Hore

Canon EOS M3 - CSC fotoaparát s pokročilejším ovládaním

Spoločnosť Canon dnes predstavuje EOS M3 – výkonný kompaktný fotoaparát pre nadšených fotografov, ktorí požadujú špičkový výkon. Kombinácia neprekonateľnej obrazovej kvality produktov Canon a úroveň ovládania DSLR v kompaktnom tele: EOS M3 ponúka možnosť zachytiť svet okolo vás v mimoriadnych detailoch. Srdcom fotoaparátu EOS M3 je prvý 24,2-megapixelový snímač APS-C CMOS spoločnosti Canon a pokročilý obrazový procesor DIGIC 6, ktorý poskytuje špičkové fotografie aj Full HD video. Superrýchle automatické zaostrovanie (AF) v súčinnosti s novým hybridným CMOS AF III so 49-bodovým systémom AF sú skvelými pomocníkmi pri zachytení krásy pohybu. Pokročilí fotografi si tu nájdu všetko „na dosah prstov“. Intuitívne ovládacie prvky ako na DSLR a možnosť výmeny objektívov, to všetko je schované v kompaktnom, ergonomickom prístroji, ktorý si so sebou môžete vziať kamkoľvek.

Krása a výkon vo vašej dlani

Fotoaparát EOS M3 vás poteší ostrosťou, bohatými farbami a zreteľnými detailmi na každej snímke zachytenej jeho 24,2 MP snímačom. EOS M3 exceluje aj za súmraku – vďaka obrovskému rozsahu citlivosti ISO od 100 do 12 800 získate realistické zábery
s nízkym obrazovým šumom aj v tých najnáročnejších svetelných situáciách.

Či už fotografujete rýchlo sa pohybujúcu zver na safari alebo pouličné predstavenie
v meste, na predmet vášho záujmu bude vždy správne zaostrené. 49-bodový systém AF a inovačná hybridná technológia CMOS AF III robia z modelu EOS M3 mimoriadne rýchly fotoaparát; dokáže zaostriť až 6,1x rýchlejšie než pôvodný EOS M.

Nastavenia pod kontrolou – originálny dizajn a ovládacie prvky EOS

EOS M3 charakterizuje originálny EOS dizajn a vďaka oválnym kontúram gripu vám veľmi dobre padne do dlane. Priamy prístup k množstvu ovládacích prvkov, vrátane korekcie expozície, hlavného kruhového ovládača a konfigurovateľných tlačidiel, vám umožní prispôsobiť si nastavenia fotoaparátu podľa vlastných požiadaviek.

Aby sa dosiahla maximálna flexibilita pri tvorbe kompozície, veľký 7,5 cm (3,0”) dotykový LCD displej možno vyklopiť o 180° nahor a 45° nadol, čo vám pomôže snímať zo všetkých uhlov. Zároveň môžete používať aj multidotykové gestá. Displej tiež umožňuje prístup
k intuitívnemu dotykovému menu z dielne Canon, ktorý možno nájsť na zrkadlovkách EOS.

EOS M3 je fotoaparát, ktorý si ľahko osvojíte – obsahuje konfigurovateľné ovládacie prvky, sánky pre blesky Canon Speedlite a voliteľný výklopný elektronický hľadáčik. Kompatibilita s objektívmi EF-M, vrátane objektívov so zoomom a objektívov typu „pancake“, znamená, že môžete fotografovať v akejkoľvek situácii.  Navyše s nástrojom Creative Assist môžete EOS M3 ovládať z dotykového displeja a efekty sa dajú zobrazovať v náhľade v reálnom čase. Nastavenia jasu, rozostrenia pozadia, sýtosti farieb, kontrastu, teploty alebo efekty (filtre) môžete rôzne upravovať a ich kombinácie si môžete uložiť do pamäte. Neskôr sa v prípade potreby dajú znovu vyvolať, aby každý váš záber vyzeral ako od profesionála.

Filmy, na ktoré sa nezabúda

Nádejní filmári môžu zachytiť vzácne okamihy v kvalite Full HD a na výber majú snímkovacie frekvencie 24p, 25p a 30p. O jednoduché zdieľanie sa potom postará formát MP4.  Môžete si byť istí, že snímaní ľudia a miesta budú vždy dobre zaostrení – vďaka pokročilej technológii Hybrid CMOS AF III a súvislému AF. Skúsenejším fotografom dáva funkcia Touch AF voľnosť výberu bodov AF na LCD displeji – dokonca aj v prípade pohybujúcich sa objektov – a možnosť experimentovať s efektmi postupného približovania na profesionálnej úrovni. Ak chcete získať úplnú kontrolu nad prístrojom, funkcia Manual Movie vás posadí do režisérskeho kresla: manuálne môžete nastavovať clonu, čas aj ISO a získať tak úžasné kreatívne výsledky.

Diaľkové ovládanie a zdieľanie

Spolu s tvorbou nádherných záberov prichádza možnosť diaľkového ovládania fotoaparátu a prenosu snímok pomocou integrovaných rozhraní Wi-Fi a NFC. Nová aplikácia Camera Connect je ideálna na snímanie v neobvyklých situáciách a polohách či pri tvorbe unikátnych perspektív – hlavné funkcie fotoaparátu môžete ovládať diaľkovo. Technológia Dynamic NFC umožňuje prenos snímok do mobilných zariadení jediným dotykom displeja. S funkciou automatickej synchronizácie zas môžete nahrať všetky svoje snímky na cloudové úložisko Canon irista, takže budete mať ich okamžitú zálohu a nemusíte sa báť, že o ne prídete.

