Hore
Súťaže

Fotosúťaž: Život v meste - vyhodnotenie

2014-12-11 14:29:00 | Komentáre 46 | Počet videní (4786)
Zdieľajte článok Upozorni priateľov Vytlačiť

Poznáme víťazov fotografickej súťaže "Život v meste", ktorá prebiehala od 15.10. - 30.11.2014. Do súťaže ste mohli prihlásiť fotografie, ktoré zachytávajú život vo vašom meste. Pracujúcich aj oddychujúcich ľudí, zvieratá, atmosféru nočných ulíc, kaviarničiek a čajovní… Či už ste dokumentaristi, street fotografi, alebo len tak si fotíte na prechádzke mestom.

Autori fotografií súťažili o nasledujúce ceny:

 1. miesto stickerky v hodnote 200 €
     od spoločnosti MasterCard

  2. miesto – poukážky Tchibo v hodnote  100 € 

     

  3. miesto - voucher na WS portálu ePhoto 
      v hodnote 50 € + tričko ePhoto

  Cena pre autora fotografie, ktorá získala 
  najviac hlasov od užívateľov

tričko ePhoto
+ balíček kariet Nikon

  Ceny pre 2 hlasujúcich užívateľov

tričko ePhoto 
+ balíček kariet Nikon


Porota zložená zo zástupcov spoločností MasterCard a Tchibo vybrala z prihlasených fotografií tieto víťazné zábery:

1.miesto  a stickerky v hodnote 200 € získava autor fotografie č. 12004 - Calvin 7645

Tvárou k vetru, Manchester (Anglicko)

2.miesto a poukážky Tchibo v hodnote 100 € získava autor fotografie  č. 12184 - Romanidlo

Prší, Ostrava (Česká republika)

3. miesto a voucher na WS ePhoto v hodnote 50 € + tričko ePhoto, získava autor fotografie č. 12034 - zib

Spontánnosť ....., Trnava (Slovensko)

 Cenu hlasujúcich - tričko ePhoto a balíček kariet Nikon získava autor fotografie č. 12015 - scoty

Múdrosť, Ľvov (Ukrajina)


Z hlasujúcich užívateľov sme vyžrebovali dvoch užívateľov, ktorí získavajú tričko ePhoto a balíček kariet Nikon.

Cenu získavajú užívatelia:

  • nezdenka
  • ruiger1


Výhercom srdečne gratulujeme!


Prosíme všetkých výhercov, aby nám zaslali na adresu ephoto@ephoto.sk  celé meno a adresu, na ktorú môžeme poslať výhru. Vyhercov trička prosíme o zaslanie konfekčnej veľkosti a vyber farby (čierna, biela).





Organizátori súťaže:







Zdieľajte článok
Ohodnoďte článok
5.0 z 5

Komentáre

Pridaj komentár Pridaj komentár Zobraziť posledný príspevok
kaukaz
2014-12-11 15:03:26
Gratulujem, fajn fotografie, len zo štyroch ocenených až tri robené na Canone... to ozaj fotografy nesledujú DxOMark? Fakt smiešne tie debaty v kontexte...
 
blasi
2014-12-11 15:07:15
príspevok od: kaukaz
Gratulujem, fajn fotografie, len zo štyroch ocenených až tri robené na Canone... to ozaj fotografy nesledujú DxOMark? Fakt smiešne tie debaty v kontexte...
co je to ten DxOMark?

nieje jedno cim je co fotene? hlavna je fotka
 
kaukaz
2014-12-11 15:09:28
príspevok od: blasi
co je to ten DxOMark?

nieje jedno cim je co fotene? hlavna je fotka
je práveže, trocha sarkazmu som myslel, že neuškodí vzhľadom na tie, niekedy prihlúple debaty
 
blasi
2014-12-11 15:11:12
príspevok od: kaukaz
je práveže, trocha sarkazmu som myslel, že neuškodí vzhľadom na tie, niekedy prihlúple debaty
oka rozumieme si
 
seifi
2014-12-11 17:12:36
fajn fotografie, blahoželám ...
 
