Hore
Fórum » Servis fototechniky
 

Nikon D800 a zaseknutý TAMRON SP 90

Larsen
2021-04-18 00:12:38+02
Zdravím Vás,
som amatér ktorý dnes zasekol v tele D800vky objektív TAMRON SP 90. Má to adaptall adaptér pre nikoňácky F bajonet. Objektív som nahodil, fotil ... všetko ok. Potom som ho chcel sňať, stlačil uvolnovacie tlačidlo ... otočil proti smeru hodinových ručičiek, objektív sa normálne potočil ... a nevystúpil. Proste je to hore zašprajcované. Dole by to chcelo ísť von, ale hore to niečo drží. Objektív ide späť zatočiť, mechanizmus ho zaistí. Ale pri ďaľšom pokuse to isté. Spodok volný, vrch drží a zabraňuje vyjmutiu objektívu. Čo s tým, niekto nejaký tip?
 
Otecadams
2021-04-18 05:36:49+02
príspevok od: Larsen
Zdravím Vás,
som amatér ktorý dnes zasekol v tele D800vky objektív TAMRON SP 90. Má to adaptall adaptér pre nikoňácky F bajonet. Objektív som nahodil, fotil ... všetko ok. Potom som ho chcel sňať, stlačil uvolnovacie tlačidlo ... otočil proti smeru hodinových ručičiek, objektív sa normálne potočil ... a nevystúpil. Proste je to hore zašprajcované. Dole by to chcelo ísť von, ale hore to niečo drží. Objektív ide späť zatočiť, mechanizmus ho zaistí. Ale pri ďaľšom pokuse to isté. Spodok volný, vrch drží a zabraňuje vyjmutiu objektívu. Čo s tým, niekto nejaký tip?
Skontroloval by som, či je dobre nasadený adaptér. Hodnota clony na adaptéry by mala byť v jednej línii so zelenou značkou a hodnotou clony na objektíve. Ja na adaptéry nevidím nič čoby sa mohlo zachytiť, okrem samotného bajonetu, takže niečo možno bráni dotočeniu objektívu? Ťažko povedať.
 
Larsen
2021-04-18 10:49:25+02