Hore
Fórum » Príslušenstvo
 

Fotobatoh na Treking a dlhšie vylety

ivaness1
2018-01-04 10:35:04+01
Ahojte neviem či sa tejto téme niekto zaoberal bohviečo som nenašiel ale chcel by som sa spýtať zaháňam nejaký fotobatoh do ktorého by som mohol zbaliť techniku ale aj osobne veci na cca 5 dni máte nejaké skúsenosti alebo radi ? Ďaka za odpoveď
 
yquinox
2018-01-04 10:50:55+01
... turisticky batoh + mala brasna na fotak (pripadne objektivy do ponoziek alebo neoprenove vrecka) ... objem a druh batoha vyber podla tvojich potrieb (tyzden v Alpach / na lyziach / na plazi pri mori) ... osobne mam Lowe Alpine Diran 65/75 na zimne prespavacky + treky v Alpach a Deuter Freerider 26 na jednodnovky Tatry, lyzovacky ci hoci aj po meste ... prides na miesto, zavesis brasnu s fotakom cez plece a viac nemusis lozit do batohu ...
 
portvis
2018-01-04 10:52:34+01
Jediná firma ktorá robí takéto niečo je F-Stop (model shuka 70L/ shinn 80L), cena niekde 300/400e + ešte polstrovanie ) otázka je či by si sa vôbec do takého batohu dokázal na 5 dní zbaliť a či sa to oplatí kupovať, týmto batohom chyba strašne veľa vychytávok oproti klasickým turistickým batohom. Osobne o nich premýšľam ale najviac sa bojím chrbtového systému ako by zvládal veľkú váhu viac dní po sebe. Možno by bola lepšia varianta kúpiť nejaký 65/70l Osprey a vložiť do neho len vložku na foťák a sklá.
Najhoršie je že tie batohy si v podstate nemáš kde odskúšať a pozrieť.
 
ivaness1
2018-01-04 11:00:35+01
Práve toho sa chcem zbaviť tak som to nosil a nevyhovuje mi to nerád som obvešaný ako vianočný stromček brašňa mi sama osobe zavadzá mal som to aj v batohu a tak nosil ale nevyhovovalo lebo dakedy keď potrebuješ rýchlo vytiahnuť aparát tak dokým ho vytiahneš je to dlho to mi vadilo .... hladam niečo rovno určene na fotak idemi oto že to musí prežiť aj cestu lietadlom
 
yquinox
2018-01-04 11:08:58+01