Hore
Fórum » Pokec
 

Aby sa fotograf s kameramanom na svadbe nepobili

AkkimPhotography
2012-02-28 19:03:53+01
Zdravím všetkých,

chcel by som sa opýtať, ako riešite spoluprácu s kameramanom pri fotení svadby? V tomto "biznise" som nový a táto vec by ma veĺmi zaujímala. Hľadal som odpoveď vo fóre ale nikde nič, tak zakladám nové vlákno. Aby som sa konečne vykoktal, bol som fotiť jednu svadbu, našiel som pár zaujímavých miest, neokukaných s dobrými svetelnými podmienkami na fotenie, pracoval som so ženíchom, nevestou, popremýšlal nad najlepšími zábermi, nad pózami, pozháňal som nejaké rekvizity, proste som si robil svoju robotu. No a potom, keď bolo všetko pripravené a ja som začal fotiť, prišiel kameraman spravil si ako je na Slovensku zvykom pár detailov, samozrejme použil slider nech všetko vyzerá cool ako vo filme, trikrát sa obtočil okolo scény a "super" zábery na svete. Možno som len ako začiatočník trochu naivný, ale zdá sa mi že mi takto kameraman kradne nielen nápady ale aj zábery. Ide mi len o fotenie svadobného páru v exteriéroch. Ďakujem za akékoľvek reakcie...
 
branislavbuzek
ocenenie redakciou 2012-02-28 19:17:28+01
úlohou kameramana je zachytiť všetko okolo svadby. To, že si ty pripravil scénu a kameraman to natočil nie je nič zlé...len si robil svoju robotu a zvečnil na film to, čo si ty spravil. Nijakým spôsobom ťa neobmedzil v práci, takže v zásade sa nie je na čo sťažovať.
Podobná spolupráca je bežná a ak je to človek so skúsenosťami, môže tebe ako začiatočníkovi poskytnúť nejaké dobré rady (napr. kde je v interiéri je dobré svetlo, kde sú nejaké pekné zákutia a pod). Moja skúsenosť je taká, že s kameramanmi je treba byť za dobre...veď pri večeri budeš pravdepodobne sedieť vedľa neho
 
AkkimPhotography
2012-02-28 19:57:21+01
príspevok od: branislavbuzek