Fórum » Nikon fórum

D780 alebo Z6 II

ViloM
ViloM 2024-06-09 20:40:13+02
Mám D7200, som s ním spokojný a k nemu 5 ks objektívov, z toho dve staré ešte na pohon z tela fotoaparátu (Tokina 70-200/2,8 ), ale aj tam je spokojnosť. Chcem "rozšíriť park" o FF telo, keďže nie som profík aby som menil techniku kedy chcem tak s tým telom už "dožijem". A teraz klasická otázka. Zobrať ešte D780, alebo Z6 II. Za D780 hovorí: ponechám si všetky objektívy (len jeden je DX, budem s nim fotiť na crop) , má už elektronickú uzávierku a hovoria zaň aj skvelé referencie na fórach. No ale zrkadlovky končia, ktovie ako bude s prípadným servisom. Z6 II - budúcnosť, stabilizovaný snímač, ale mal by som len tri objektívy aj to len s FTZ , o dve objektívy prídem (hlavne Tokina 70-200 ma škrie) a ak by som mal nahradiť všetko novými "Z" sklami tak zbankrotujem. Mám aj mirrorless Oly M5, MII, pocitovo sa mi fotí lepšie so zrkadlom ako s bezzrkadlom. Tak kto má aký názor, budem povďačný za každú skúsenosť/názor.

internetiko
2024-06-14 12:54:47+02
príspevok od: jozef84
Jasné, dá sa. Ale gro užívateľov si nevie skryť svoju IP adresu a dá sa ju odhaliť aj keď je skrytá. Je to len o čase, všetko je uložené na servroch.
Stránka musí zarábať a teraz je to tak na hrane, preto asi nie je vôľa vraziť prachy do inovácie stránky. Sú iné ľahšie spôsoby investície s rýchlejšou návratnosťou, kde tomu netreba venovať toľko času.. Aj keď marketingovo by sa dalo tomu vliať nový život. Karol urobil kus práce a je na čom stavať.
pozri, ja by som robil admina uplne zadarmo aj v tomto starom systeme, chodim tu kazdy den a viem rozlisit co je prispevok k teme a co nie, cize investicia 0 eur
0
2

internetiko
2024-06-14 12:55:28+02
príspevok od: Linuxak