Hore
Fórum » Pokec
 

Svadobný fotografy - svoje prvé svadby ste fotili s 2 foťákmi?

Eba
2016-02-08 22:36:30+01
Dostala som návrh nafotiť dve svadby, no vo výbave mám len 1 foťák. Mám obavy (čert nikdy nespí), môže sa čokoľvek stať... Rozmýšľala som aj nad požičaním techniky, ale každý foťák má nastavenia inde, tak by to nebolo najvhodnejšie riešenie, ked daný kus nepoznám a nemám dopredu ponastavovaný...
 
vd
2016-02-08 23:02:35+01
Na bežnej svadbe sa najde 60-70 mobilných telefonov s fotoaparatom + nejake kompakty a zrkadlovky. snad to nebude problem pri zlyhani techniky Najvyhodnejšie riešenie by bolo odporučiť svadobného fotografa, ten vie čo ma roriť
 
Tibor78
2016-02-09 05:30:23+01
Kup si zaloznu techniku z bazaru, a stale to mozes potom predat bez nejakej vyraznejsej straty.
 
miki33
2016-02-09 08:22:35+01
ja sa priznam, chodil som s jednym fotakom (5Dmk II) a jednym obj (24-70L). Takto prebehlo par svadieb a potom som si nosil jeden pozicany ako zalohu. Nikdy som ho nepouzil, nastastie ma technika nesklamala. Neskor som si zaobstaral dalsie telo. Na druhej strane v tom case vznikli foto na kt. doteraz mnohi v dobrom spominaju. Je to troska risk, ale myslim ze viaceri tak zacinali a zacinaju.
 
vd
2016-02-09 08:31:15+01
Aj kamionisti chodia len s jedným autom, a stat sa môže čokoľvek. Rozdiel je len v tom, že nie každý si trufne šoférovať kamión, najmä ak má len VP typ B, napriek tomu ho známi požiadajú, či by im predsa len niečo nepreviezol tym kamionom...
 
Karol Srnec
redakcia ephoto.sk 2016-02-09 08:44:22+01
Ako Izzino dobre povedal: "Si tak dobry svadobny (eventovy) fotograf, ako dobry je tvoj zalozny plan."
 
miki33
2016-02-09 08:47:19+01
príspevok od: Karol Srnec
Ako Izzino dobre povedal: "Si tak dobry svadobny (eventovy) fotograf, ako dobry je tvoj zalozny plan."
zaujimava myslienka
 
vd
2016-02-09 09:09:13+01
príspevok od: Karol Srnec
Ako Izzino dobre povedal: "Si tak dobry svadobny (eventovy) fotograf, ako dobry je tvoj zalozny plan."