Hore
Fórum » O TECHNIKE
 

Rozhodovanie medzi Nikon D80 a Sony Alpha 350

ethanel
ethanel 2008-05-01 17:58:44+02
čaute som tu nový a potrebujem len poradiť alebo vypočuť si Váš názor medzi rozhodovaním alebo poradiť niečo iné. Rozhodujem sa kúpiť nový fotoaparát ale neviem si vybrať. Cenovo som na tom asi tak do 45.000 Skk. Som len taký pokročilý fotograf v začiatkoch, premýšľal som aj o Nikone D300 ale zdá sa mi to zbytočné. Čítal som tu už veľa o porovnávaní fotoaprátov ale neviem sa naozaj rozhodnúť.
 
tulenik
2008-05-06 00:31:39+02