parlamente už o tom jednali... , z dôvodu nízkych platov na Slovensku by tie ceny pre náš trh mali byť o trošku nižšie... about 120,- euri
 
marcus_labeo
2013-03-21 10:16:43
700D je zbytočnosť, neprinášajúca nič nové oproti 650D; je to len marketingový počin v štýle: máme novinku, tak kupujte!
100D naopak zmysel má a nie je to zlý ťah Canonu proti bezzrkadlovkám v DSLR štýle ako sú Pana G5 či Samsung NX20. Tie už nebudú citeľne menšie ako táto zrkadlovka a tak odpadne ich hlavný argument: menšie a ľahšie telo. Samozrejme CSC typu NEX-6 sú stále veľkostne inde.
 
ASTRALEK
2013-03-21 10:42:23
Sympaticke je ze Canon zbytocne nenavysuje rozlisenie v amat. triedach
 
karolv
2013-03-21 10:59:36
Toto je dosť ťažko pochopiteľné... Canon by teraz potreboval skôr niečo ako je očakávaná 70D, ktorá by vrátila tú radu tam kam patrí a nie ďalšie baby stroje.
 
wardo
2013-03-21 11:08:02
som zvedavy na porovnanie 700D vs 650D
lebo nevidim zatial nejaky rozdiel az na 360° ovladanie rezimov a nejake zmeny v nich. Inak to vyzera byt takmer identicky fotak
 
flanker
2013-03-21 11:20:22
Serte na to. Aj tak to cez Gasparovica neprejde
 
jozkovicz
2013-03-21 11:25:50
príspevok od: marcus_labeo
700D je zbytočnosť, neprinášajúca nič nové oproti 650D; je to len marketingový počin v štýle: máme novinku, tak kupujte!
100D naopak zmysel má a nie je to zlý ťah Canonu proti bezzrkadlovkám v DSLR štýle ako sú Pana G5 či Samsung NX20. Tie už nebudú citeľne menšie ako táto zrkadlovka a tak odpadne ich hlavný argument: menšie a ľahšie telo. Samozrejme CSC typu NEX-6 sú stále veľkostne inde.
co z toho, ked objektivy k tomu telu su stale velke ..
 
viliamtel
2013-03-21 11:28:47
príspevok od: ASTRALEK
Sympaticke je ze Canon zbytocne nenavysuje rozlisenie v amat. triedach
neni na tom nič sympaticke skor vidim to ako technologicky zaostava za nikonom ktorý jednak navyšíl rozlišenie pri rovnakje kvalite obrazu a odstranil aj antialias filter sice v trocha vyššej triede ako je 7100 No ale ak to vylepšil asom v šume a dynamickom rozsahu ten 18 mpixel tak potom ok
 
lochnes
2013-03-21 11:45:50
Nie je tam ani raz spomenuté slovo NOVÝ hybridný cmos, tak asi to bude rovnaké ako doteraz 550D,600D,650D,60D,7D... rád by som veril že to bude lepšie - ale pochybujem... 700D vs. 650D - 3% rozdiel nový seťák s fajn ostrením ? - super... aj mini 100D - ale bojím sa že tí čo chcú malý výkonný stroj pôjdu do CSC... - hoci canon M moc veľa ľudí neoslovilo asi... ale ak chcete ostať v rovnakom systéme... fajn...
 
DUDIS
2013-03-21 11:57:31
nezavrhoval by som to..
cena v dolároch nie je extrémne vysoká.. v evrách to bude trochu menej..
pozeráte sa na to ako maniaci čo majú dobré stroje a nič slabšie neakceptujete..
podľa mňa canon ťahá "amatérov" k sebe (aby tí potom kupovali ich drahšie systémy) na tichučký objektív STM (predpokladám že bude opticky lepší ako klasické záklaďáky) ktorý je optimalizovaný na novšie modely a tak si buduje odbytovú základňu..
teda pre amatéra tá 100vka bude zrkadlovka s výstupom (porovnateľným s vyššou triedou) a lepším výstupom videa a to všetko v menších rozmaroch a prijateľnej cene..
tí neriešia ergonómiu, výdrž baterky, hľadáčik... ani nič čo zaujíma pokročilého spotrebiteľa..
okrem toho má dobrý marketing a preto si myslím že bude mať úspech..

ale uvidíme..
 
Neschopko
2013-03-21 12:10:51
príspevok od: marcus_labeo
700D je zbytočnosť, neprinášajúca nič nové oproti 650D; je to len marketingový počin v štýle: máme novinku, tak kupujte!
100D naopak zmysel má a nie je to zlý ťah Canonu proti bezzrkadlovkám v DSLR štýle ako sú Pana G5 či Samsung NX20. Tie už nebudú citeľne menšie ako táto zrkadlovka a tak odpadne ich hlavný argument: menšie a ľahšie telo. Samozrejme CSC typu NEX-6 sú stále veľkostne inde.
Neviem či 100D bude tak malá. Je o cca 0,5 cm menšia v každom rozmere, ako je D3100 od Nikonu. Ak sa na ňu dá nejaké sklo, tak mi z toho vychádza len normálna malá zrkadlovka, ktorá sa bude držať rovnako mizerne, ako základné telá od konkurencie.
 
