Hore
Fórum » Príslušenstvo
 

Fotobatoh na Treking a dlhšie vylety

ivaness1
ivaness1 2018-01-04 10:35:04+01
Ahojte neviem či sa tejto téme niekto zaoberal bohviečo som nenašiel ale chcel by som sa spýtať zaháňam nejaký fotobatoh do ktorého by som mohol zbaliť techniku ale aj osobne veci na cca 5 dni máte nejaké skúsenosti alebo radi ? Ďaka za odpoveď
 
filip.p3k
2018-01-06 07:43:55+01
Osobne mám F-Stop Sukha, je to druhý najväčší batoh ktorý vyrábajú, spolu s výplňou ma vyšiel okolo 400€ čo vôbec nie je málo, ale je kvalitne ušitý a vyzerá že vydrží aj viac ako rok dva. Ide ale o to, že do toho ruksaku sa zbaliť na 3-4 dni v horách nedá, áno, je to reálne na možno jednu noc keď nepotrebuješ varič, veľa jedla, a kopec zimného a náhradného oblečenia. Výplň mám ICU Medium Slope a ICU PRO XL- pri slope je v batohu relatívne dosť miesta na jeden deň v prírode, pri PRO XL- tam zbalíš len mikinu a si nahratý. Pravdaže pri ICU XL je dôraz kladený na výbavu a nie oblečenie, čiže v batohu je viac než dosť miesta na foto príslušenstvo. A viacdenné túry riešim tak ako písali vyššie- kvalitný batoh (v mojom prípade Fjallraven Kajka 65) a dnu zbaliť foťák + 1-2 objektívy (samozrejme aj PeakDesign Clip na popruh ruksaku, to je jedno z najlepších gadgetov aké som si kedy kúpil). Nenašiel som zatiaľ žiadne lepšie a iné riešenie ktoré by zahrňovalo viacdennú turistiku a fotografovanie.
 
portvis
2018-01-06 08:43:57+01
príspevok od: Porubo
Je to podobne ako stativmi: Vyber si v com chces aby bol dobry - v cene, v stabilite, v hmotnosti - vyber si dve moznosti a tretiu musis ozeliet. Zakial chces mat realisticku pravdepodobnost ze taky aj vcas zozenies...
Myslim ze to plati vsade (nielen u stativov alebo batohov), inak by drahe vyrobky nemalo cenu vyrabat, odhliadnuc od psychologickych faktorov ako nakup veci za ucelom "ukazania sa pred susedom".