Hore
Fórum » Príslušenstvo
 

svetlá + statív + farba pozadia

s.u.
2019-05-03 15:23:02+02
Zdravím, Zdravím,

chcel by som si spraviť amatérske domáce štúdio pre začiatočníka na fotenie/natáčanie produktov. Fotky budú slúžiť na web eshop a facebook. Fotiť budem produkty typu čiapky, outdoor príslušenstvo a výbava, ruksaky, nejaké oblečenie na figuríne a osobách a pod.

Pre začiatok budem fotiť / natáčať len smartphonom Samsung Note 8. Potreboval by som kúpiť:
- foto pozadie
- trvalé svetlá
- statív na smartphone

Vedeli by ste mi niekto poradiť:
1. aká farba pozadia by bola vhodná?
2. koľko svetiel by som mal použiť? Stačili by 2 napr. tieto pre začiatok alebo sa poobzerať po niečom drahšom a viac? https://www.fomei.com/sk/produkty-basic-hobby-500-500-kit-trvalych-svetiel-terronic-detail-221416
3. vedel by niekto poradiť statív alebo na čo sa pri výbere statívu okrem výšky zamerať?

Ďakujem za prípadné odpovede
 
francesco
2019-05-03 18:53:13+02
príspevok od: s.u.
Zdravím, Zdravím,

chcel by som si spraviť amatérske domáce štúdio pre začiatočníka na fotenie/natáčanie produktov. Fotky budú slúžiť na web eshop a facebook. Fotiť budem produkty typu čiapky, outdoor príslušenstvo a výbava, ruksaky, nejaké oblečenie na figuríne a osobách a pod.

Pre začiatok budem fotiť / natáčať len smartphonom Samsung Note 8. Potreboval by som kúpiť:
- foto pozadie
- trvalé svetlá
- statív na smartphone

Vedeli by ste mi niekto poradiť:
1. aká farba pozadia by bola vhodná?
2. koľko svetiel by som mal použiť? Stačili by 2 napr. tieto pre začiatok alebo sa poobzerať po niečom drahšom a viac? https://www.fomei.com/sk/produkty-basic-hobby-500-500-kit-trvalych-svetiel-terronic-detail-221416
3. vedel by niekto poradiť statív alebo na čo sa pri výbere statívu okrem výšky zamerať?

Ďakujem za prípadné odpovede