Hore
Fórum » Počítačové vybavenie
 

pokladna aj pre nas ?

sparks05
sparks05 2011-10-07 15:41:56+02
zdravim, podla toho co som cital tak aj fotograficke sluzby a vsetko s tym spate spada pod zoznam, kde je uvedene kto vsetko bude musiet ponovom potrebovat el.pokladnu. co ak neberem hotovost a vsetko sa riesi PP ? aj tak budem musiet mat pokladnu ci ako, poradi niekto ?
 
Martin Brojo
ocenenie redakciou 2011-10-08 18:55:36+02
príspevok od: keko
Zakon je z dielne EU. Generalny prokurator je uz zvioleny minimalne taky cas, aky sa o nom hadali
hej, len nasi vedia taky zakon posunut do extremu. ako aj pri inych zakonoch.
 
keko
2011-10-08 21:58:56+02
príspevok od: Martin Brojo
hej, len nasi vedia taky zakon posunut do extremu. ako aj pri inych zakonoch.
To je druha vec, ze ktosi mal v agende, ze tie ku...rvy treba zdanit. Sak surfuje na vlne uspechu u jednoduchych ludi hodne dlho.
 
keko
2011-10-08 22:01:51+02
Chcel som iba jedno, ze treba vratit zivnostnak a vykaslat sa tiesit tieto problemy. Podnikanie je definovane ako sustavna cinnost vykonavana za ucelom zisku. Za jednu zaplatenu svadbu vam nemoze nik nanutit podnikat a kupovat pokladne.
 
Fotograf77
2011-10-08 22:16:22+02
príspevok od: bonifacko
Zakony, čo teraz prichadzaju na svet mi pripadaju ako z kocurkova. Som zvedavy, ako dlho bude slovač ohybat chrbat. Čo myslite?
ja svoj chrbat uz neohybam. . .
podobne kravske zakony uz ignorujem. . .

Zlaty komunisti, DDD
Teda nie ze by som obhajoval minuly rezim, ale to co nam nutia z EU, je uz otras
 
bonifacko
2011-10-09 07:23:26+02
príspevok od: Fotograf77
ja svoj chrbat uz neohybam. . .
podobne kravske zakony uz ignorujem. . .

Zlaty komunisti, DDD
Teda nie ze by som obhajoval minuly rezim, ale to co nam nutia z EU, je uz otras