Hore

Komunita » Skupiny » Analog » diskusia »
Prečo ste začali alebo prečo fotografujete na film?

Analog

Založená: 2010-12-09 09:59:03.64153 | Zakladateľ: haplo602
 
Ian897
2014-04-14 16:16:49.980986
Zdravím všetkých analogistov! Do školy vypracovávam projekt o analógovej fotografií. Ak sa nenahneváte, postupne Vám sem dám pár otázok, ktoré môžu niektorým pomôcť a aj mne, aby moja práca nebola len subjektívnym názorom, ale poskytla čitateľovi čo najlepší pohľad na analógovú fotografiu. Citácie nepoužijem - odpovede budú len na zistenie názoru alebo faktu, ako ho vnímajú iný.
Ako prvú otázku som dal prečo fotografujete na film - čo vás k tomu priviedlo, čo vás na tom baví, čo vám to dalo. Ďakujem
 
patrixo
2014-04-14 17:58:47.695014
Keď som začal fotiť, film bol najdostupnejší.. a myslím, že manipulácia s ním bola jednoduchšia, než práca napríklad s fotografickými doskami..
priviedol ma k tomu taký klasický spomienkový fotografický účel
neskôr som sa prostredníctvom fotografie snazil a snazim nejak realizovat, ucit sa, vidiet svet mozno inými očami
 
dodo_bb
2014-04-14 19:28:05.77315
Keď som začal na film fotografovať, tak to bola nutnosť - digitál neexistoval. A teraz po rokoch digitálneho ošiaľu si s filmom oddýchnem. Od brilantne ostrých záberov s neuveriteľne saturovanými farbami, od tisícov raw súborov na karte, od neustálych nákupov nových tiel, objektívov...
 
knedla
2014-04-14 20:15:20.298453
dalo mi to slobodu v tvorbe. viac pracujem s fotakom v terene ako so suborom v pocitaci. Vobec sa nemusim starat o postprocess, jedine na co sa sustredim je myslienka/dej/akt co chcem zachytit a ponuknut divakovi.

a kedze mam omnoho mensiu kapacitu tak si rozmyslim co vyfotim, resp. skor sa viac sustredim aby bola fotografia kvalitna. necvakam len tak...
 
Separovany_Odpad
2014-04-14 22:59:45.901977
Na počiatku bola zvedavosť.... prinútilo ma to premýšlať viac o fotografii a je to pre mňa oddych...vyvolať si filmy...pre mňa to je relax najvyššieho stupňa....
 
Damush