Hlavné prednosti fotoaparátu EOS M3:

  • Výkonný a kreatívny EOS, ktorý si môžete vziať so sebou kamkoľvek
  • Buďte spontánni. Užívajte si rýchle zaostrovanie s okamžitou odozvou
  • Získajte kontrolu nad výslednými zábermi a rozvíjajte svoju tvorivosť
  • Fantáziu zapojte nielen pri fotografovaní, ale aj pri filmovaní
  • Diaľkové ovládanie a zdieľanie snímok cez Wi-Fi

Komentáre

Pridaj komentár Pridaj komentár Zobraziť posledný príspevok
shaggy
2015-02-09 00:47:21
Takže prednosť EOS M3 je aj v tom, že fantáziu zapojím nielen pri fotografovaní, ale aj pri filmovaní? Počkať... nie, nie je to prednosť len EOS M3, práve som to vyskúšal so svojim Olympusom a aj tam som zapojil fantáziu.

Ja nemám nič proti tlačovým správam, ale je smutné, že to píšu ľudia, ktorí si neuvedomujú, že to posielajú na špecializovaný web a nie do ženského časopisu. Ako keby nestačilo, že EOS M je považovaný za fail medzi csc fotoaparátmi...
 
caretatra
2015-02-09 09:26:35
príspevok od: shaggy
Takže prednosť EOS M3 je aj v tom, že fantáziu zapojím nielen pri fotografovaní, ale aj pri filmovaní? Počkať... nie, nie je to prednosť len EOS M3, práve som to vyskúšal so svojim Olympusom a aj tam som zapojil fantáziu.

Ja nemám nič proti tlačovým správam, ale je smutné, že to píšu ľudia, ktorí si neuvedomujú, že to posielajú na špecializovaný web a nie do ženského časopisu. Ako keby nestačilo, že EOS M je považovaný za fail medzi csc fotoaparátmi...
Hmm, zvláštne, že aj s tým "fail-om" sa dajú urobiť super fotky... Takéto názory ma fakt vytáčajú.

Inak plne súhlasím so všetkým ostatným, čo si napísal.
 
blahoslav J B Art
2015-02-09 09:48:32
príspevok od: shaggy
Takže prednosť EOS M3 je aj v tom, že fantáziu zapojím nielen pri fotografovaní, ale aj pri filmovaní? Počkať... nie, nie je to prednosť len EOS M3, práve som to vyskúšal so svojim Olympusom a aj tam som zapojil fantáziu.

Ja nemám nič proti tlačovým správam, ale je smutné, že to píšu ľudia, ktorí si neuvedomujú, že to posielajú na špecializovaný web a nie do ženského časopisu. Ako keby nestačilo, že EOS M je považovaný za fail medzi csc fotoaparátmi...
na zaklade predchadzajucich modelov EOS M1 a M2 by som nehodnotil, aky bude M3
aj dvaja homosexualni rodicia mozu mat predsa heterosexualne dieta ... aby som bol aktualny
 
shaggy
2015-02-09 09:57:28
príspevok od: caretatra
Hmm, zvláštne, že aj s tým "fail-om" sa dajú urobiť super fotky... Takéto názory ma fakt vytáčajú.

Inak plne súhlasím so všetkým ostatným, čo si napísal.
Fail = zlý foťák?
Fail = nepodarený, zlý krok. EOS M im proste nevyšiel, nechytal sa na ostatné CSC foťáky, preto si zaslúži označenie fail. Ale nikto netvrdí, že s nim neurobíš dobré fotky.
 
shaggy
2015-02-09 09:58:50
príspevok od: blahoslav J B Art
na zaklade predchadzajucich modelov EOS M1 a M2 by som nehodnotil, aky bude M3
aj dvaja homosexualni rodicia mozu mat predsa heterosexualne dieta ... aby som bol aktualny
To je pravda, nemalo by sa hodnotiť na základe predchodcov.
Lenže to by musel niekto z marketingového oddelenia napísať aj niečo iné, než trápnu a bezzubú tlačovú správu, z ktorej som sa dozvedel, aký som vlastne ja dobrý fotograf, keď ho chytím do ruky, ale nedozvedel som sa nič o tom, prečo by som mal dať prednosť jemu pred konkurenciou.
A to je u fotoaparátu so zlým menom dosť podstatné.
 
caretatra
2015-02-09 10:20:15
príspevok od: shaggy
Fail = zlý foťák?
Fail = nepodarený, zlý krok. EOS M im proste nevyšiel, nechytal sa na ostatné CSC foťáky, preto si zaslúži označenie fail. Ale nikto netvrdí, že s nim neurobíš dobré fotky.
"Proste im nevyšiel"? Keby "im proste nevyšiel", tak asi by s ním nemohol urobiť dobré fotky. Čo to znamená "proste im nevyšiel"? V čom sa nechytá na "ostatné" (všetky?) CSC foťáky? Dajme tomu v podobnej cenovej hladine...

Nikto ho neporovnáva s GH4, s X-T1 alebo s E-M1.

Ale tvrdiť, že to je "nepodarený, zlý krok", môže len ten, kto s ním nefotil.

Má svoje chyby, ale za tú cenu, za ktorú som ho kúpil, je to veľmi slušná technika. Stačí od neho neočakávať to, čo objektívne nezvláda.

Tvoj OLYMPUS zvládne všetko a v rovnakej kvalite ako EOS-1Dx? Napríklad...? Veľmi silne pochybujem. A o Tvojom OLYMPUSe nikto netvrdí, že je fail...
 
Martin8101
2015-02-09 11:01:15
príspevok od: caretatra
"Proste im nevyšiel"? Keby "im proste nevyšiel", tak asi by s ním nemohol urobiť dobré fotky. Čo to znamená "proste im nevyšiel"? V čom sa nechytá na "ostatné" (všetky?) CSC foťáky? Dajme tomu v podobnej cenovej hladine...