Brian
2014-12-11 21:22:56
príspevok od: kaukaz
Gratulujem, fajn fotografie, len zo štyroch ocenených až tri robené na Canone... to ozaj fotografy nesledujú DxOMark? Fakt smiešne tie debaty v kontexte...
pri tomto komentare som si spomenul na jeden komentar jedneho clovek na socialnej sieti: "ako mozes fotit na canon, tie ich snimace su uplne nepouzitelne, hrozny dynamicky rozsah a krezba, proste odpad".
a ja na to: akoze sorry ale to je hrozne technofilny nazor, co s fotografiou nema nic spolocne.
a jeho odpoved: neviem ci nemas na to aby si presedlal na kvalitnu znacku, alebo si zarity Canonosta, ale....
tu som pochopil ze s takymi ludmi netreba stracat cas
 
drhausbot
2014-12-11 22:27:17
Prve miesto nie je momentka, ale foto notoricky fotenej zivej sochy: http://www.google.sk/search?q=windswept+man+manchester&biw=1280&bih=800&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=SwqKVOHwE4K8abiJgKAO&sqi=2&ved=0CBoQsAQ
Tretie miesto je fajn a k teme.

 
scoty
2014-12-11 23:00:35
príspevok od: drhausbot
Prve miesto nie je momentka, ale foto notoricky fotenej zivej sochy: http://www.google.sk/search?q=windswept+man+manchester&biw=1280&bih=800&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=SwqKVOHwE4K8abiJgKAO&sqi=2&ved=0CBoQsAQ
Tretie miesto je fajn a k teme.

vsetci stoja v trickach a v kratasoch len pan si to vali naobliekany ako v jeseni... ved nakoniec nejaky ventilator ho ochladil
 
Jerry C.
2014-12-11 23:18:38
príspevok od: drhausbot
Prve miesto nie je momentka, ale foto notoricky fotenej zivej sochy: http://www.google.sk/search?q=windswept+man+manchester&biw=1280&bih=800&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=SwqKVOHwE4K8abiJgKAO&sqi=2&ved=0CBoQsAQ
Tretie miesto je fajn a k teme.

máš pravdu ... takýchto pánov by sa dalo v európskych metropolách nafotiť hockoľko ... v Krakove dokonca jeden pózoval aj s aktovkou v natiahnutej ruke ... len za odfotenie si hneď pýtal peniaze
napriek tomu však ide o dobrú fotografiu a výhercovi rovnako ako aj ďalším oceneným samozrejme blahoželám !
 
_kurato_
2014-12-12 00:22:59
príspevok od: drhausbot
Prve miesto nie je momentka, ale foto notoricky fotenej zivej sochy: http://www.google.sk/search?q=windswept+man+manchester&biw=1280&bih=800&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=SwqKVOHwE4K8abiJgKAO&sqi=2&ved=0CBoQsAQ
Tretie miesto je fajn a k teme.

nikde nebolo pravidlo ze musi byt momentka tema je zivot v meste..a on to robi ocividne kazdodenne
 
Marcel Rebro
2014-12-12 09:05:22
príspevok od: _kurato_
nikde nebolo pravidlo ze musi byt momentka tema je zivot v meste..a on to robi ocividne kazdodenne
Ano ... (originalne) rovnako ako Cumil v Blave
 
Roman Point
2014-12-12 09:17:46
príspevok od: scoty
vsetci stoja v trickach a v kratasoch len pan si to vali naobliekany ako v jeseni... ved nakoniec nejaky ventilator ho ochladil
Tak to som si veru neuvedomil a na detaily som "odborník" vtipné v skutku
 
scoty
2014-12-12 10:40:33
dalsia Vec, hned za nim je strom... to keby tak rychlo kracal ulicou, musel by priskocit z boku pred strom a reeezko opat vykrocit a vtom by musel akurat zafukat vetrisko no co uz
 
calven
2014-12-12 11:03:58
príspevok od: kaukaz
Gratulujem, fajn fotografie, len zo štyroch ocenených až tri robené na Canone... to ozaj fotografy nesledujú DxOMark? Fakt smiešne tie debaty v kontexte...
Tiež sa tomu divím, a tiež nechápem tie biele objektívy a červené prúžky čo sú viditeľné v telkách... Keď ten DXO predsa hovorí úplne jasne...
 