DuriKe
2013-03-21 12:15:35
príspevok od: stteffi
V parlamente už o tom jednali... , z dôvodu nízkych platov na Slovensku by tie ceny pre náš trh mali byť o trošku nižšie... about 120,- euri
Opravil by som ťa. V parlamente už o tom jednali... , z dôvodu nízkych platov na Slovensku by tie ceny pre náš trh mali byť o trošku nižšie... about +120,- euri . Takto to u nás chodí.
 
marcus_labeo
2013-03-21 12:25:55
príspevok od: Neschopko
Neviem či 100D bude tak malá. Je o cca 0,5 cm menšia v každom rozmere, ako je D3100 od Nikonu. Ak sa na ňu dá nejaké sklo, tak mi z toho vychádza len normálna malá zrkadlovka, ktorá sa bude držať rovnako mizerne, ako základné telá od konkurencie.
No priame porovnanie s mnou spomínanou konkurenciou typu G5 či NX20 ešte nie je, ale pri porovnaní so 700D, čo je tiež nižšia trieda a o dosť menšia ako napr. 7D tu rozdiel vidieť je: http://www.dpreview.com/previews/canon-eos-100d-rebel-sl1/images/comparedto700d_front.jpg a javí sa mi, že 100D nebude výrazne väčšia ako DSLR-style mirrorless. Objektívy sú už samozrejme niečo iné, tam sa v rámci DSLR šidiť nedá.
 
marcus_labeo
2013-03-21 12:28:11
Edit: tak už 100D nahodili aj do camerasize.com a priame porovnanie s bezzrkadlovkou NX20 ukazuje, že sú v zásade identické: http://j.mp/1024dBs
Obdobne aj 100D vs. G5: http://j.mp/1024rIB
 
Marek Bučko
2013-03-21 12:31:17
Rozmýšlam, že 100D s nasadeným EF 40 f2.8 STM bude celkom výkonná a prenosná zostavička.
 
Marcel Rebro
2013-03-21 12:34:45
príspevok od: marcus_labeo
Edit: tak už 100D nahodili aj do camerasize.com a priame porovnanie s bezzrkadlovkou NX20 ukazuje, že sú v zásade identické: http://j.mp/1024dBs
Obdobne aj 100D vs. G5: http://j.mp/1024rIB
Asi takto

http://camerasize.com/compact/#448.23,289.332,347.335,ha,t
 
bobo222
2013-03-21 12:42:47
Rozmery tela sú jedno a sklá druhé.u apsc to nejde ukecať. Ale zato tie kompakty , to je dílo. Sv. 3,5-6,8 uff, zapalme vatry, ideme sa fotiť ......
 
Marcel Rebro
2013-03-21 12:46:46
príspevok od: bobo222
Rozmery tela sú jedno a sklá druhé.u apsc to nejde ukecať. Ale zato tie kompakty , to je dílo. Sv. 3,5-6,8 uff, zapalme vatry, ideme sa fotiť ......
Nuz ale ma to GPS a WiFi, cize rovno mozes fotku postnut na FB aj so suradnicami poziaru
 
marcus_labeo
2013-03-21 12:53:18
príspevok od: Marcel Rebro
Asi takto

http://camerasize.com/compact/#448.23,289.332,347.335,ha,t
To bolo trošku neférové porovnanie so záklaďákmi je to takto a to nie je dramatický rozdiel: http://j.mp/1027elf
 
Neschopko
2013-03-21 13:00:02
príspevok od: bobo222
Rozmery tela sú jedno a sklá druhé.u apsc to nejde ukecať. Ale zato tie kompakty , to je dílo. Sv. 3,5-6,8 uff, zapalme vatry, ideme sa fotiť ......
čo tam po svetelnosti ... "Srdcom oboch modelov je obrazový procesor novej generácie DIGIC 6 z dielne Canon, ktorý umožňuje tvorbu vynikajúcich snímok aj v najhorších svetelných podmienkach ..." ... to sa nedá nekúpiť
 
Midzi
2013-03-21 13:00:30
príspevok od: DUDIS
nezavrhoval by som to..
cena v dolároch nie je extrémne vysoká.. v evrách to bude trochu menej..
pozeráte sa na to ako maniaci čo majú dobré stroje a nič slabšie neakceptujete..
podľa mňa canon ťahá "amatérov" k sebe (aby tí potom kupovali ich drahšie systémy) na tichučký objektív STM (predpokladám že bude opticky lepší ako klasické záklaďáky) ktorý je optimalizovaný na novšie modely a tak si buduje odbytovú základňu..
teda pre amatéra tá 100vka bude zrkadlovka s výstupom (porovnateľným s vyššou triedou) a lepším výstupom videa a to všetko v menších rozmaroch a prijateľnej cene..
tí neriešia ergonómiu, výdrž baterky, hľadáčik... ani nič čo zaujíma pokročilého spotrebiteľa..
okrem toho má dobrý marketing a preto si myslím že bude mať úspech..

ale uvidíme..
len preco v cesku mas skoro nonstop cashback a tu raz za rok.

Ale podla mna 700 predstavili zbytocne skoro po 650. No mozno je medzi nimi vacsi rozdiel ako tu pisu.
 
Karol Srnec
redakcia ephoto.sk 2013-03-21 13:01:56
Telo EOS 100D je skutocne drobne. Velke asi ako Canonacke ultrazoomy. Podla dnesnej prezentacie je to fotak vytvoreny pre novy segment uzivatelov. Okrem tych, co chcu co najmensiu zrkadlovku z dovodu prepravy, ma tento fotak oslovit aj skupinu detskych a dospievajucich uzivatelov, ktory sa chcu fotografii venovat vaznejsie a ina zrkadlovka je pre nich zatial prilis velka.