Nikto ho neporovnáva s GH4, s X-T1 alebo s E-M1.

Ale tvrdiť, že to je "nepodarený, zlý krok", môže len ten, kto s ním nefotil.

Má svoje chyby, ale za tú cenu, za ktorú som ho kúpil, je to veľmi slušná technika. Stačí od neho neočakávať to, čo objektívne nezvláda.

Tvoj OLYMPUS zvládne všetko a v rovnakej kvalite ako EOS-1Dx? Napríklad...? Veľmi silne pochybujem. A o Tvojom OLYMPUSe nikto netvrdí, že je fail...
Nooo... treba sa trosku odosobnit. Mozno "fail" je trochu silne slovo, ale bohuzial vsetky ostatne veci su na mieste. Dobru fotku dnes urobime so vsetkymi CSC a vsetkymi DSLR, to nikto nespochybnuje. Problemom spominaneho fotaku je fakt, ze nenaplnil ocakavania - Canon na poli DSLR kraloval a na trh mirrorlesov priniesol podpriemerny fotak. Podpriemerny s porovnatelnymi fotakmi od konkurencie, podotykam. Cize suma sumarum, v CSC kategorii, pri porovnani fotakov (cenovo porovnatelnych) je na 6-7. mieste - vlastne skoro na poslednom - co na taku silnu znacku FAIL je...
 
caretatra
2015-02-09 11:10:53
príspevok od: Martin8101
Nooo... treba sa trosku odosobnit. Mozno "fail" je trochu silne slovo, ale bohuzial vsetky ostatne veci su na mieste. Dobru fotku dnes urobime so vsetkymi CSC a vsetkymi DSLR, to nikto nespochybnuje. Problemom spominaneho fotaku je fakt, ze nenaplnil ocakavania - Canon na poli DSLR kraloval a na trh mirrorlesov priniesol podpriemerny fotak. Podpriemerny s porovnatelnymi fotakmi od konkurencie, podotykam. Cize suma sumarum, v CSC kategorii, pri porovnani fotakov (cenovo porovnatelnych) je na 6-7. mieste - vlastne skoro na poslednom - co na taku silnu znacku FAIL je...
Okrem "M" mám aj DSLR od Nikon-u, takže odosobnený som dostatočne...

Mohol by si mi, prosím, vypísať tých 5-6 foťákov, ktoré sú pred M?

Len aby som vedel, o ktorých hovoríš... Poprosím také, ktoré sa dajú (nedávno dali) kúpiť v cene 300€... A také, ktoré netrpia na ShutterShock. Vopred ďakujem za ochotu.
 
Rasty Gibel
2015-02-09 12:10:57
Tu asi nastal problem v tom, ze od Canonu sa vela ocakavalo. Vacsina fotografov si kupi bezzrkadlovku ako fotacik na denne nosenie, ludia zhyckany vykonmi zrkadloviek ocakava od bezrkadlovky nejaky standart. Ak fotim s canonom rad by som ostal u tejto znacky, to iste plati aj pre nikon (tiez neurobil dieru do sveta). V pripade potreby viem pouzit nejake to prislusenstvo pre zrkadlo, napr. blesk, svetelne sklo atd. No v tomto smere canon nenaplnil ocakavania. Doslova, pustil do predaja bezzrkadlovku s vykonom obycajneho kompaktu. Jedine plus je vacsi cip.

No koniec koncov, treba si pockat az sa dostane do ruk recenzentov a ti ho zhodnotia. Ale aj mna napadlo, ze to bude dalsie sklamanie.
 
Karol Srnec
redakcia ephoto.sk 2015-02-09 12:17:49
Oproti M1 je tu konecne pokrok v ovladani. CHudobna je ale paleta objektivov. Snad je toto predzves toho, ze Canon zacina aj v tomto segmente konecne napredovat. I ked chapem, ze narad si robi konkurenciu sam sebe, pre segment zkadloviek. U Nikonu e to rovnako. Poriadny CSC system nema ani jeden.
 
Karol Srnec
redakcia ephoto.sk 2015-02-09 12:22:00
Ak si ale zoberiem priemerneho turistu, ktorehovidavam v meste, vyzbrojeneho amaterskou zrkadlovkou so setakom (iny objektiv asi ani nikdy nepouzije), tak je EOS M uz plnohodnotny system s dostacoujucou ponukou objektivov. Rozhodne by som tejto cielovej skupine odporucil skor EOS M3 ako Canon EOS 100D/1200D, pokial nema ambiciu neustale upgradovat a rozsirovat vybavu. AK si chce niekto vybrat z dvoch najznamejsich znaciek Canon a NIkon, odporucam EOS M.
 
caretatra
2015-02-09 12:46:34
príspevok od: Karol Srnec
Ak si ale zoberiem priemerneho turistu, ktorehovidavam v meste, vyzbrojeneho amaterskou zrkadlovkou so setakom (iny objektiv asi ani nikdy nepouzije), tak je EOS M uz plnohodnotny system s dostacoujucou ponukou objektivov. Rozhodne by som tejto cielovej skupine odporucil skor EOS M3 ako Canon EOS 100D/1200D, pokial nema ambiciu neustale upgradovat a rozsirovat vybavu. AK si chce niekto vybrat z dvoch najznamejsich znaciek Canon a NIkon, odporucam EOS M.
Presne. A o toto asi CANONu pri koncipovaní "M" šlo.

 
Jozef Macák
2015-02-09 13:39:20
príspevok od: caretatra
Okrem "M" mám aj DSLR od Nikon-u, takže odosobnený som dostatočne...

Mohol by si mi, prosím, vypísať tých 5-6 foťákov, ktoré sú pred M?

