Hore
Fórum » Spracovanie fotografie
 

ake parametre fotky na tlac velkych rozmerov?

lea.safrankova
2018-01-07 22:54:46+01
Ahojte, som uplny laik, potrebujem fotku, ktora by sa dala vytlacit na velky rozmer 5,69m x 3,61m a vyzerala by dobre. Ked som si ale stiahla nejake fotky z adobestock, depositphotos velke cca 20 - 25MB, 300dpi a roztiahla som to na tento rozmer v adobe illustrator a corel draw a pozerala sa na to v 100% velkosti, bolo to rozmazane, neostre. Tak teda neviem, citala som, ze ked to z jpg konvertujem na vektorovy format, tak by to malo byt ok, ale nezda sa mi to. Kde by som zohnala/kupila vhodnu foto a ake ma mat parametre? Su nejake ine fotobanky? dakujem krasne za rady, uz som zufala, lebo tlac mam zaplatenu,,, samozrejme zrkadlovku nevlastnim a foto, aku potrebujem, v tomto rocnom obdobi sa neda u nas nafotit.
 
blahoslav J B Art
2018-01-08 06:35:04+01
ja by som zrušil objednávku tlače ... alebo by som sa na to nepozeral v 100'/, náhľade ... alebo zašiel do fotolabu kde tlačia veľké formáty a poradia, prípadne vytlačia časť gotky
 
Juraj Gavura
2018-01-08 06:53:27+01
Ahoj. Nenapísala si, čo by malo byť na tej fotografii, možno by som Ti vedel pomôcť. Čo sa týka veľkosti alebo rozlíšenia fotografie, potrebuješ kvalitný a ostrý súbor s vysokým rozlíšením, čo najväčší počet pixelov, minimálne 6000 až 8000 bez interpolácie na dlhšej strane, záleží aj na motíve, ktorý bude na fotografii. Taktiež treba brať do úvahy pozorovaciu vzdialenosť z ktorej sa fotografia bude pozerať, tipujem 3 metre a viac, takže pri pozorovaní zblízka nemusí byť foto ostrá. Takú foto by si musela mať poskladanú z viacerých zdrojových fotografií.
 
Karol Srnec
redakcia ephoto.sk 2018-01-08 06:53:39+01