Hore
Fórum » O TECHNIKE
 

Sigma 70-300mm f/4-5.6 DL Macro Super

stokinger
stokinger 2009-08-30 19:45:32+02
Zdravím, chcem sa opýtať, či má niekto skúsenosti s týmto objektívom, aká je jeho kresba ostrost... hladal som recenzie ale moc som toho nenašiel, pripadne aká je jeho vhodnosť na amatérske použávanie na Canon eos 1000D
 
viking81
2009-08-31 13:19:54+02
príspevok od: stokinger
Aký tele by ste teda odporučili na začiatok, na foto prírody, samozrejme rozpočet nie je veľký, som študent. Pozeral som aj recenzie k 50-250IS, uvažujem nad ním, nie je niečo podobné resp. lepšie v takejto cenovej kategórié alebo lacnejšie???do úvahy pripadá aj bazár...dik za rady
55-250 IS z bazaru potom jedine :) je toslusne sklo na zaciatok....taky lepsi zaklad...potom v bazare skus pozriet 70-300 IS USM od canonu....to je lepsie spracovanim a aj optikou o trochu...ten je aj tu na ephote v bazare (teda ak j este tam) za 300 eciek...aj s UV-eckom...tak skus este ten pohladat v bazare
 
zvonec
2009-09-01 12:22:39+02
Hmm, ja som mal skusenost s APO verziou, pisal som to uz tuto viacej krat do fora, nevyhoda bola, mechanicke prevedenie, ked som fotil v zime tak mi tuhol zoom, nedalo sa s tym objektivom vobec hybat, mechanicke prevedenie nic moc.
Verzia sigmy bez APO je este horsia ako APO verzia.
AF samotny velmi pomaly, ale je pravda, ze farebne podanie bolo celkom pekne.
Sigmu nekupovat, pretoze ti tam bude chybat IS, nizka svetelnost, atd... Samozrejme, ze ked niesu peniaze clovek hlada nejaky kompromis, avsak, ja uz som viacej krat horko zaplakal, ked som si kupil nejaky lacny objektiv, a potom som zbytocen nadaval. 1000D je na rozbeh v pohode, pokus sa dosporit, uvidis nebudes lutovat...
 
mutino
2009-09-04 14:25:20+02
príspevok od: stokinger
Dik za pomoc a rady...