Len aby som vedel, o ktorých hovoríš... Poprosím také, ktoré sa dajú (nedávno dali) kúpiť v cene 300€... A také, ktoré netrpia na ShutterShock. Vopred ďakujem za ochotu.
no, za tych 300 ho zacali predavat pretoze ho nikto nekupoval. Startovacia cena bola cca 800
Pokial viem tak najvacsiu kritiku si ziskal za velmi biedny AF.
Ak si vezmes system ako taky, najvacsi problem su asi skla. Canon za 3 roky existencie EOS M systemu vypustil 4 objektivy (dost otaznej kvality)
 
caretatra
2015-02-09 13:51:47
príspevok od: Jozef Macák
no, za tych 300 ho zacali predavat pretoze ho nikto nekupoval. Startovacia cena bola cca 800
Pokial viem tak najvacsiu kritiku si ziskal za velmi biedny AF.
Ak si vezmes system ako taky, najvacsi problem su asi skla. Canon za 3 roky existencie EOS M systemu vypustil 4 objektivy (dost otaznej kvality)
Fotil si s niektorým z tých objektívov?

Alebo hodnotíš len na základe toho, čo si čítal / počul?

S tou cenou máš úplnú pravdu, to bola drzosť, pýtať za pôvodný "M" takú sumu.
 
Jozef Macák
2015-02-09 13:52:11
príspevok od: caretatra
Presne. A o toto asi CANONu pri koncipovaní "M" šlo.

myslis ze takyto "priemerny turista" da 800 za fotak? (uvadzacia cena EOS M)
Pri "koncipovani" slo o nieco ine..a pocitalo sa so zaslepenou oddanostou canonakov ich znacke...holt, nestalo sa
 
caretatra
2015-02-09 14:04:49
Ak dobre chápem, čo Karol napísal, tak píše o aktuálnom stave. Ty píšeš o situácii spred niekoľkých rokov.

Trošku od veci...
 
Karol Srnec
redakcia ephoto.sk 2015-02-09 14:06:56
príspevok od: Jozef Macák
myslis ze takyto "priemerny turista" da 800 za fotak? (uvadzacia cena EOS M)
Pri "koncipovani" slo o nieco ine..a pocitalo sa so zaslepenou oddanostou canonakov ich znacke...holt, nestalo sa
Na zapade na to pozeraju inak ako u nas. U nas si drahsi fotak kupi len ten, co to s fotenim mysli vazne. Inde je to o peniazoch a reklame. Ked si niekto moze kupit novy iPhone za 700€, kupi si aj zrkadlovku, ked si mysli, ze bude lepsie fotit, alebo, ze je to inn.
 
Marek Kopnický
2015-02-09 15:11:14
Tak ja som zvedavy na M3, lebo skusenosti s M1 mam velmi pozityvne, kedze pomaly AF som ocakaval. Kvalita fotiek je paradna aj ked je objektivov malo, su velmi kvalitne a je aj predpoklad, ze ich bude viac. Ved je sirokac 11-22, pevna 22, nejaky zakladak, tele a aj nejaky samyang.
 
Marek Kopnický
2015-02-09 15:12:27
A mozno prave tu by bolo zaujimave, keby ten snimac pouzili od SONY
 
Jozef Macák
2015-02-09 16:21:59
príspevok od: Karol Srnec
Na zapade na to pozeraju inak ako u nas. U nas si drahsi fotak kupi len ten, co to s fotenim mysli vazne. Inde je to o peniazoch a reklame. Ked si niekto moze kupit novy iPhone za 700€, kupi si aj zrkadlovku, ked si mysli, ze bude lepsie fotit, alebo, ze je to inn.
ako som uz povedal v reakcii na caretatra, ten fotak za 800 nikto nekupoval...velmi rychlo isli dole s cenou na 300

Mas trosku skresleny pohlad na zapad (cosi som si "tam" odzil a viem svoje). Ano, zapadny cestovatel(nefotoentuziasta) si samozrejme kupi zrkadlovku, ale urcite mu neni jedno ci za nu vycvaka 800 (uz spominana uvadzacia cena EOS M) alebo 400(EOS rebel so setakom).

Pozri si napriklad rebricek predajnosti zrkadloviek na Anglickom amazone (UK berieme ako zapad, vsakze):
http://www.amazon.co.uk/Best-Sellers-Electronics-Digital-SLR-Cameras/zgbs/electronics/14335821
Prve priecky stabilne okupuju najlacnejsie modely...
 
Jozef Macák
2015-02-09 16:24:43
príspevok od: caretatra
Fotil si s niektorým z tých objektívov?

Alebo hodnotíš len na základe toho, čo si čítal / počul?

S tou cenou máš úplnú pravdu, to bola drzosť, pýtať za pôvodný "M" takú sumu.
Nie nefotil, len cital nejake nie moc povzbudive recenzie. Ale staci sa pozriet na svetelne vlastnosti danych objektivov a kazdemu musi byt jasne ze canon to s tymi bezzrkadlovkami nemysli nejak moc vazne:

11–22mm/f4–5.6
18–55mm/f3.5–5.6
55-200mm/f4.5-6.3
22mm/f2

Na prvy pohlad nezaujimavy vyber. Ani sa neobtazuju ponuknut pevnu 50ku (po prepocte), tak isto ziadny portretak
 
alexmenti
2015-02-09 16:32:17
mne sa tento eos m3 okamžite zapáčil, najmä kvôli poriadnemu gripu (konečne) a celkovo dôveryhodnému vzhľadu...ak sa opisované parametre potvrdia aj v praxi, tak tento model od canonu bude asi prvým v kategórii CSC, ktorým sa môže aspoň pokúsiť znížiť obrovský náskok konkurencie...preto mu držím palce, aby sa proste ujal...
 
