Hore
Fórum » Kompakty a ultrazoomy
 

Výber vhodného kompaktu na cestovanie

Baško
2016-05-20 21:07:47+02
Dobrý deň.
Hneď na úvod by som chcel oznámiť, že fotografovaniu/ točeniu videí absolútne nerozumiem a som úplný začiatočník.
V lete plánujem cestovať a svoje cesty si chcem kvalitne zdokumentovať. Nakoľko som začiatočník a chcem investovať do dobrého produktu vás prosím o radu. Moje požiadavky sú asi takéto. Cenová hranica je cca 550eur. Mal by to byť kompakt, ktorý dokáže robiť kvalitne fotky ale taktiež aj kvalitne video. Primárna je kvalita videa, nakoľko plánujem dokumentovať hlavne v podobe videa ale fotografia musí byť taktiež kvalitná. Viem, že na video slúži kamera, no myslím si, že kamera nerobí kvalitné foto. (možno sa mýlim) Plusom by bol výmenný objektív. Viem, že asi chcem veľa muziky za málo peňazí.
Ak tu podobná téma už bola riešená, tak sa ospravedlňujem no nenašiel som ju.
Za radu vopred ďakujem a ak som vás obral o čas tak sa ospravedlňujem.
 
blahoslav J B Art
2016-05-20 21:26:03+02
príspevok od: Baško
Dobrý deň.
Hneď na úvod by som chcel oznámiť, že fotografovaniu/ točeniu videí absolútne nerozumiem a som úplný začiatočník.
V lete plánujem cestovať a svoje cesty si chcem kvalitne zdokumentovať. Nakoľko som začiatočník a chcem investovať do dobrého produktu vás prosím o radu. Moje požiadavky sú asi takéto. Cenová hranica je cca 550eur. Mal by to byť kompakt, ktorý dokáže robiť kvalitne fotky ale taktiež aj kvalitne video. Primárna je kvalita videa, nakoľko plánujem dokumentovať hlavne v podobe videa ale fotografia musí byť taktiež kvalitná. Viem, že na video slúži kamera, no myslím si, že kamera nerobí kvalitné foto. (možno sa mýlim) Plusom by bol výmenný objektív. Viem, že asi chcem veľa muziky za málo peňazí.
Ak tu podobná téma už bola riešená, tak sa ospravedlňujem no nenašiel som ju.
Za radu vopred ďakujem a ak som vás obral o čas tak sa ospravedlňujem.
http://www.digimanie.cz/doporucene-fotoaparaty-2016/6402
 
zvonec