Hore
Fórum » Počítačové vybavenie
 

Aký Mac pre Adobe Premiere Pro cc ?

SomBystrik
2018-05-15 11:37:39+02
Ahojte. Chcel by som sa poradiť ohľadom techniky na strih videa v programe Adobe Premiere Pro cc a Adobe After Effect cc.
Mal som Macbook Pro 15" ( 2,6GHz intel core i7, 16gb ram, ssd 256gb, Grafické karty: NVIDIA GeForce GT 650M, Intel HD Graphics 4000 1024 MB ) model 2012 ako býva zvykom u týchto modelov odišla grafická karta...
To je hlavný dôvod na výmenu techniky. Macbook mi postačoval na strihanie, no keď už by som mal kúpiť niečo mladšie tak by som chcel aby 4k video išlo hladšie v editácií...
Momentálne som strihal na "záložnom" Macbook Pro 13" ( 2,5GHz intel core i5 , 16gb ram, ssd 256gb, Grafická karta: Intel HD Graphics 4000 1536 MB ) model 2012 - Myslel som že sa bude vyrovnávať macu predtým, ale pri FullHD editácií mi náhľad videa dosť sekal..

Preto sa chcem spýtať, na ktorú z konfigurácií sa mám zamerať aby editácia bola hladká?
Procesor ?
Grafika ?
Chcem zostať pri Apple kedže ho mám už dlhšiu dobu a som naň zvyknutý. Mal by som sa pozrieť skôr po iMacu ? Hľadám niečo z druhej ruky do 1000 eur s retina displejom...
 
Marek Vančo
2018-05-15 19:48:59+02
príspevok od: SomBystrik
Ahojte. Chcel by som sa poradiť ohľadom techniky na strih videa v programe Adobe Premiere Pro cc a Adobe After Effect cc.
Mal som Macbook Pro 15" ( 2,6GHz intel core i7, 16gb ram, ssd 256gb, Grafické karty: NVIDIA GeForce GT 650M, Intel HD Graphics 4000 1024 MB ) model 2012 ako býva zvykom u týchto modelov odišla grafická karta...
To je hlavný dôvod na výmenu techniky. Macbook mi postačoval na strihanie, no keď už by som mal kúpiť niečo mladšie tak by som chcel aby 4k video išlo hladšie v editácií...
Momentálne som strihal na "záložnom" Macbook Pro 13" ( 2,5GHz intel core i5 , 16gb ram, ssd 256gb, Grafická karta: Intel HD Graphics 4000 1536 MB ) model 2012 - Myslel som že sa bude vyrovnávať macu predtým, ale pri FullHD editácií mi náhľad videa dosť sekal..