Hore
Fórum » Spracovanie fotografie
 

ake parametre fotky na tlac velkych rozmerov?

lea.safrankova
lea.safrankova 2018-01-07 22:54:46+01
Ahojte, som uplny laik, potrebujem fotku, ktora by sa dala vytlacit na velky rozmer 5,69m x 3,61m a vyzerala by dobre. Ked som si ale stiahla nejake fotky z adobestock, depositphotos velke cca 20 - 25MB, 300dpi a roztiahla som to na tento rozmer v adobe illustrator a corel draw a pozerala sa na to v 100% velkosti, bolo to rozmazane, neostre. Tak teda neviem, citala som, ze ked to z jpg konvertujem na vektorovy format, tak by to malo byt ok, ale nezda sa mi to. Kde by som zohnala/kupila vhodnu foto a ake ma mat parametre? Su nejake ine fotobanky? dakujem krasne za rady, uz som zufala, lebo tlac mam zaplatenu,,, samozrejme zrkadlovku nevlastnim a foto, aku potrebujem, v tomto rocnom obdobi sa neda u nas nafotit.
 
lea.safrankova
2018-01-10 22:39:38+01
príspevok od: jozef84
Chceš to lepiť, alebo napínať na rám? Lebo každý tu píše o fólii a možnosti sú širšie. Čo sa týka rozlíšenia, tak Karol Srnec ti to popísal presne. Nekomplikuj si život vektorizáciou. Tam ti môže vznikať moaré, alebo farebné mapy pri tlači.Na ten tvoj námet by stačilo aj menej pixelov..Tieto podsvietené reklamy sa robia aj na banery, polyesterové tkaniny a tie sa napínajú do rámu. Pri fóliách sa asi prelepovaniu nevyhneš a pri podsvietení je to z blízka vidieť. Inak toto by ti vedeli podľa mňa vyrobiť(vytlačiť) aj v Košiciach(fabrika na reklamu). Robia toho veľa a za dobrú cenu.V tvojom prípade by som im ešte doplnil na aký účel to potrebuješ a že potrebuješ to vo vyššej kvalite. Napínacie profily zasa druhá firma v Továrnikoch pri Topolčanoch. Tieto napínané stropy má v ponuke aj nejaká poľská firma, možno na nete nájdeš.