Hore
Fórum » Nikon fórum
 

Nikon D5300 + objektív 18-55 alebo Canon EOS 700D + EF-S 18-55mm

sstano
2014-12-01 22:47:36+01
Zdravím. Aj keď sa už niekoľko dní venujem výberu fotoaparátu, ktorý by splňoval moje potreby, stále som sa nerozhodol. Ak som nenašiel už obdobnú tému, vopred sa ospravedlňujem. Vyberám prvú zrkadlovku, ktorú chcem využívať na fotografovanie malých detí, rodiny a výletov. Sem tam, keď bude treba, zaznamenať aj video detí, prípadne krátkych momentov. Zároveň ak by som sa fotograficky "vyvíjal", aby som mohol trochu tvoriť Prečítal som si čo to o systémových, kompaktoch atď. Po dlhom zvažovaní a finančných možností som nakoniec vybral 2 favoritov. Obidva stoja okolo 600,-€ pri nákupe v SR, čo je hranica, ktorú moc prekračovať nechcem. Otázkou je, ale ktorý. Canon chvália na video, nikon tiež. Nikon má iné funkcie, iné zaostrovanie .... Už sa v tom strácam. Isto viem, že chcem zrkadlovku, skúšal som si kolegovu v práci a fakt je rozdiel v kvalite aj pri nižšom rozlíšení.
 
fatality
2014-12-01 23:20:40+01
príspevok od: sstano
Zdravím. Aj keď sa už niekoľko dní venujem výberu fotoaparátu, ktorý by splňoval moje potreby, stále som sa nerozhodol. Ak som nenašiel už obdobnú tému, vopred sa ospravedlňujem. Vyberám prvú zrkadlovku, ktorú chcem využívať na fotografovanie malých detí, rodiny a výletov. Sem tam, keď bude treba, zaznamenať aj video detí, prípadne krátkych momentov. Zároveň ak by som sa fotograficky "vyvíjal", aby som mohol trochu tvoriť Prečítal som si čo to o systémových, kompaktoch atď. Po dlhom zvažovaní a finančných možností som nakoniec vybral 2 favoritov. Obidva stoja okolo 600,-€ pri nákupe v SR, čo je hranica, ktorú moc prekračovať nechcem. Otázkou je, ale ktorý. Canon chvália na video, nikon tiež. Nikon má iné funkcie, iné zaostrovanie .... Už sa v tom strácam. Isto viem, že chcem zrkadlovku, skúšal som si kolegovu v práci a fakt je rozdiel v kvalite aj pri nižšom rozlíšení.