Roman Point
2014-12-12 12:29:01
príspevok od: scoty
dalsia Vec, hned za nim je strom... to keby tak rychlo kracal ulicou, musel by priskocit z boku pred strom a reeezko opat vykrocit a vtom by musel akurat zafukat vetrisko no co uz
O ten je asi priviazany aby ho neodfúkol ventilátor čo má pred sebou na zemi
 
vd
2014-12-12 13:05:39
dvojka je podla mna lepsia ako jednotka
 
Duduk1
2014-12-12 13:08:50
príspevok od: kaukaz
Gratulujem, fajn fotografie, len zo štyroch ocenených až tri robené na Canone... to ozaj fotografy nesledujú DxOMark? Fakt smiešne tie debaty v kontexte...
Toto je naozaj dementné.Čo to má spoločné so značkou fotoaparátu?
Ináč fajn fotky
 
calven
2014-12-12 13:36:38
príspevok od: Duduk1
Toto je naozaj dementné.Čo to má spoločné so značkou fotoaparátu?
Ináč fajn fotky
Spoločné to má celkom dosť, keďže podľa tunajších tiež-fotografov a DxO žrútov je Canon nepoužiteľný brak... Preto sú tieto pseudovedecko-presne merania voči praxi a realite skutočného použitia fotoaparát (a je naozaj jedno či je to Canon, Nikon, Olympus, Sony alebo ja neviem čo ešte) dosť mimo. Preto sa kaukaz nahlas zamyslel...
 
shaggy
2014-12-12 22:32:18
príspevok od: drhausbot
Prve miesto nie je momentka, ale foto notoricky fotenej zivej sochy: http://www.google.sk/search?q=windswept+man+manchester&biw=1280&bih=800&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=SwqKVOHwE4K8abiJgKAO&sqi=2&ved=0CBoQsAQ
Tretie miesto je fajn a k teme.

Ja si nemôžem pomôcť, ale práve tretie miesto mi príde ako veľmi umelá a napózovaná fotka. Skôr do kategórie portrét (tam si tak pózuješ modelku), na život v meste je to príliš umelé.
Ale to je môj názor.
 
Rofo
2014-12-12 23:53:24
Vyber dvoch fotiek ktore vyzeraju ako napozovane do trojice vitaznych moze zanieteneho dokumentaristu len odradit od takychto sutazi. A pritom bolo z coho vyberat... Nechcem tym povedat ze "zivot v meste" ma byt len dokument, alebo ze 1. a 3. miesto nie su pekne fotky, ale pri takejto teme by sa ziadalo podporit zivu fotografiu vo svojej najprirodzenejsej forme. Namiesto toho porota zvolila do dva billboardy do Auparku ...
 
tHono
2014-12-13 19:24:47
blahozelam vitazom a tesim sa na dalsie akcie,pekne sviatky a dobre svetlo vsetkym
 
poqy
2014-12-13 22:56:20
Ku miestu č. 1:
Som začínajúci fotograf a na obálke fotografického časopisu vystaveného vo výklade uvidím takúto fotografiu. Očarí ma. Kúpim si fotoaparát a strávim niekoľko týždňov fotením Života v meste. Stále mám pred očami vysnívaný záber z časopisu, no nedarí sa mi takú fotografiu odfotiť. Zainvestujem, kúpim si lepší fotoaparát s väčším snímačom a lepším dynamickým rozsahom v domnení že je to technikou. Strávim ďalší rok fotením života v meste. Po roku sklamaný z vlastnej neschopnosti priblížiť sa genialite autora a svojej vysnívanej fotke odkladám fotoaparát do skrine a končím s fotením.
Som toho názoru že fotka je zmrazený príbeh a má rozprávať sama za seba, v tomto prípade sa cítim oklamaný. Pred prečítaním diskusie som si povedal výborný moment, zaslúžené prvé miesto. Po prečítaní diskusie môžem hovoriť akurát o technickej kvalite fotky (na to sa ale môžem vykašľať).
 
metatron
2014-12-14 10:24:53
Suhlasim, tiež som sklamany z toho, že sa jedna o vyslovene naaranžované fotky. Aj baba s daždnikom (2.miesto) môže byť naaranžovaná, ale pre mňa to z tej fotky tak "nekričí"... Ale možno sa mýlim.
 