Objektiv 18-55 vyzera uz dospelejsie a na prvy pohlad je kvalitnejsie urobeny ako starsie verzie. Bajonet je stale plastovy (nepovazujem za chybu, skor za vyhodu). Pogumovanie prstencov je dobre spravene. S objektivom sa lepsie pracuje.
 
Karol Srnec
redakcia ephoto.sk 2013-03-21 13:05:55
príspevok od: Midzi
len preco v cesku mas skoro nonstop cashback a tu raz za rok.

Ale podla mna 700 predstavili zbytocne skoro po 650. No mozno je medzi nimi vacsi rozdiel ako tu pisu.
EOS 700D je len evoluciou so skor miernymy vylepseniami. Asi to najhlavnejsie je vylepsene hybridne zaostrovanie, HDR, spracovanie obrazu, drobne ergonomicke vylepsenia.
Z tohto pohladu je zaujmavejsi EOS 100D, ktory svojho predchodcu nema.
 
bigfoot
2013-03-21 13:07:32
"18-megapixelové (MP) rozlíšenie spolu s jednoduchým ovládaním z dotykového displeja. To robí zvečnenie akéhokoľvek momentu v úžasných detailoch veľmi jednoduchým, nezávisle od úrovne fotografických zručností."

Tymto bludom ste ma naozaj dostali... ako mozte toto vobec uverejnit??? Jaaj canon si zaplatil...
TO JEHNUS VELEBNOSTI!
 
Midzi
2013-03-21 13:09:01
príspevok od: viliamtel
neni na tom nič sympaticke skor vidim to ako technologicky zaostava za nikonom ktorý jednak navyšíl rozlišenie pri rovnakje kvalite obrazu a odstranil aj antialias filter sice v trocha vyššej triede ako je 7100 No ale ak to vylepšil asom v šume a dynamickom rozsahu ten 18 mpixel tak potom ok
no a prave to navysenie rozlisenia je pre mna prijatelne oproti Nikonu. 18 a menej mi uplne postacuje. Viac mi zbytocne zaberie cas pri nacitavani a upravach. Nemienim si koli tomu kupovat novy ntb.
 
vjacesslav
2013-03-21 13:09:28
Nie som Canon positive, ani negative. Myslím, že technologicky Canon zaspal. Táto generáciu toho istého čipu sa vyrába bez odmeny už poriadne dlho. Na druhej strane spusti Canon cenovu vojnu v najlacnejších zrkadlovkach. Ani neviete koľko známych stále chcelo zrkadlovku, lebo pre nich je už len ten názov synonymom kvalitnej fotografie, a za čo najnižsiu cenu... Takže ak nástupná cena je, aká je, tak predajná pôjde rýchlo dolu a dosiahne možno aj hranicu 499USD, čo je psychologicky bariéra, ktorá spustí lavínu nákupov... Najmenší, Najľahší, Najtichší to sa bude predávať ako teplé rožky...
 
Midzi
2013-03-21 13:10:49
príspevok od: Karol Srnec
Telo EOS 100D je skutocne drobne. Velke asi ako Canonacke ultrazoomy. Podla dnesnej prezentacie je to fotak vytvoreny pre novy segment uzivatelov. Okrem tych, co chcu co najmensiu zrkadlovku z dovodu prepravy, ma tento fotak oslovit aj skupinu detskych a dospievajucich uzivatelov, ktory sa chcu fotografii venovat vaznejsie a ina zrkadlovka je pre nich zatial prilis velka.

Objektiv 18-55 vyzera uz dospelejsie a na prvy pohlad je kvalitnejsie urobeny ako starsie verzie. Bajonet je stale plastovy (nepovazujem za chybu, skor za vyhodu). Pogumovanie prstencov je dobre spravene. S objektivom sa lepsie pracuje.
podla fotiek vyzera ten objektiv naozaj masivnejsie a hlavne sa neotaca predny clen, takze hura na filtre
 
Marcel Rebro
2013-03-21 13:16:03
príspevok od: Karol Srnec
Telo EOS 100D je skutocne drobne. Velke asi ako Canonacke ultrazoomy. Podla dnesnej prezentacie je to fotak vytvoreny pre novy segment uzivatelov. Okrem tych, co chcu co najmensiu zrkadlovku z dovodu prepravy, ma tento fotak oslovit aj skupinu detskych a dospievajucich uzivatelov, ktory sa chcu fotografii venovat vaznejsie a ina zrkadlovka je pre nich zatial prilis velka.

Objektiv 18-55 vyzera uz dospelejsie a na prvy pohlad je kvalitnejsie urobeny ako starsie verzie. Bajonet je stale plastovy (nepovazujem za chybu, skor za vyhodu). Pogumovanie prstencov je dobre spravene. S objektivom sa lepsie pracuje.
Čize T/K-DSLR ... (Travel / Kinder) ... pekne
 
Karol Srnec
redakcia ephoto.sk 2013-03-21 13:16:42
príspevok od: Marcel Rebro
Čize T/K-DSLR ... (Travel / Kinder) ... pekne
Daj si to rychle patentovat.
 