Karol Srnec
redakcia ephoto.sk 2015-02-09 16:38:03
príspevok od: Jozef Macák
ako som uz povedal v reakcii na caretatra, ten fotak za 800 nikto nekupoval...velmi rychlo isli dole s cenou na 300

Mas trosku skresleny pohlad na zapad (cosi som si "tam" odzil a viem svoje). Ano, zapadny cestovatel(nefotoentuziasta) si samozrejme kupi zrkadlovku, ale urcite mu neni jedno ci za nu vycvaka 800 (uz spominana uvadzacia cena EOS M) alebo 400(EOS rebel so setakom).

Pozri si napriklad rebricek predajnosti zrkadloviek na Anglickom amazone (UK berieme ako zapad, vsakze):
http://www.amazon.co.uk/Best-Sellers-Electronics-Digital-SLR-Cameras/zgbs/electronics/14335821
Prve priecky stabilne okupuju najlacnejsie modely...
Takmer kazdy den stretavam davy turistov a vidim, co maju na krku. Nezijem v Hornej Dolnej. A ani netvrdim, ze je to predajny hit.
 
Marek Kopnický
2015-02-09 17:50:56
príspevok od: Jozef Macák
Nie nefotil, len cital nejake nie moc povzbudive recenzie. Ale staci sa pozriet na svetelne vlastnosti danych objektivov a kazdemu musi byt jasne ze canon to s tymi bezzrkadlovkami nemysli nejak moc vazne:

11–22mm/f4–5.6
18–55mm/f3.5–5.6
55-200mm/f4.5-6.3
22mm/f2

Na prvy pohlad nezaujimavy vyber. Ani sa neobtazuju ponuknut pevnu 50ku (po prepocte), tak isto ziadny portretak
Jasne, ja sa skor ako krajinkar na to pozeram, mne sa paci ze ta 22ka a 11-22 je super ostra a za super peniaze, na portret to jasne ze nieje, to zatial bohuzial len cez redukcny kruzok a pouzivat velke skla a tych je habadej.
 
Marek Kopnický
2015-02-09 17:55:25
príspevok od: alexmenti
mne sa tento eos m3 okamžite zapáčil, najmä kvôli poriadnemu gripu (konečne) a celkovo dôveryhodnému vzhľadu...ak sa opisované parametre potvrdia aj v praxi, tak tento model od canonu bude asi prvým v kategórii CSC, ktorým sa môže aspoň pokúsiť znížiť obrovský náskok konkurencie...preto mu držím palce, aby sa proste ujal...
Tiez, keby som mal zvysne peniaze, pockam na prvu zlavu a kupujem ho, uz davnejsie uvazujem o mensom systeme. Mam odskusanu tu M1ku a je to podla mna kvalitny fotak, dobre pevne spracovanie, obraz ako na mojej 600D, pre mna v pohode a mozno pockam, na aku sumu klesne M1.
 
jan21
2015-02-09 17:56:49
Ja ho vítam, stara M ma osekané ovládanie a absencia hľadáčika a gripu je mínus. Pokukujem po G7X ale (toto s možnosťou využitia iných skiel) bude zrejme lepšia voľba "do vrecka" s nasadenou pevnou 22. Ale uvidíme ako nasadia cenu .
 
alexmenti
2015-02-09 18:27:29
príspevok od: jan21
Ja ho vítam, stara M ma osekané ovládanie a absencia hľadáčika a gripu je mínus. Pokukujem po G7X ale (toto s možnosťou využitia iných skiel) bude zrejme lepšia voľba "do vrecka" s nasadenou pevnou 22. Ale uvidíme ako nasadia cenu .
presne na túto kombináciu myslím aj ja...pevné, odolné telo, veľký snímač, ostrá 22-ka a vystarané na 10 rokov nosenia vo vačku...jediným mínusom môže byť len cena...
 
blahoslav J B Art
2015-02-09 18:46:40
príspevok od: alexmenti
presne na túto kombináciu myslím aj ja...pevné, odolné telo, veľký snímač, ostrá 22-ka a vystarané na 10 rokov nosenia vo vačku...jediným mínusom môže byť len cena...
22mm vyzera byt ostra, aspon podla DXO
http://www.dxomark.com/Lenses/Compare/Side-by-side/Canon-EF-M-11-22mm-F4-56-IS-STM-versus-Canon-EF-M-18-55mm-F35-56-IS-STM-versus-Canon-EF-M-22mm-F2-STM___1170_0_990_0_989_0
 
Budy
2015-02-09 18:55:19
M1 používam od júla a neľutujem ani najmenej jej kúpu, skôr naopak. To ostrenie je také aké je, ale kompaktnosť a kvalita prevedenia sú k nezaplateniu darmo made in Japan. Okrem seťáku mám aj svetelnú 22 a momentálne pokukujem po 11–22mm/f4–5.6 nakoľko sa mi veľmi osvedčil na turistike a širšie sklo sa bude hodiť. M3 ma potešila minimálne v tom, že do budúcna môžem očakávať ďalšie sklá a rovnako tak i lepšie telá. Darmo tento segment sa u Canonu po troch rokoch zdá sa predsa len prebral z letargie som jednoznačne rád i keď ceny skiel už v reakcii lezú hore.
 
alexmenti
2015-02-09 19:13:13
príspevok od: blahoslav J B Art
22mm vyzera byt ostra, aspon podla DXO
http://www.dxomark.com/Lenses/Compare/Side-by-side/Canon-EF-M-11-22mm-F4-56-IS-STM-versus-Canon-EF-M-18-55mm-F35-56-IS-STM-versus-Canon-EF-M-22mm-F2-STM___1170_0_990_0_989_0
áno, vyzerá byť a aj je...čítal som už dakde o tejto 22-ke, od nejakého renomovaného fotografa...toto fakt pokladám za veľmi zaujímavú zostavu, páčila sa mi už M1 (chodil som niekoľko týždňov do jednej predajne, ako úchyl, ho očahávať ) ...a táto M3 vyzerá ešte lepšie a masívnejšie...
 
