Hore
Fórum » Pokec
 

Komunikácia s fotografmi

Artpraktik
2014-07-31 10:03:11+02
Učím sa fotiť - preto potrebujem komunikovať s fotografmi. To samozrejme prináša rôzne reakcie - aj tu na fóre to občas riadne iskrí... Doteraz som nemal nejaký závažný problém, veď všetko je vecou názoru. Posledná skúsenosť ma však doslova šokovala. Mal som fotografického kamaráta. Pokiaľ som ho hodnotil dobre - všetko OK. Dovolil som si však jednu kritickú poznámku (naviac po riadnom zvážení a výbere slov). Podstatou je - že som vytkol používanie blesku pri fotení koncertu pod pódiom a biele tričko, ktoré na kolegovi svietilo ako reflektor. Okamžite som sa ocitol v nemilosti. Osobne som veľmi rád za každú informáciu - ktorá je prínosná. Ako som sa však presvedčil - neplatí to obojstranne. Riešenie to možno nemá, no zaujímajú ma Vaše skúsenosti, poznatky, postrehy a možno z toho vzíde aj nejaké ponaučenie...
 
Karol Srnec
redakcia ephoto.sk 2014-07-31 10:35:51+02
Toto nie je o fotografovaní, ale o ľuďoch. Platí to pre komunikáciu všeobecne. Nevyriešiš to, nech sa v tom budeš rýpať koľkokoľvek. Jediné, čo ôžeš ovplyvniť, si ty sám. Pracuj sám na sebe. Ak urobíš všetko pre to, aby si s ľuďmi dobre vychádzal a nedarí sa, musíš to prijať ako fakt. Nie s každým sa dá výsť.
Ak tvoj "kamarát" nevie prijať dobre myslenú radu, je problém v ňom. Možno mu to časom dôjde.
 
lu_boss
2014-07-31 10:45:01+02
... mam tetu, ktora pozicala znamemu peniaze. Uz to bolo davno. Nevratil ich. Ked do nej rodina rypala, odpovedala, ze za 10 000 Sk zistila, aka je to svina. A to zas nie je az taka draha cena.
 
Artpraktik
2014-07-31 14:20:20+02
príspevok od: Karol Srnec
Toto nie je o fotografovaní, ale o ľuďoch. Platí to pre komunikáciu všeobecne. Nevyriešiš to, nech sa v tom budeš rýpať koľkokoľvek. Jediné, čo ôžeš ovplyvniť, si ty sám. Pracuj sám na sebe. Ak urobíš všetko pre to, aby si s ľuďmi dobre vychádzal a nedarí sa, musíš to prijať ako fakt. Nie s každým sa dá výsť.