Neschopko
2013-03-21 13:25:09
príspevok od: Marcel Rebro
Čize T/K-DSLR ... (Travel / Kinder) ... pekne
Kinder? ... myslím, že nemecký názov by sa neujal
 
DUDIS
2013-03-21 13:30:00
príspevok od: vjacesslav
Nie som Canon positive, ani negative. Myslím, že technologicky Canon zaspal. Táto generáciu toho istého čipu sa vyrába bez odmeny už poriadne dlho. Na druhej strane spusti Canon cenovu vojnu v najlacnejších zrkadlovkach. Ani neviete koľko známych stále chcelo zrkadlovku, lebo pre nich je už len ten názov synonymom kvalitnej fotografie, a za čo najnižsiu cenu... Takže ak nástupná cena je, aká je, tak predajná pôjde rýchlo dolu a dosiahne možno aj hranicu 499USD, čo je psychologicky bariéra, ktorá spustí lavínu nákupov... Najmenší, Najľahší, Najtichší to sa bude predávať ako teplé rožky...
presne..
 
Mgr. art.  Zdenko Dendis
2013-03-21 14:08:05
Canon 700D - pri prečítaní tohto označenia pre novú zrkadlovku od Canonu, sa mi hneď vybavil Nikon D700, že by nový konkurent?!
 
vd
2013-03-21 14:08:33
príspevok od: vjacesslav
Nie som Canon positive, ani negative. Myslím, že technologicky Canon zaspal. Táto generáciu toho istého čipu sa vyrába bez odmeny už poriadne dlho. Na druhej strane spusti Canon cenovu vojnu v najlacnejších zrkadlovkach. Ani neviete koľko známych stále chcelo zrkadlovku, lebo pre nich je už len ten názov synonymom kvalitnej fotografie, a za čo najnižsiu cenu... Takže ak nástupná cena je, aká je, tak predajná pôjde rýchlo dolu a dosiahne možno aj hranicu 499USD, čo je psychologicky bariéra, ktorá spustí lavínu nákupov... Najmenší, Najľahší, Najtichší to sa bude predávať ako teplé rožky...
ma to svoje pozitiva, i negativa, ked sa pozrieme do minulosti, ked sa predavala prva digitalna zrkadlovka s akym rozlisenim, a s akou cenou http://www.canon.com/camera-museum/camera/dslr/data/1995-2004/1995_eos-dcs3.html?lang=eu&categ=crn&page=1995-2004 tak si myslim ze digi svet zaziva stale boom. stale lepsie a lacnejsie, dostupnejsie pre kazdeho...kto by dal dnes 20 tis. eur za 1 megapixel
superlativy okolo reklamy si samozrejme najdu svoje obete
 
Kuban
2013-03-21 14:25:52
príspevok od: jozkovicz
co z toho, ked objektivy k tomu telu su stale velke ..
kup si 40mm pancake
 
Oki
2013-03-21 14:28:16
Tej 100vke sa bude dosť dariť, je to celkom múdry počin... Ale 700vku som veľmi nepochopil, že prečo... Skôr by som uvítal po dlhšej dobe niečo magnéziové zo strednej triedy, so stavovým displejom, tlačítkami atď...Minimálne by to prispelo k zníženiu bazárovej ceny 50Dčka
 
Kuban
2013-03-21 14:34:10
podla mna 700D uplne zbytocny model, ktory ma navyse akurat moznost pracovat s STM sklami. Tie drobne vylepsenia si podla mna nezasluzia pozornost. Pouzity snimac v 700D aj 100D bude podla mna ten isty ako v predch. modeloch napr. 550D, inac by ho podla mna viac ospevovali ze je novy . 100D je naopak pekny tah od canonu, svojou velkostou urco zaujme ludi Okrem spominanych mensich fotografov a cetovatelov sa podla mna uplatni aj ako skvele zalozne telo.
 
Marek Bučko
2013-03-21 14:52:27
príspevok od: Oki
Tej 100vke sa bude dosť dariť, je to celkom múdry počin... Ale 700vku som veľmi nepochopil, že prečo... Skôr by som uvítal po dlhšej dobe niečo magnéziové zo strednej triedy, so stavovým displejom, tlačítkami atď...Minimálne by to prispelo k zníženiu bazárovej ceny 50Dčka
Presne. A aj nieco s AF microadjustment-om. Dufam ze 70D taka bude.
 
Anti
2013-03-21 14:57:15
Uz vidim ako zaciatocnik pred kupou porovnava entry level zrkadlovky v predaji od Canonu - 1100D, 550D, 600D, 650D a onedlho uz aj 100D a 700D na snapsort.com
 
Karol Srnec
redakcia ephoto.sk 2013-03-21 15:15:00
http://www.cameraegg.org/canon-100dsl1-vs-700dt5i-vs-eos-m-specs-comparison/
 
blahoslav J B Art
2013-03-21 15:34:30
príspevok od: DuriKe
Opravil by som ťa. V parlamente už o tom jednali... , z dôvodu nízkych platov na Slovensku by tie ceny pre náš trh mali byť o trošku nižšie... about +120,- euri . Takto to u nás chodí.
Slovaci nie su tak bohati, ako v inych krajinach Eurozony, aby si mohli dovolit kupovat lacne veci
 
vjacesslav
2013-03-21 16:16:13
Zaujímavý je ešte jeden moment. A to, ako sa podarilo Canonu posunut snímací čip úplne na zadnú stenu (skoro až na yadný displej.) Kedže veľkosť snímača ako aj vzdialenosť od objektívu musí ostať konštantá... To by konkurenti so stabilizáciou v tele nedokázali, keĎže samotný mechanizmus stabilizácie, v ktorom sa snímař nachádza, zaberá nepomerne väčsiu hrúbku...
Odozva od Nikonu nebude dlho trvať...
 
bonifacko
2013-03-21 16:44:35
príspevok od: bigfoot
"18-megapixelové (MP) rozlíšenie spolu s jednoduchým ovládaním z dotykového displeja. To robí zvečnenie akéhokoľvek momentu v úžasných detailoch veľmi jednoduchým, nezávisle od úrovne fotografických zručností."

