Hore
Fórum » O TECHNIKE
 

Divná mechanická chyba? Servis Tokina na SK?

Mito24
2012-11-09 19:53:53+01
Zdravím,

stala sa mi takáto vec s mojim objektívom Tokina 11-16mm f2.8. Všetko fungovalo tak ako má, foťák+objektív na statíve som vložil do skrinky a na druhý deň som sa rozhodol, že idem znovu fotiť. Mal som pri sebe aj druhé telo (600D) a tak som si povedal, že prehodím objektív. Ako som objektív odmontoval zo starého tela (50D) a začal ho montovať na 600D tak som si všimol ako je zadná časť úplne uvoľnená a chýbe sa. Ide o časť ako je bajonet zasadený dovnútra, tak tá prvá vrstva sa veľmi pohybuje a vydáva čudný zvuk. Okamžite som to dal preč, dal objektív do povodného stavu (dal som naspäť krytky) a vytiahol krabicu od Tokiny. Kupoval som to od slovenského internetového obchodu (niekde to meno aj s bločkom budem mať zapísané). No a pozerám do tej krabice a našiel som tam záručný list ktorý je po CZ a je tam
Dovozce: EKG s.r.o
Gočárova 1105
500 02 Hradec Králové
Tel. ...
Fax. ...
e-mail: info@ekgfoto.sk

Na tom papieriku je aj napísané "... Na objektivy Tokina poskytujeme záruku 2 roky. Naše záruka se vztahuje pouze na obejktivy distribuovane v České Republice prostredníctvim výhradního zastoupení Tokina, firmou E K G s.r.o. ..."

Na ďalšej stránke je napísané Objektív/model: Bajonet: Výrobní číslo: Datum prodeje: a pod veci no žiadne nie je vyplnená a na konci je kontakt na fotorevis Arnošt Vítek.

Neviem ako postupovať, koho mám kontaktovať a pod. Som z toho trochu mimo. Vedeli by ste mi niekto poradiť? Máte nejakú podobnú skúsenosť?
 
Karol Srnec
redakcia ephoto.sk 2012-11-09 20:05:41+01
Tvoj zarucak je nepotvrdeny, takzej nlatny dokument. Je to ale preto, ze si ho nedal potvrdit predajcovi (mal ta na to upozornit). Nic sa ale nestalo. Jednoducho im to posli, nech sa oni o opravu postaraju.
 
Mito24
2012-11-09 20:15:08+01
príspevok od: Karol Srnec
Tvoj zarucak je nepotvrdeny, takzej nlatny dokument. Je to ale preto, ze si ho nedal potvrdit predajcovi (mal ta na to upozornit). Nic sa ale nestalo. Jednoducho im to posli, nech sa oni o opravu postaraju.
No mne nikto o tom ani nič nepísal, žiadny mail mi ani neprišiel, že by to bolo tréba nechať vyplniť predajcovi. Ten predajca je megafoto.sk. Takže to mám poslať do megafoto.sk?
 
obonsky
2012-11-09 20:18:40+01
Nie su len uvolnene skrutky na zadnej strane objektivu? Mozno by ich stacilo pritiahnut - reklamacia je pomerne dhla zalezitost...
V kazdom pripade si zaruku mozes uplatnit u predajcu, nie u distributora a na to stacia ucet a pevne nervy.
 
Karol Srnec
redakcia ephoto.sk 2012-11-09 20:19:56+01
príspevok od: Mito24
No mne nikto o tom ani nič nepísal, žiadny mail mi ani neprišiel, že by to bolo tréba nechať vyplniť predajcovi. Ten predajca je megafoto.sk. Takže to mám poslať do megafoto.sk?
No Ovocie-Zelenina to nebude. Jasne, reklamuj tam, kde si kupil. Ty mas kupno-predajny vztah s Megafotom. Nezaujima ta kto a kde vykonava servis, ak mas objektiv v zaruke. Hlavne miesto fora si mal hned volat do Megafota, co s tym.
 
Mito24
2012-11-09 21:25:12+01
príspevok od: Karol Srnec
No Ovocie-Zelenina to nebude. Jasne, reklamuj tam, kde si kupil. Ty mas kupno-predajny vztah s Megafotom. Nezaujima ta kto a kde vykonava servis, ak mas objektiv v zaruke. Hlavne miesto fora si mal hned volat do Megafota, co s tym.
No vydáva veľmi divný mechanický zvuk trenia, takže s tým nejdem nič robiť a ani s tým nejdem experimentovať. Radšej budem mesiac bez objektívu ako sa v tom špárať. Volal som no nezdvíhajú (je pochopiteľne neskoro, no nemali napísanú pracovnú dobu) a tak som napísal mail. Na ich stránke som sa dozvedel, že to mám priamo poslať do servisného strediska ktoré je udané v záručnom liste no, kedže ten záručný list nie je vyplnený tak teraz neviem.
 
Strana 1 z 1
 





Inzercia
  • ()
     
  • ()
     
  • ()
     
  • ()
     
  • ()