Hore
Fórum » Pokec
 

Najlepšie foto knihy

Scotty
2016-01-23 20:32:37+01
Zdravím, chcel by som vedieť vaše názory na najlepšie knihy o digitálnom fotografovaní. Som taký stredne pokročilý fotograf a chcel by som si nejakú kúpiť, mám prečítané knihy napr. od Scotta Kelbyho a tie sa mi páčili preto že sú orientované skôr na tú praktickú stránku veci ale možno by nezaškodilo aj trocha viac teórie aby si to možno človek vedel viac predstaviť a pochopiť prečo "to" vlastne tak je. Tak že nejaké vaše návrhy tej zlatej strednej cesty? Napr. teraz sa dosť ospevuje
Mistrovství práce s DSLR od Romana Pihana.
 
peterson25
2016-01-23 21:36:10+01
záleží na tom, čo si taký stredne pokročilý fotograf predstavuje pod pojmom "to" ...
 
PeCh
2016-01-23 23:57:10+01
príspevok od: Scotty
Zdravím, chcel by som vedieť vaše názory na najlepšie knihy o digitálnom fotografovaní. Som taký stredne pokročilý fotograf a chcel by som si nejakú kúpiť, mám prečítané knihy napr. od Scotta Kelbyho a tie sa mi páčili preto že sú orientované skôr na tú praktickú stránku veci ale možno by nezaškodilo aj trocha viac teórie aby si to možno človek vedel viac predstaviť a pochopiť prečo "to" vlastne tak je. Tak že nejaké vaše návrhy tej zlatej strednej cesty? Napr. teraz sa dosť ospevuje
Mistrovství práce s DSLR od Romana Pihana.
Romana si môžeš pozrieť pred kúpou na fotoroman.cz
 
mongi
2016-04-12 07:22:04+02
fotoroman veľmi odporúčam ako základ. Potom prejdi na iný šálok kávy ako napríklad Unseen od Erwitta, Americans od Roberta Franka, Cigánov od Koudelku a tak ďalej je ich veľmi veľa.
 
viktorbu
2016-08-14 22:53:25+02
Ahojte.
Vedeli by ste mi poradit nejaku knihu o makro fotografovani? Chcel by som knihu, kde popisuju techniku foteni makra. Typy, triky, ako na to a atd. Nechcem knihu len s fotkami.
Dakujem.
 
Karol Srnec
redakcia ephoto.sk 2016-08-15 07:14:10+02
príspevok od: viktorbu
Ahojte.