Tymto bludom ste ma naozaj dostali... ako mozte toto vobec uverejnit??? Jaaj canon si zaplatil...
TO JEHNUS VELEBNOSTI!
alebo ak dvaja robia to isté, tak to nie je to isté. Pentax ked uviedol k-5II ako upgrade k-5 bolo to podobne, ale tych kecov!
Ale pači sa mi, že zostavaju pri 18 mpx.
 
seifi
2013-03-21 16:46:46
príspevok od: DuriKe
Opravil by som ťa. V parlamente už o tom jednali... , z dôvodu nízkych platov na Slovensku by tie ceny pre náš trh mali byť o trošku nižšie... about +120,- euri . Takto to u nás chodí.
ked si zabehol na tenký ľad, tak bacha, EU potvrdila, že výrobok v rovnakom obale, od toho že výrobcu a pod tým istým označením, môže byť rôzny - treba čítať zloženie; tak bacha na Canon a Canon
 
bonifacko
2013-03-21 16:48:26
Ta 100D ide do ktoreho levelu? To som nepochopil, lebo canon to mal všetko pokryte. Len tie hladke, klzke hadie tela sa mi nepačia - napr. 1100D. Tu už niečo pogumovane vidno.
 
Marcel Rebro
2013-03-21 16:53:08
príspevok od: bonifacko
Ta 100D ide do ktoreho levelu? To som nepochopil, lebo canon to mal všetko pokryte. Len tie hladke, klzke hadie tela sa mi nepačia - napr. 1100D. Tu už niečo pogumovane vidno.
Uz som pisal : T/K-DSLR (Travel & Kid)
 
RasťoS
2013-03-21 17:05:35
Myslím, že v tejto triede by sa mohlo to rozlíšenie 18mpix. zastaviť kľudne aj na večné časi.
Píšu, že ten senzor je nový, tak by nový mohol byť a ak by náhodou bol vďaka tomu menej zašumený, tak nevidím dôvod doťahovať sa rozlíšením na nikon.
 
Marek Bučko
2013-03-21 17:13:44
príspevok od: RasťoS
Myslím, že v tejto triede by sa mohlo to rozlíšenie 18mpix. zastaviť kľudne aj na večné časi.
Píšu, že ten senzor je nový, tak by nový mohol byť a ak by náhodou bol vďaka tomu menej zašumený, tak nevidím dôvod doťahovať sa rozlíšením na nikon.
mne sa aj 18 mpix zda vela
 
brki
2013-03-21 18:06:22
pre mňa je najdôležitejšia informácia že "Výsledkom sú snímky s konzistentným vykreslením detailov aj farieb." Moja 50D má totiž nie úplne konzistentné vykreslenie detailov a farieb. Viem, čo znamená slovo konzistentný, ale v tej marketingovej fráze to znie geniálne.
 
kuchar
2013-03-21 20:18:57
príspevok od: karolv
Toto je dosť ťažko pochopiteľné... Canon by teraz potreboval skôr niečo ako je očakávaná 70D, ktorá by vrátila tú radu tam kam patrí a nie ďalšie baby stroje.
Hej podla informacii mala byt uvedena aj 70d ,teraz sa to oddialilo o par mesiacov.Neviem co tam tolko spekuluju.Ale co som sa docital,tak 70d ma mat 18mp chip.Tak predpokladam,ze ten isty co je teraz v 7D.No a 7D m2 sa odklada na druhy polrok.
 
kuchar
2013-03-21 20:26:00
Som zvedavy aku triedu APSC vytvori Canon 7D markII. Hlavne co sa tej ceny tyka, ktora by sa mala pohybovat okolo 2100 dollarov .Predpokladam ,ze sucastny model 7d nahradi 70d.Hlavne cenou.
 
Marek Bučko
2013-03-21 21:09:41
príspevok od: kuchar
Som zvedavy aku triedu APSC vytvori Canon 7D markII. Hlavne co sa tej ceny tyka, ktora by sa mala pohybovat okolo 2100 dollarov .Predpokladam ,ze sucastny model 7d nahradi 70d.Hlavne cenou.
moc by som sa necudoval, ak by do 7D mkII dali APSH.
 
slavmiro
2013-03-21 22:15:43
a DR bude obligatnych 13.1EV ked konkurencia ma o dva EV viac?
 
bear
2013-03-21 23:42:54
príspevok od: slavmiro
a DR bude obligatnych 13.1EV ked konkurencia ma o dva EV viac?
Neviem nakolko teba zaujima rozsah EV v RAW konvertore DxO, ale ja pouzivam iny RAW konvertor. Rozdiel 1-2 EV moze sposobit kvalita algoritmu RAW konvertora. Moje osobne skusenosti s roznymi Canon fotoaparatmi nekoresponduju s dxomark vysledkami, takze ich senzor rating beriem s velkou rezervou.
 
