Hore
Fórum » O TECHNIKE
 

SIGMA 70-300 4-5.6 APO DG MACRO

Roko_rv
2009-02-05 23:38:20+01
Ahojte viem táto téma tu už bola viac krát... ale nakoniec sa vždycky odbočilo a skončilo to pri : kúp si 70 - 200mm je to lepšie kvalitnejšie sklo a pod. Preto by som sa rád opýtal hlavne užívateľov ktorí majú SIGMU 70-300 4-5.6 APO DG MACRO či sú s ňou spokojný ako sa fotí šport, zvieratá v prírode a prípadne macro, či zoomovanie ide ľahko a pod. Viem nieje to žiadne extra super sklo ale myslite na to že som úplný začiatočník a nepotrebujem fotiť žiadne olympiády alebo pre športové noviny. Vopred všetkým ďakujem za názory a postrehy.
 
dusan1973
2009-02-06 08:14:29+01
Ja mám predchodcu bez APO, rozdiel je v tom že APO znižuje chromatickú aberáciu ktorou tieto objektívy trpia. AF je pomalý, keď mám fotoaparát zavesený na krku tak sa objektív samovoľne vysúva tak ako keby som zoomoval, predná príruba sa otáča takže sa horšie pracuje s filtrami. Presnosť AF je závislá od podmienok v ktorých fotíš. Na jednu slušnú fotku pripadá 7-10 nepodarkov pri fotení rýchlych akcii, ak máš čas a použiješ manuálne zaostrovanie tak sú výsledky lepšie. Keď si pozrieš moju galériu tak tam nájdeš pár fotiek urobených týmto objektívom. Dnes by som si tento objektív už nekúpil.
 
javelin
2009-02-06 09:17:08+01
Ako vravíš ,si začiatočnik a nepotrebuješ kvalitu.....tak si ho kup....v každom prípade nerataj s makrom, nerataj s ostrostou, a všetko ostatné čo napísal Dušan 1973 platí v plnej miere.....realne podla mna nič horšie na trhu nenájdeš....tak do toho.....ozaj bacha na prach a vlhkost....dostanu sa aj do vnutra objektíva , pretože nie je ani štandartne zatesnený....Prajem príjemné starosti....
 
bear
- moderator
2009-02-06 09:21:26+01
Taketo objektivy je asi lepsie kupovat second-hand. V bazaroch ich je plno a ked ho budes chciet o 2 mesiace predat mozno za neho dostanes podobnu cenu ako si zaplatil.
 
Tomyno
2009-02-06 13:29:28+01