tomino1980
2015-02-09 19:50:59
takze ked je to Cannon tak nemusi mat ani hladacik, ani velky vyber obj. a uz vobec nie svetelnych, ani utesnenie ale po vzore inych consumer csc ma selfie displej a kopec ""kreativnych rezimov"... do USA ho pre istotu ani nedodovazaju

za 8kil no nekup to
 
Marek Kopnický
2015-02-09 20:08:43
príspevok od: tomino1980
takze ked je to Cannon tak nemusi mat ani hladacik, ani velky vyber obj. a uz vobec nie svetelnych, ani utesnenie ale po vzore inych consumer csc ma selfie displej a kopec ""kreativnych rezimov"... do USA ho pre istotu ani nedodovazaju

za 8kil no nekup to
Zbytocny koment, kazdy nepotrebuje hladacik a uz vobec nie brasnu plnu objektivov a ked bude cena klesat, tak tu bude za polovicnu cenu, ani sa nenazdame.
 
j.matrix
2015-02-09 21:29:16
to mi pripomina toto

http://youtu.be/LO7rxitFLZg
 
Rasty Gibel
2015-02-09 23:05:03
myslim, ze hodnotenie M3 bude do velkej miery zavisiet od jeho ceny. M1 za cenu 800eur bola nestastna, za polovicnu cenu si nasla priaznivcou, som zvedavy za aku cenu bude m3.
 
Roman Point
2015-02-10 01:05:52
+ 50mm f1.2
 
jan21
2015-02-10 19:07:35
príspevok od: Rasty Gibel
myslim, ze hodnotenie M3 bude do velkej miery zavisiet od jeho ceny. M1 za cenu 800eur bola nestastna, za polovicnu cenu si nasla priaznivcou, som zvedavy za aku cenu bude m3.
V GB:
"The EOS M3 will be available from April 2015 with an RRP of £599.99 / €769.99."...takž budeme čakať kým klesne na 500€
 
Jozef Macák
2015-02-11 10:49:45
príspevok od: Karol Srnec
Takmer kazdy den stretavam davy turistov a vidim, co maju na krku. Nezijem v Hornej Dolnej. A ani netvrdim, ze je to predajny hit.
ano, viem... napisal si ze su vybaveni amaterskymi zrkadlovkami so setakmi, to jest 400 eurova zostava. Ja ti len hovorim ze dana skupina neda 800 eur za EOS M
 
Karol Srnec
redakcia ephoto.sk 2015-02-11 11:00:06
príspevok od: Jozef Macák
ano, viem... napisal si ze su vybaveni amaterskymi zrkadlovkami so setakmi, to jest 400 eurova zostava. Ja ti len hovorim ze dana skupina neda 800 eur za EOS M
Stale dokolecka dokola. Vues kolky maju na svojom Canone "L"-kovy objektiv len pre paradu? By si sa divil. Cerveny pasik na objektive a ked ho chvilu pozorujes, vidis, ze neovlada ani zaklady. Vo Florencii som takych turistov videl kopec. Mali vybavu nie za 800€, ale za 2000 - 3000€ a nevedeli si nastavit ani expoziciu.
Tie fotaky nerobia pre priemerneho Slovaka, na nas pri navrhu a strategii predaja rozhodne nemyslia.
 
Jozef Macák
2015-02-11 12:26:30
príspevok od: Karol Srnec
Stale dokolecka dokola. Vues kolky maju na svojom Canone "L"-kovy objektiv len pre paradu? By si sa divil. Cerveny pasik na objektive a ked ho chvilu pozorujes, vidis, ze neovlada ani zaklady. Vo Florencii som takych turistov videl kopec. Mali vybavu nie za 800€, ale za 2000 - 3000€ a nevedeli si nastavit ani expoziciu.
Tie fotaky nerobia pre priemerneho Slovaka, na nas pri navrhu a strategii predaja rozhodne nemyslia.
ano, vidim ze sme sa nejak zacyklili
narazal som na tvoje vyjadrenie: "Ak si ale zoberiem priemerneho turistu, ktorehovidavam v meste, vyzbrojeneho amaterskou zrkadlovkou so setakom (iny objektiv asi ani nikdy nepouzije), tak je EOS M uz plnohodnotny system s dostacoujucou ponukou objektivov"
o tychto ja hovorim....nie o tych s L-kovym objektivom
 
vdx
2015-02-11 21:54:48
príspevok od: Jozef Macák
no, za tych 300 ho zacali predavat pretoze ho nikto nekupoval. Startovacia cena bola cca 800
Pokial viem tak najvacsiu kritiku si ziskal za velmi biedny AF.
Ak si vezmes system ako taky, najvacsi problem su asi skla. Canon za 3 roky existencie EOS M systemu vypustil 4 objektivy (dost otaznej kvality)
"Pokial viem tak najvacsiu kritiku si ziskal za velmi biedny AF." - to je pravda, ale to od ludi, ktori prave ocakavali vykon dSLR, co je nezmysel. S kitovym 18-55 je ostrenie prijemne a dostatocne rychle na vsetko bezne okrem sportu. (Necitujem recenzie, mal som ho rok.)
"Canon za 3 roky existencie EOS M systemu vypustil 4 objektivy (dost otaznej kvality)" - to su trochu silne slova, pretoze aj v recenziach na webe sa da docitat, ze su to velmi podarene skla. Netreba sa nechat pomylit slovom "kitovy", ktore uz samo osebe evokuje nizku kvalitu. Tie objektivy su fakt dobre.
Suhlasim ale s tym, ze za ten cas tu mali byt 10/2.8, 15/2.8, 35/1.8, 50/1.8, nejaky "kalný" pancake zoom a nejaky 2.8kovy zoom plnej velkosti. Toto mi chybalo a preto som ho predal a presiel na Oly E-M10 (+14-42 EZ, 17/1.8 a 45/1.8)
 