bear
2013-03-21 23:52:26
príspevok od: Marek Bučko
moc by som sa necudoval, ak by do 7D mkII dali APSH.
Tiez v tom dufam. 1D X je super, ale APS-H v 1D mark IV mala zopar vyhod, ktore ziadny iny aktualny DSLR neponuka (X-Sync 1/300, pokrytie policka AF senzormi). 1D mark IV uz zacina ukazovat svoj vek v starsom type ovladania.
 
vjacesslav
2013-03-21 23:56:36
príspevok od: Karol Srnec
http://www.cameraegg.org/canon-100dsl1-vs-700dt5i-vs-eos-m-specs-comparison/
V tom porovnaní je jedna pre mňa zásadná chyba. Ani 700D ani 100D nemajú pentaprism, ale iba pentamirror...
Prekvapením je, že toho cez hľadáčik vidí Canon 100D viac ako 700D...
 
cRot
2013-03-22 00:28:16
Mohli vydat aspon nejaky lepsi STM objektiv.
 
lowenature
2013-03-22 07:22:55
príspevok od: karolv
Toto je dosť ťažko pochopiteľné... Canon by teraz potreboval skôr niečo ako je očakávaná 70D, ktorá by vrátila tú radu tam kam patrí a nie ďalšie baby stroje.
Asi sa lepšie predávajú....
 
bigfoot
2013-03-22 08:20:02
príspevok od: bonifacko
alebo ak dvaja robia to isté, tak to nie je to isté. Pentax ked uviedol k-5II ako upgrade k-5 bolo to podobne, ale tych kecov!
Ale pači sa mi, že zostavaju pri 18 mpx.
Ja nehovorim o znackach, ale o tom, ze je tu kopec clankov a prispevkov v ktorych sa hovori, ze fotku robi fotograf a tu hned z uvodu veta ktora evokuje - kup si canon 100D a tvoje fotky budu ako od profika... nezavisle od urovne tvojich znalosti.
 
dePappa
2013-03-22 08:46:59
príspevok od: bear
Neviem nakolko teba zaujima rozsah EV v RAW konvertore DxO, ale ja pouzivam iny RAW konvertor. Rozdiel 1-2 EV moze sposobit kvalita algoritmu RAW konvertora. Moje osobne skusenosti s roznymi Canon fotoaparatmi nekoresponduju s dxomark vysledkami, takze ich senzor rating beriem s velkou rezervou.
ahoj, tu je real test a LR 4.1 http://www.fredmiranda.com/5DIII-D800/index_controlled-tests.html (mam aj 5D3 a aj D800, mozem potvdit ze v LR je ten rozdiel vidiet) Nechcem flameovat, ale rozdiel tam je...

ta 100D sa mi paci, pekny pocin, male sikovne a clovek moze pouzit objektivy ktore uz ma... napr taku 40/2.8 STM, fajn
 
bear
2013-03-22 09:14:22
príspevok od: dePappa
ahoj, tu je real test a LR 4.1 http://www.fredmiranda.com/5DIII-D800/index_controlled-tests.html (mam aj 5D3 a aj D800, mozem potvdit ze v LR je ten rozdiel vidiet) Nechcem flameovat, ale rozdiel tam je...

ta 100D sa mi paci, pekny pocin, male sikovne a clovek moze pouzit objektivy ktore uz ma... napr taku 40/2.8 STM, fajn
Netvrdim, ze tam rozdiel nie je, len pisem, ze v roznych RAW konvertoroch su algoritmy pre rozne fotaky individualne. Canon vraj dava najlepsie vysledky s vlastnym RAW konvertorom Canon DPP, ktory mi je zial na 2 veci, kedze ho nerobia pre Linux. Pod Linuxom pouzivam Corel AfterShot, ktory ma sice slabsi vystup, co sa dynamickeho rozsahu a sumu tyka, ale pracuje sa mi s nim pohodlne. Darktable ma lepsiu kvalitu vystupu, ale pouzivatelske rozhranie a rychlost sa s Corelom neda porovnat.

Mimochodom, konkurentom tychto modelov su D3200 a D5200.
 
bonifacko
2013-03-22 09:28:05
príspevok od: bigfoot
Ja nehovorim o znackach, ale o tom, ze je tu kopec clankov a prispevkov v ktorych sa hovori, ze fotku robi fotograf a tu hned z uvodu veta ktora evokuje - kup si canon 100D a tvoje fotky budu ako od profika... nezavisle od urovne tvojich znalosti.
a stretol si sa s inou reklamou? U Canonu?
 