Calvin7645
2014-12-14 12:57:39
Dakujem za prve miesto a aj tým co mi to prajú a ti co mi to (na základe zavystlivych komentárov) neprajú drzim palce,skúste viac fotit a nabudúce to snad vyjde
 
istvic
ocenenie redakciou 2014-12-14 13:28:12
príspevok od: Calvin7645
Dakujem za prve miesto a aj tým co mi to prajú a ti co mi to (na základe zavystlivych komentárov) neprajú drzim palce,skúste viac fotit a nabudúce to snad vyjde
co ma spolocne zkonstatovanie, ze to nie je bezny zivot v meste ,ale divadlo pre turistov , so zavistou?tu to nie o zavisti ,ale o laickom oku akoze odbornej poroty ,ktorej clenovia nevedia citat vo fotke.A po druhe,,myslim ze takmer kazdy ti to vitazstvo praje,pretoze tu nejde o teba ako osobu fotografa.

To ze si vyhral je len velka nahoda,mohol to byt hocikto.
 
Roman Point
2014-12-14 15:00:39
príspevok od: istvic
co ma spolocne zkonstatovanie, ze to nie je bezny zivot v meste ,ale divadlo pre turistov , so zavistou?tu to nie o zavisti ,ale o laickom oku akoze odbornej poroty ,ktorej clenovia nevedia citat vo fotke.A po druhe,,myslim ze takmer kazdy ti to vitazstvo praje,pretoze tu nejde o teba ako osobu fotografa.

To ze si vyhral je len velka nahoda,mohol to byt hocikto.
Plne s tebou súhlasím. Nejde o autora, nejde o fotoaparát. Aj mne sa fotka v prvom momente páčila a veľmi no potom to prišlo: 1: ľudia oblečený naokolo tak ako keď je vonku 30-35 stupňov ( prepoteny panko tam vôbec nezapadá, 2: strom za ním 3: pokiaľ fúkal vietor do tváre ako vraví aj názov fotografie tak mi jasne vadí aj dvihnutie tej vesty/saka zo spodu hore.. 4: Google a desiatky rovnakých fotografií
a nakoniec z toho vyvodzujuci záver pre mňa je to vzhľadom na ucelnost a kompo iba portrét na ulici rozhodne nie nejaké zachytenie "života v meste"
A aj keby to dá pán Karol alebo niekto podobný stále platia body 1-4 + záver môjho príspevku..
 
metatron
2014-12-14 19:45:36
príspevok od: Calvin7645
Dakujem za prve miesto a aj tým co mi to prajú a ti co mi to (na základe zavystlivych komentárov) neprajú drzim palce,skúste viac fotit a nabudúce to snad vyjde
Omyl, ja ti to prajem, fotka je pekna, ma napad, pribeh. A uprimne blahozelam k vitazstvu. Dal si si s nou pracu o tom niet pochyb.
Len som vyjadril svoj nazor, nie je to typicka momentka z ulice. Fotim kratko, zdaleka nemam skusenosti a tvoje oko fotografa.
 
Calvin7645
2014-12-14 20:49:40
príspevok od: drhausbot
Prve miesto nie je momentka, ale foto notoricky fotenej zivej sochy: http://www.google.sk/search?q=windswept+man+manchester&biw=1280&bih=800&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=SwqKVOHwE4K8abiJgKAO&sqi=2&ved=0CBoQsAQ
Tretie miesto je fajn a k teme.

a už je ti lepšie teraz???...pokiaľ viem téma sutaze bola ''Zivot v meste'' a nie ''Momentka''...ak si vyfotil niečo lepšie,o com pochybujem(kedze tu mas zalozeny ucet a ziadne fotky,nechápem načo tu taky uzivatelia vobec su kedze to nema nijaky prinos pre tuto stranku)skus sa pochvalit nech ľudia ohodnotia...ale co už zavistliva slovac musi cloveku pokazit radost ze.Stastne a veselé ti prajem!
 