Jozef Macák
2015-02-13 13:45:08
príspevok od: vdx
"Pokial viem tak najvacsiu kritiku si ziskal za velmi biedny AF." - to je pravda, ale to od ludi, ktori prave ocakavali vykon dSLR, co je nezmysel. S kitovym 18-55 je ostrenie prijemne a dostatocne rychle na vsetko bezne okrem sportu. (Necitujem recenzie, mal som ho rok.)
"Canon za 3 roky existencie EOS M systemu vypustil 4 objektivy (dost otaznej kvality)" - to su trochu silne slova, pretoze aj v recenziach na webe sa da docitat, ze su to velmi podarene skla. Netreba sa nechat pomylit slovom "kitovy", ktore uz samo osebe evokuje nizku kvalitu. Tie objektivy su fakt dobre.
Suhlasim ale s tym, ze za ten cas tu mali byt 10/2.8, 15/2.8, 35/1.8, 50/1.8, nejaky "kalný" pancake zoom a nejaky 2.8kovy zoom plnej velkosti. Toto mi chybalo a preto som ho predal a presiel na Oly E-M10 (+14-42 EZ, 17/1.8 a 45/1.8)
nie, nie..zavadzas...AF bol biedny v porovnani s ostatnymi "bezzrkadlovkami", noze si pozri tabulku cca v strede tejto stranky:
http://digiarena.e15.cz/canon-eos-m-spatne-vyuzita-sance/ch-54989#articleStart
(a toto je porovnanie so zastaralymi modelmi konkurencie)
co sa tyka tych objektivov tak tie zakladaky su naozaj dost hruza
http://www.dxomark.com/Lenses/Canon/Canon-EF-M-11-22mm-F4-56-IS-STM---Measurements
http://www.dxomark.com/Lenses/Canon/Canon-EF-M-18-55mm-F35-56-IS-STM---Measurements
ta 22ka uz je trosku ine kafe, ale jeden dobry objektiv na cely system??
http://www.dxomark.com/Lenses/Canon/Canon-EF-M-22mm-F2-STM---Measurements
 
vdx
2015-02-14 21:25:37
príspevok od: Jozef Macák
nie, nie..zavadzas...AF bol biedny v porovnani s ostatnymi "bezzrkadlovkami", noze si pozri tabulku cca v strede tejto stranky:
http://digiarena.e15.cz/canon-eos-m-spatne-vyuzita-sance/ch-54989#articleStart
(a toto je porovnanie so zastaralymi modelmi konkurencie)
co sa tyka tych objektivov tak tie zakladaky su naozaj dost hruza
http://www.dxomark.com/Lenses/Canon/Canon-EF-M-11-22mm-F4-56-IS-STM---Measurements
http://www.dxomark.com/Lenses/Canon/Canon-EF-M-18-55mm-F35-56-IS-STM---Measurements
ta 22ka uz je trosku ine kafe, ale jeden dobry objektiv na cely system??
http://www.dxomark.com/Lenses/Canon/Canon-EF-M-22mm-F2-STM---Measurements
mal som ho, fotil som s tym dieta a ten setak bol uplne v pohode. hovorim zo skusenosti, nie z tabuliek.
 
vdx
2015-02-14 21:31:53
http://www.photographyblog.com/reviews/canon_efm_11_22mm_f_4_56_is_stm_review/conclusion/
http://petapixel.com/2013/08/14/review-can-the-canon-ef-m-11-22mm-revive-the-eos-m-system/

http://www.photographyblog.com/reviews/canon_efm_18_55mm_f_35_56_is_stm_review/conclusion/
http://www.kenrockwell.com/canon/eos-m/18-55mm-stm.htm#perf
 
Jozef Macák
2015-02-15 17:24:57
príspevok od: vdx
mal som ho, fotil som s tym dieta a ten setak bol uplne v pohode. hovorim zo skusenosti, nie z tabuliek.
Spiace?
A mas aj skusenosti s inymi bezzrkadlovkami? Skus taku a6000 napr.
 
Jozef Macák
2015-02-15 17:29:52
príspevok od: vdx
http://www.photographyblog.com/reviews/canon_efm_11_22mm_f_4_56_is_stm_review/conclusion/
http://petapixel.com/2013/08/14/review-can-the-canon-ef-m-11-22mm-revive-the-eos-m-system/

http://www.photographyblog.com/reviews/canon_efm_18_55mm_f_35_56_is_stm_review/conclusion/
http://www.kenrockwell.com/canon/eos-m/18-55mm-stm.htm#perf
Toto naozaj pouzivas ako argument?
"Image quality is only fairly good, with sharpness decreasing as you move through the focal range. It's fine at 18mm, but by 35mm the edges are suffering, and at the maximum 55mm telelphoto setting you need to stop down to f/11 to get acceptanle results. Geometric distortion is high at the wide-angle focal length, there's obvious corner shading too, and and chromatic aberrations and flare are reradily apparent"

To je akoze dobry objektiv? Ked ho treba zaclonit na f11 aby som dostal prijatelny vysledok?
 
vdx
2015-02-20 10:05:02
Nie, normalne pohybujúce sa dieťa. Hrajúce sa na detskom ihrisku.
Na margo 11-22 "dost otaznej kvality":
"The Canon EF-M 11-22mm f/4-5.6 IS STM is an impressive ultra-wide-angle zoom"
"It’s incredibly sharp, compact, flare-resistant and well built. It is not perfect though, with some barrel distortion visible at the ultra-wide angle end, but it rates highly for its overall optical performance."