keko
2013-03-22 09:55:40
Haloooo ... Nemal Nikon D700ku uz pred nejakymi styrmi rokmi? Keby som vyrabal skodovky, ani vo sne by ma nenapadlo pomenovat svoj model X5, alebo A8.Uz tu niekto zavesil video v suvislosti s tlaciarnami. To iba potvrdilo, ze su ludia na zemi, co si myslia to iste, co ja. Mnozstvo uvedenych novineik za rok iba vyjavuje fakt, ze ten predosli model nepriniesol nic prevratne a drobne zlepsenia noveho modelu maju za ulohu, aby som ten predosli zahodil, lebo japonec, co ten novy model vyraba v Cine nema do coho pichnut.Medzi uvedenim F3 a F4 od Nikonu ubehlo 10 rokov. A da sa povedat, ze je medzi nimi naozaj podstatny rozdiel (detaily nebudem uvadzat). Dodnes je vsak F3 pre mna to najlepsie, co Nikon vyrobil a rozdiel v kvalite vysledneho obrazku medzi F3 a D4 nevidim.Nie som proti pokroku, to nie, iba mi pride takato inovacia nicotna oproti tomu, ked niekto vymysli liek na alzheimerovu chorobu, ktoru budem mat a liek by mi asi zlepsil kvalitu zivota vo vysokom veku.Kazdy, co si chce kupit novy aparat by asi mal siahnut po novinke, ale menit svoj stary za novy - no to bude ako v tej rozpravke o petrolejovej lampe.Dakujem, E-E!
 
slavmiro
2013-03-22 10:15:33
príspevok od: bear
Neviem nakolko teba zaujima rozsah EV v RAW konvertore DxO, ale ja pouzivam iny RAW konvertor. Rozdiel 1-2 EV moze sposobit kvalita algoritmu RAW konvertora. Moje osobne skusenosti s roznymi Canon fotoaparatmi nekoresponduju s dxomark vysledkami, takze ich senzor rating beriem s velkou rezervou.
OK, skusal si vo svojom RAW editore rawy ostatnych znaciek? t.j. ta ista expozicne narocna scena fotografovana, v tom istom case s aparatmi rozlicnych znaciek?
Toto by bolo urcite zaujimave urobit, kludne sa do toho zapojim s D300/D600, bez nejakych predsudkov, mna by tiez zaujimala realne porovnanie, nie labs vysledky.
 
Marcel Rebro
2013-03-22 10:39:57
príspevok od: keko
Haloooo ... Nemal Nikon D700ku uz pred nejakymi styrmi rokmi? Keby som vyrabal skodovky, ani vo sne by ma nenapadlo pomenovat svoj model X5, alebo A8.Uz tu niekto zavesil video v suvislosti s tlaciarnami. To iba potvrdilo, ze su ludia na zemi, co si myslia to iste, co ja. Mnozstvo uvedenych novineik za rok iba vyjavuje fakt, ze ten predosli model nepriniesol nic prevratne a drobne zlepsenia noveho modelu maju za ulohu, aby som ten predosli zahodil, lebo japonec, co ten novy model vyraba v Cine nema do coho pichnut.Medzi uvedenim F3 a F4 od Nikonu ubehlo 10 rokov. A da sa povedat, ze je medzi nimi naozaj podstatny rozdiel (detaily nebudem uvadzat). Dodnes je vsak F3 pre mna to najlepsie, co Nikon vyrobil a rozdiel v kvalite vysledneho obrazku medzi F3 a D4 nevidim.Nie som proti pokroku, to nie, iba mi pride takato inovacia nicotna oproti tomu, ked niekto vymysli liek na alzheimerovu chorobu, ktoru budem mat a liek by mi asi zlepsil kvalitu zivota vo vysokom veku.Kazdy, co si chce kupit novy aparat by asi mal siahnut po novinke, ale menit svoj stary za novy - no to bude ako v tej rozpravke o petrolejovej lampe.Dakujem, E-E!
Haloooo .... 700D nie je D700. Rovnako ako 60D nie je D60.

S ostatnym suhlasim.
 
bear
2013-03-22 11:05:33
príspevok od: slavmiro
OK, skusal si vo svojom RAW editore rawy ostatnych znaciek? t.j. ta ista expozicne narocna scena fotografovana, v tom istom case s aparatmi rozlicnych znaciek?
Toto by bolo urcite zaujimave urobit, kludne sa do toho zapojim s D300/D600, bez nejakych predsudkov, mna by tiez zaujimala realne porovnanie, nie labs vysledky.
Mam len Canon EOS a Olympus PEN. Ale vysledky v dxomark nekoresponduju s kvalitou vystupu pri fotoaparatoch s ktorymi mam osobnu skusensot. Tym som chcel len napisat, ze vysledok +- 15 bodov v DxO je v ramci tolerancie odladenia demosaic algoritmu pre dany fotoaparat.
 
bear
2013-03-22 11:09:24
príspevok od: Marcel Rebro
Haloooo .... 700D nie je D700. Rovnako ako 60D nie je D60.

S ostatnym suhlasim.
Aby to nebolo take jednoduche, Canon mal aj EOS D30 aj EOS 30D, D60 aj 60D a uplnu korunu nasadili tomu, ked jeden PowerShot S110 predstavili v roku 2001 a dalsi v roku 2012. Tak to dopadne, ked davaju produktom 3 rozne mena v roznych regionoch.
 