Calvin7645
2014-12-14 21:42:04
príspevok od: scoty
vsetci stoja v trickach a v kratasoch len pan si to vali naobliekany ako v jeseni... ved nakoniec nejaky ventilator ho ochladil
V Manchestri bezna vec...
 
drhausbot
2014-12-14 22:48:50
príspevok od: Calvin7645
a už je ti lepšie teraz???...pokiaľ viem téma sutaze bola ''Zivot v meste'' a nie ''Momentka''...ak si vyfotil niečo lepšie,o com pochybujem(kedze tu mas zalozeny ucet a ziadne fotky,nechápem načo tu taky uzivatelia vobec su kedze to nema nijaky prinos pre tuto stranku)skus sa pochvalit nech ľudia ohodnotia...ale co už zavistliva slovac musi cloveku pokazit radost ze.Stastne a veselé ti prajem!
Momentka preto, že tvoja fotka sa tak tvári. Ak by sa ti podarilo naozaj zachytit chlapika v takomto pohybe, bol by to pozoruhodny uspech. Je to vsak velmi tazke a prave tento streetperformer ma na tom zalozenu svoju zivnost. To co ukazuje je ziva zmrazena fotka a ty si mu v podstate ukradol jeho copyright na ňu. Fotit nehybnu sochu nie je kumšt a tvoj prinos zhodnotim takto: chlapik je v strede, dookola neho kopa postavajucich, nasilna vinetacia, useknote nohy a fotene z lenivej turistickej pozicie.
 
Calvin7645
2014-12-14 23:10:17
príspevok od: drhausbot
Momentka preto, že tvoja fotka sa tak tvári. Ak by sa ti podarilo naozaj zachytit chlapika v takomto pohybe, bol by to pozoruhodny uspech. Je to vsak velmi tazke a prave tento streetperformer ma na tom zalozenu svoju zivnost. To co ukazuje je ziva zmrazena fotka a ty si mu v podstate ukradol jeho copyright na ňu. Fotit nehybnu sochu nie je kumšt a tvoj prinos zhodnotim takto: chlapik je v strede, dookola neho kopa postavajucich, nasilna vinetacia, useknote nohy a fotene z lenivej turistickej pozicie.
až teraz som si všimol tu jedinu fotku co mas v albume...ach to si si vazne zakladal ucet len preto aby si sa vysmial mojej fotke ...ty musis byt vazne tragéd
 
drhausbot
2014-12-14 23:26:35
príspevok od: Calvin7645
až teraz som si všimol tu jedinu fotku co mas v albume...ach to si si vazne zakladal ucet len preto aby si sa vysmial mojej fotke ...ty musis byt vazne tragéd
Povodne bol nazov tej mojej jedinej fotky iny a vysmieval som sa nim sam zo seba. Nazov som zmenil ako darcek pre teba. Skus sa teraz vyjadrit k veci.
 
scoty
2014-12-15 08:36:58
príspevok od: Calvin7645
V Manchestri bezna vec...
to je jedno kde to je..., nikto tu necakal taku neprirodzenu a umelu fotku, a este ze vyhra ... a navyse ak si uz fotograf, hovori ti nieco kompozicia? stredova k tvojej fotke pasuje ako koze nozik co ten mrtvy priestor za nim? naco tam je? vinetacia prehnana.. co si vlastne ukazal? nejake umenie ci vytvarne citenie do fotky? NORMALNA ODPASOVKA= NIC UMENIE=NIC FOTOGRAFICKE VIDENIE! a to bez urazky - hovorim ti to ako kolegovi.. toto by sfotil kazdy a este aj lepsie a bez chyb..
 
vrak01
2014-12-15 13:50:04
pre mna je najtrapnejsie, ze sutaz vyhra fotka ktorej 100+1 duplikatov najdem na google. To je sila.
To je hanba nie fotografa, pretoze ten to moze okecavat aby z toho vysiel pekne. To je hanba poroty, ze nema ziaden rozhlad a hodnotia no a to neokecaju nijako.
 
