Fórum » Pokec

Stránka na konštruktívnu kritiku fotiek od ľudí čo majú nafotené

GP
GP 2011-09-18 22:27:15+02
Zdravím.
Vie mi niekto z vás poradiť, ktorá stránka je dobrá na upload fotografií na kvalitnú konštruktívnu kritiku?
Nemám problém prijať aj trvrdšie slová na svoju tvorbu, ale zaráža ma že naozaj kvalitný fotograf sa zastaví raz za uhorský rok a "fotograf" čo má nafotených 2 a pol fotky píše svoje "múdrosti" pod každú druhú fotku.
Jasné, všetci sa učíme a nikto z nás nie je dokonalý. Ale ak viete o stránke kde je vyššia úroveň prispievateľov môžete mi poradiť.
Sám viem, že som ešte len na začiatku cesty a moje samotné portfolio nie je top ale chcem sa zlepšovať.
Ďakujem.

uncle_roxor
2011-09-19 15:42:17+02
... a tema sa pozvolne presunula do tradicnej, nekonecnej a nic neriesiacej debaty kriterii hodnotenia fotiek ...

total empty
2011-09-19 23:25:52+02
príspevok od: Marcel Rebro
vidim ze mas osobnu skusenost ako 1x funguje ... pridas fotku "co splna kvaliutativne a umelecke hodnoty" potom par komentov in ingliš a potom ti zverejnia fotku.

dakujem ze si ma uviedol do reality, ja som si naivne myslel ze to je inak ...
Nerozumiem ti, možno som zle pochopil tie ich pravidlá,ale oni chceju aby si komunikoval a tiež je to tam o premiových účtoch a tak.Hovadinu ti určite nezverejnia.
Tak mi to objasni ako to tam je,aby som zase nebol odveci.

total empty
2011-09-19 23:34:02+02
príspevok od: GP
Communication in english is no problem for me, so I'm not worrying so much . I'll gladly post some comments of other pictures for the oportunity to receive constructive criticism of my work.
French isn't exactly my second language so I will stick just with english for now .
Glad you respond. Really appreciate it.
Keď žiadný problém,tak sa registruj a skúšaj a davaj fotky a kritizuj.
Možno to je to čo chceš aby ťa posunulo ďalej.
Good luck in further work.

Marcel Rebro
2011-09-20 08:07:20+02
príspevok od: total empty
Nerozumiem ti, možno som zle pochopil tie ich pravidlá,ale oni chceju aby si komunikoval a tiež je to tam o premiových účtoch a tak.Hovadinu ti určite nezverejnia.
Tak mi to objasni ako to tam je,aby som zase nebol odveci.
About the selection process

When a photo has been uploaded to the curators for review it will first end up in a waiting queue. In the next step, one of the curators will add the image to a personal queue. The curator can select the image for publication (1%) or decide that it doesn't belong to the gallery right away (90%).

If the curator needs additional feedback (9%), the image will be sent either to the other curators for further discussion or to a member vote, where 100 members vote on each photo. The voting result is helpful feedback to the curator, but it never determines the final outcome. In the end, the decision to select a photo for the gallery or not is always taken by one of the curators.

PS : tie percenta som tam doplnil ja

total empty
2011-09-20 09:15:57+02
príspevok od: Marcel Rebro
About the selection process

When a photo has been uploaded to the curators for review it will first end up in a waiting queue. In the next step, one of the curators will add the image to a personal queue. The curator can select the image for publication (1%) or decide that it doesn't belong to the gallery right away (90%).

If the curator needs additional feedback (9%), the image will be sent either to the other curators for further discussion or to a member vote, where 100 members vote on each photo. The voting result is helpful feedback to the curator, but it never determines the final outcome. In the end, the decision to select a photo for the gallery or not is always taken by one of the curators.

PS : tie percenta som tam doplnil ja
Ale vždy je možnosť potom posunuť fotku na kritiku a tam je dôležité komentovať,či nejak tak som to pochopil, a o to mu išlo.
Nakoniec tam si to môže všetko prečítať. Ja tam nepôsobím na 1x,občas tam zájdem mrknuť pre inšpiráciu.

Marcel Rebro
2011-09-20 11:21:52+02
príspevok od: total empty
Ale vždy je možnosť potom posunuť fotku na kritiku a tam je dôležité komentovať,či nejak tak som to pochopil, a o to mu išlo.
Nakoniec tam si to môže všetko prečítať. Ja tam nepôsobím na 1x,občas tam zájdem mrknuť pre inšpiráciu.
ak chces dat fotku na kritiku (akukolvek a bez schvalovania) musis najskor ty sam aspon tri fotky skritizovat. a viac ako slovickom "waaau" alebo "supeeeeer"

Strana 3 z 3

Inzercia
  • ()

• ()

• ()

• ()

• ()