Karol Srnec
redakcia ephoto.sk 2013-03-22 11:27:36
príspevok od: keko
Haloooo ... Nemal Nikon D700ku uz pred nejakymi styrmi rokmi? Keby som vyrabal skodovky, ani vo sne by ma nenapadlo pomenovat svoj model X5, alebo A8.Uz tu niekto zavesil video v suvislosti s tlaciarnami. To iba potvrdilo, ze su ludia na zemi, co si myslia to iste, co ja. Mnozstvo uvedenych novineik za rok iba vyjavuje fakt, ze ten predosli model nepriniesol nic prevratne a drobne zlepsenia noveho modelu maju za ulohu, aby som ten predosli zahodil, lebo japonec, co ten novy model vyraba v Cine nema do coho pichnut.Medzi uvedenim F3 a F4 od Nikonu ubehlo 10 rokov. A da sa povedat, ze je medzi nimi naozaj podstatny rozdiel (detaily nebudem uvadzat). Dodnes je vsak F3 pre mna to najlepsie, co Nikon vyrobil a rozdiel v kvalite vysledneho obrazku medzi F3 a D4 nevidim.Nie som proti pokroku, to nie, iba mi pride takato inovacia nicotna oproti tomu, ked niekto vymysli liek na alzheimerovu chorobu, ktoru budem mat a liek by mi asi zlepsil kvalitu zivota vo vysokom veku.Kazdy, co si chce kupit novy aparat by asi mal siahnut po novinke, ale menit svoj stary za novy - no to bude ako v tej rozpravke o petrolejovej lampe.Dakujem, E-E!
Z historickeho hladiska ma na oznacenie 700D rozhodne vacsie pravo canon. Prve filmove EOS-y pouzivali prave stovkove znacenie. EOS 100 bola dokonca zrkadlovka strednej triedy, dnesny ekvivalent je asi EOS 60D.
Ak niekoho skutocne trapi cisielkovanie: http://en.wikipedia.org/wiki/Canon_EOS
 
markato1
2013-03-22 13:26:06
príspevok od: Marek Bučko
moc by som sa necudoval, ak by do 7D mkII dali APSH.
Keby do 7Dmk II dali APS-H,tak hned vyplnim objednavku..a ani nemusia nic ine menit..
 
Magerovsky
2013-03-22 13:35:42
Myslím že rýchla obmena stále nových modelov Ca (100D, 700D) a Ni (D3200, D5200) je plne v súlade s princípmi trhovej ekonomiky. Demokracia (kapitalizmus) nekompromisne diktuje životný štýl: výroba – nákup – spotreba. Ak tento princíp funguje, resp. čím je väčšia frekvencia obmeny tým je to lepšie. Potom spotrebná spoločnosť napreduje plnou parou vpred. Horšie je ak sa proces spomalí alebo úplne zastaví (nastanú vážne problémy – hospodárska kríza). Ale vrátim sa späť k fotoaparátom.
Bod č. 1 je splnený (vyrobené nové modely).
Bod č. 2 ( presvedčiť nových spotrebiteľa o nevyhnutnosti kúpy).
Bod č. 3 (vlastníkov starých fotoaparátov utvrdiť v tom, že ten ich fotoaparát je už zlý a treba ho čím skôr vymeniť za nový model).
PS: Nič si nenahovárajme žijeme v takomto svete. Prajem šťastnú ruku pri výbere nového fotoaparátu.
 
dfoto
2013-03-22 15:15:23
Zdá sa, je nový IS STM záklaďák má oproti staršiemu modelu IS II o poznanie lepšiu kresbu i aberáciu http://www.the-digital-picture.com/Reviews/ISO-12233-Sample-Crops.aspx?Lens=813&Camera=812&Sample=0&FLI=3&API=3&LensComp=763&CameraComp=0&FLIComp=0&APIComp=0

 
lu_boss
2013-03-23 15:22:39
príspevok od: slavmiro
a DR bude obligatnych 13.1EV ked konkurencia ma o dva EV viac?
No, canon teraz pracuje na mazani cipu, kedze konkurencia to uz ma...
 
slavmiro
2013-03-23 18:20:34
príspevok od: lu_boss
No, canon teraz pracuje na mazani cipu, kedze konkurencia to uz ma...
apropo, ako sme na tom s DP PO/FO, kedy Ta uvidime?
 
lu_boss
2013-03-24 10:33:09
príspevok od: slavmiro
apropo, ako sme na tom s DP PO/FO, kedy Ta uvidime?
Nebol som teraz na poslednom stretku, na predoslom som bol
Ale dakujem za opytanie, aj teraz som v praci
 
slavmiro
2013-03-24 13:27:48
príspevok od: lu_boss
Nebol som teraz na poslednom stretku, na predoslom som bol
Ale dakujem za opytanie, aj teraz som v praci
Bol ale zevraj len kratko. Praci cest a robote pokoj!
 
apx
2013-03-25 00:42:34
Hanba Canonu!
 
Midzi
2013-03-26 23:07:43
tak uz sa na heureke da pozriet cena.
700 685€
700 + 18-55 stm 785€
700 + 18-135 stm 1025€
700 + 18-135 stm+ 40 stm 1209€
 
IO-NR
2013-03-28 09:48:55
Cena nie je nejak zlá. Pocitovo je 700D v ruke ako vyšší model oproti 650D... inak sú zlepšenia len minimálne. Vzhľadom k novému povrchu tela a rýchlosti foťáku (vrátane 9 krížových zaostr. bodov)) to môže znamenať posun 70D troška vyššie - niekde, kde bol kedysi EOS 50D (odolnejší, rýchlejší, lepší AF ako u 60D/650D/700D a podobne).
7D2 pôjde zas do úplne profi sféry, no s APSC snímačom a cenovkou, ktorá amatérov nepoteší a profíkom zamotá hlavu
Dobre idú na to z pohľadu marketingu.... len už by to chcelo skutočne nový snímač, nech všetci nepindajú.
 

Ďalší článok z kategórie

Inzercia