Hore
Fórum » Pokec
 

predmet fotografia na vysokej škole v NR??

poetikclick
2011-12-18 18:49:29+01
Prosím Vás viete mi poradiť či je vôbec v nitre nejaká vysoká škola kde je predmet o fotografíí? najlepšie v UKF a ak hej aký odbor...
ďakujem pekne
 
micuro
2011-12-18 19:56:32+01
príspevok od: poetikclick
Prosím Vás viete mi poradiť či je vôbec v nitre nejaká vysoká škola kde je predmet o fotografíí? najlepšie v UKF a ak hej aký odbor...
ďakujem pekne
Marketing a reklama na UKF, asi pred dvoma týždňami som mal predmet Fotografia pre masmédia, veľká časť je tam venovaná histórie fotografie, od jej vzniku, cez jednotlivé obdobia a smery až po súčasnosť. Praktickej stránke sa venuje tiež jeden predmet, myslím že v tretom ročníku. Potom sa ešte fotografia učí na PF, katedra Výtvarnej tvorby a výchovy, ale odbor čisto zameraný na fotografiu tam myslím nie je. Na stránke katedry by si ale mal nájsť bližšie info.

O iných odboroch s touto tématikou v NR neviem.
 
Daniel.U
2011-12-18 20:09:10+01
v podstate nezmyselne studium. Koho zaujima historia fotografie, tak su to precita vo vlastnom zaujme. Studovat to na umeleckej skole je tiez kapitola sama o sebe, produkuju tam magorov, ktori su tak emelecki, ze tomu nikto nerozumie
 
karolina_a
2012-01-04 02:45:06+01
vo fore mladychv NR je kazdy tyzden fotograficky workshop, zucastnila som sa uz niekolkokat a je to fajn, clovek sa dozvie nieco nove, pofoti a tak...(:
 
poetikclick
2012-01-06 10:21:29+01
príspevok od: karolina_a
vo fore mladychv NR je kazdy tyzden fotograficky workshop, zucastnila som sa uz niekolkokat a je to fajn, clovek sa dozvie nieco nove, pofoti a tak...(:
A kde su tie workshopy? A kolko sa za ne platí?
 
karolina_a
2012-01-06 10:56:09+01
Vola sa to ze Forum mladych tu je na to link s info http://www.forummladych.sk/ a na fotoworkshopoch sa neplati nic (:
 
valec86
2012-01-06 12:04:48+01