"The Canon EF-M 18-55mm IS is super sharp at all settings, right out to the corners wide-open. Bravo!" (Ken Rockwell)

Takze hejtovanie nie je na mieste. Je to perfektne pouzitelny fotak, samozrejme vzhladom na svoje obmedzenia, ktore ma ale kazdy system. Urcite by aj narocny pouzivatel s 5DIII v skrini na nejakom narocnom vystupe ocenil "aspon" M.
Netvrdim, ani som nikdy netvrdil, ze je to najlepsi CSC na svete. Ale zaroven nesuhlasim s tvrdeniami, ze skla su nejake zle. Ak mas iny nazor, je to tvoja vec. Niekomu vyhovuje, niekomu nie. Tak dufam, ze uz ukoncime tento flame.
 
vdx
2015-02-20 10:06:53
Btw, ani ovela drahsie zoomy neposkytuju neviemake vysledky na max tele alebo naopak na max wide. To len na margo tej katastrofy, ktoru sme sa docitali (ze treba priclonit na f11, co je tiez trosku prehnane tvrdenie). Ked budem mat cas, pohladam par zaberov a doplnim.
 
Roman Point
2015-04-18 09:31:26
Myslím si a aspoň pre mňa osobne je cena viac než dobrá... Na to čo poskytuje naviac oproti jednotke. Samozrejme s pofľadu Canonistu ktorý má nejaké tie sklá, ktoré môže použiť na tejto novej M3ke..

http://www.prolaika.sk/e-shop/canon-eos-m3-ef-m-18-55mm-f-3-5-5-6-is-stm-cierny/
 
blahoslav J B Art
2015-04-18 09:59:47
príspevok od: Roman Point
Myslím si a aspoň pre mňa osobne je cena viac než dobrá... Na to čo poskytuje naviac oproti jednotke. Samozrejme s pofľadu Canonistu ktorý má nejaké tie sklá, ktoré môže použiť na tejto novej M3ke..

http://www.prolaika.sk/e-shop/canon-eos-m3-ef-m-18-55mm-f-3-5-5-6-is-stm-cierny/
vymenil si EOS 7D za M3? ... videl som tu Tvoj inzerat
 
marek zelina
2015-04-18 12:42:04
sa tu hadate o nesmrtelnosti chrusta,....radsej chodte fotit a nekafrite sa druhym do fotovybavy,.... kazdy nech si vybere co mu vyhovuje
 
Roman Point
2015-04-18 15:47:22
príspevok od: blahoslav J B Art
vymenil si EOS 7D za M3? ... videl som tu Tvoj inzerat
Nie nevymenil. Inzerát je platný. Máš záujem?
 
blahoslav J B Art
2015-04-18 17:01:42
príspevok od: Roman Point
Nie nevymenil. Inzerát je platný. Máš záujem?
momentalne mam Olympus E-M10 a nic vacsie neplanujem najblizsich par rokov ... aspon dufam
 
Roman Point
2015-04-18 20:59:27
príspevok od: blahoslav J B Art
momentalne mam Olympus E-M10 a nic vacsie neplanujem najblizsich par rokov ... aspon dufam
Chcem predať 7D a kúpiť niečo malé s čím využijem objektívy ktoré mám. Niečo na prechádzky mestom krajinou atď. Pre ženu nech sa má čím odfotit syna.
 
Roman Point
2015-06-04 08:20:30
S M3 maximálna spokojnosť mám ju asi -3-4 týždne.. Výstup aký má som nečakal ani v najkrajšom canon sne no prekvapil a celkom príjemne.. Má nejaké muchy čo sa dalo čakať kedže sa csc triede canon nejak extra nevenuje.. fotky robí skvelé, ostrosť, detaily nechýbajú, ef sklá aj efs cez adaptér fungujú príjemne rýchlo ( rýchlejšie než seťák pri M jednotke ) .
Čo sa týka objektívou sú len štyri čo nie je bohvie čo ale pokrývajú od 11mm po 200mm čo je vlastne všetko čo treba pre fotografiu okrem WL žánru..
Od 18-55ky sú 11-22 aj 55-200 ostrejšie a prenášajú viac detailov. Uprimne si to neviem predstaviť kedže už 18-55ka je perfektne ostrá. 22ka pevná podľa mne dostupných údajov prenáša ešte viac mpx do fotky ak je to tak aj v skutočnosti tak by som ju označil za super ostrú..
Kvalita obrazu, kvalita fotiek pri vysokej iso hodnote, ostrosť všetko na veľmi príjemnej úrovni.
18-55ka skvelá aj na taký bežný portrét..Makro také ľahké tiež.. okej možno to treba nazvať foto detailu
Držanie ovládanie možnosť nastavenia funkcií tlačidiel všetko ako pri zrkadlovke. Displej reaguje na dotyk lepšie než moja S3ka atd..
Nelutujem a dlho ani nebudem že som ho kúpil/objednal pár dní po jeho vydaní za veľmi vysokú cenu.. Teraz sa predáva skoro o 200€ menej než som dal za neho ja..
Ak by ho chcel niekto kúpiť tak si pozrite stránku cyberport odtiaľ som ho bral aj ja..
 
Roman Point
2015-06-04 08:21:16
https://www.cyberport.at/canon-eos-m3-kit-ef-m-18-55mm-is-stm-7002-3EU_1431.html
 
Roman Point
2015-06-04 08:22:36
Ak by mal niekto záujem pozrieť v nezmenšenej kvalite zopár bežných cvakov môže spraviť tu..

http://www.uschovna.cz/zasilka/FG9KVGIDGMGDJP7A-WKD/
 

Ďalší článok z kategórie

Inzercia

ČLÁNKY - aktuálne diskutované