Fórum » Tlač

Fotka ako velky obraz - matny alebo lesky papier?

vladislav17
vladislav17 2013-01-14 01:32:42+01
Ahojte,

mam v umysle si dat zaramovat jednu fotku. Rozmer som ratal bud 60x90 alebo 70x100. Vo fotolabe na taky velky format ponukaju uz iba matny papier, ale chcel som sa spytat ake su medzi nimi realne rozdiely co sa tyka pri vacsich obrazoch, 40x60 a viac.

Do mojej cenovej kategorie ine ako fotopapier nenarvem.

steve2211
2013-01-14 13:00:58+01
príspevok od: Karol Srnec
Moje fotky v Apolle tlacil Typoset, na FS2012 som mal seriu CB fotografii kvetov tlacenych u Foto Antal a v stanku Copex bola ukazka roznach papierov a adjustazi.
Ďakujem za info.

steve2211
2013-01-14 13:01:38+01
príspevok od: Marcel Rebro
www.imavision.sk/main.php?act=show&pic=3&dir=public/110_mr/111_city&pagen=1
www.copex.sk
Ďakujem veľmi peke. Predpokladal som , že copex, ale nevedel som, čo to bolo za materiál. Ď.

LukiK
2013-01-14 13:12:47+01
ja som si daval tlacit http://fotoantal.sk
Perfektna kvalita a podanie farieb. Super je aj metalikovy papier... ako pisal Cako. Akurat sa nehodi na kazdu fotku. Ale to je naozaj najlepsie osobne zajst a omakat si to.

Marcel Rebro
2013-01-14 13:27:09+01
príspevok od: LukiK
ja som si daval tlacit http://fotoantal.sk
Perfektna kvalita a podanie farieb. Super je aj metalikovy papier... ako pisal Cako. Akurat sa nehodi na kazdu fotku. Ale to je naozaj najlepsie osobne zajst a omakat si to.
Kym sme vybrali matreial (nepisem umyselne "papier", lebo nakoniec je to 100% bavlna) na finalnu tlac do galerie, konzultovali / komunikovali sme s troma tlaciarmi, vyskusali sme tri znacky a asi 10 typov papiera ... niektore len len vyrezy 1:1, niektore full printy ...

LukiK
2013-01-14 13:35:20+01
príspevok od: Marcel Rebro