blahoslav J B Art
2014-12-15 14:47:17
bolo by pekne, ak by v clanku o vysledkoch fotosutaze bolo aj vyjadrenie poroty, preco vybrali prave tieto fotky, cim ich zaujali ... aby to nebolo ako v nejakom slovenskom tendri
alebo aspon vyjadrenie redakcie, ktora mala mat v porote tiez miesto
 
Marcel Rebro
2014-12-15 14:55:13
príspevok od: vrak01
pre mna je najtrapnejsie, ze sutaz vyhra fotka ktorej 100+1 duplikatov najdem na google. To je sila.
To je hanba nie fotografa, pretoze ten to moze okecavat aby z toho vysiel pekne. To je hanba poroty, ze nema ziaden rozhlad a hodnotia no a to neokecaju nijako.
"Porota zložená zo zástupcov spoločností MasterCard a Tchibo vybrala z prihlasených fotografií tieto víťazné zábery"

... asi tak ... dali ceny, vybrali si čo sa im pozdávalo.
 
vrak01
2014-12-15 17:22:58
príspevok od: Marcel Rebro
"Porota zložená zo zástupcov spoločností MasterCard a Tchibo vybrala z prihlasených fotografií tieto víťazné zábery"

... asi tak ... dali ceny, vybrali si čo sa im pozdávalo.
ved to je vsetko v poriadku, len skoda ze si to neuvedomil aj autor. Tie jeho komentare su srandovne. Odfotit cumila a vyhrat s tym sutaz "Život v meste", tak si jednoznacne budem utahovat ako zo sutaze, tak aj zo seba. Zjavne sa autor berie strasne vazne. Gratulujem mu k tomu ako to ochcal, je sikovny - ale nie fotograf
 
Calvin7645
2014-12-15 17:41:22
Strašne sa vám ospravedlňujem vážení páni porotcovia drhausbot,scoty,istvic,blahoslav a vrak01 ze moja fotka nesplna Vase ctene kriteria ktore ste si vy svojvolne urcili a o ktorych som ja nemal ani len paru,ako som si to vôbec mohol dovolit sa sem prihlasit.Uz sa to viac nebude opakovat kym si nezistim na matrike ako by mala taka fotografia s témou Zivot v meste vyzerat.
PS:poslite mi adresi a ja vam tie 20eurove stickerky rozposlem aby ste mohli kludne spavat.
 
Roman Point
2014-12-15 17:49:52
príspevok od: Calvin7645
Strašne sa vám ospravedlňujem vážení páni porotcovia drhausbot,scoty,istvic,blahoslav a vrak01 ze moja fotka nesplna Vase ctene kriteria ktore ste si vy svojvolne urcili a o ktorych som ja nemal ani len paru,ako som si to vôbec mohol dovolit sa sem prihlasit.Uz sa to viac nebude opakovat kym si nezistim na matrike ako by mala taka fotografia s témou Zivot v meste vyzerat.
PS:poslite mi adresi a ja vam tie 20eurove stickerky rozposlem aby ste mohli kludne spavat.
Tu nešlo o to že si vyhral nejakú cenu. To vôbec nie. Keď píšeš že im rozposles tie stickerky tak aj dávaš najavo že nevieš čo tým pánom ktorých si spomenul vadí a nielen im. Povedali pripomienky ktoré majú aj reálny základ. Rovnaká kritika by sa ušla ktorému kolvek z nich ktorých si spomenul pokiaľ by pridali rovnakú fotku..
Ty za to nemôžeš sám seba si nevybral za výhercu. Ale mohol si vybrať fotku do súťaže ktorej kopy klonov sú na nete.
 
noik
ocenenie redakciou 2014-12-15 17:56:31
príspevok od: vrak01
ved to je vsetko v poriadku, len skoda ze si to neuvedomil aj autor. Tie jeho komentare su srandovne. Odfotit cumila a vyhrat s tym sutaz "Život v meste", tak si jednoznacne budem utahovat ako zo sutaze, tak aj zo seba. Zjavne sa autor berie strasne vazne. Gratulujem mu k tomu ako to ochcal, je sikovny - ale nie fotograf
Mne teda osobne jednotka neprekaza. Normalne odfotil poulicneho umelca, zabavaca. Splna to kategoriu zivot v meste, lebo ten clovek sa tym zivi, zabava tym dalsich okoloiducich. Nemam vyhrady. To skor mi teda osobne viac prekaza trojka, lebo tam tu inscenovanost urcite citit. Nezaradil by som to do street, ale skor do glamour. Ale to vie len autor danej fotografie sam...
 
Calvin7645
2014-12-15 18:19:14
príspevok od: noik
Mne teda osobne jednotka neprekaza. Normalne odfotil poulicneho umelca, zabavaca. Splna to kategoriu zivot v meste, lebo ten clovek sa tym zivi, zabava tym dalsich okoloiducich. Nemam vyhrady. To skor mi teda osobne viac prekaza trojka, lebo tam tu inscenovanost urcite citit. Nezaradil by som to do street, ale skor do glamour. Ale to vie len autor danej fotografie sam...
tak toto si nemal robit lebo ta tu teraz všetci vyznamni fotoumelci uminuskuju,pretože len oni urcuju pravidla....ale som rad ze konečne niekto to berie objektívne a nie je zaslepený nejakými pravidlami ktoré si len oni samy v hlavičkách určili.
 
blahoslav J B Art
2014-12-15 18:22:07
príspevok od: Calvin7645
tak toto si nemal robit lebo ta tu teraz všetci vyznamni fotoumelci uminuskuju,pretože len oni urcuju pravidla....ale som rad ze konečne niekto to berie objektívne a nie je zaslepený nejakými pravidlami ktoré si len oni samy v hlavičkách určili.
ta vitazna fotka je podstatne lepsia, ako tvoje urazene komentare
 
vrak01
2014-12-15 19:52:57
príspevok od: Calvin7645
tak toto si nemal robit lebo ta tu teraz všetci vyznamni fotoumelci uminuskuju,pretože len oni urcuju pravidla....ale som rad ze konečne niekto to berie objektívne a nie je zaslepený nejakými pravidlami ktoré si len oni samy v hlavičkách určili.
to si naozaj, tak presvedceny ze tvoja fotka je originalna ?
 
drhausbot
2014-12-19 15:42:54
príspevok od: noik
Mne teda osobne jednotka neprekaza. Normalne odfotil poulicneho umelca, zabavaca. Splna to kategoriu zivot v meste, lebo ten clovek sa tym zivi, zabava tym dalsich okoloiducich. Nemam vyhrady. To skor mi teda osobne viac prekaza trojka, lebo tam tu inscenovanost urcite citit. Nezaradil by som to do street, ale skor do glamour. Ale to vie len autor danej fotografie sam...
OK, nech si ludia fotia co chcu, ale tato jedna konkretna fotografia, ktorej su na nete stovky kopii by jednoducho nemala ziskat prve miesto - z principu. V galerii sutaznych fotografii bolo dost naozajstnych fotografii na temu.

Svojim komentom si to zahrabal. Som znechuteny.
 
noik
ocenenie redakciou 2014-12-19 18:28:00
príspevok od: drhausbot
OK, nech si ludia fotia co chcu, ale tato jedna konkretna fotografia, ktorej su na nete stovky kopii by jednoducho nemala ziskat prve miesto - z principu. V galerii sutaznych fotografii bolo dost naozajstnych fotografii na temu.

Svojim komentom si to zahrabal. Som znechuteny.
Co sa ti nepaci na mojom komentari? Co si prosim ta znechuteny? Si cakal ze kazdy tu bude spievat chvalospevy? Ak niekto daneho cloveka nepozna, nemusi guglovat, ci je to ziva socha. Sa zobud a nekydaj tu siru. Nikoho som v komentari neurazil!
 
mongi
2014-12-21 17:55:40
príspevok od: shaggy
Ja si nemôžem pomôcť, ale práve tretie miesto mi príde ako veľmi umelá a napózovaná fotka. Skôr do kategórie portrét (tam si tak pózuješ modelku), na život v meste je to príliš umelé.
Ale to je môj názor.
zdieľam ten istý názor
 




  • ()
     
  • ()
     
  • ()
     
  • ()
     
  • ()