Hore
Fórum » Novinky, rumors a zaujímavé odkazy
 

Hravý filmár zastavil vo vzduchu kvapky vody

Seto
Seto 2012-04-17 14:50:56+02
Pravidelne sa opakujúcim zvukom z reproduktoru rozvibroval vodu pretekajúcu úzkou hadičkou a nastavil svoju kameru tak, aby počet zachytených snímok za sekundu zodpovedal frekvencii reproduktora. Tak docielil ilúziu vody zamrznutej vo vzduchu

http://adam.cas.sk/clanky/12403/hravy-filmar-zastavil-vo-vzduchu-kvapky-vody.html
 
total empty
2012-04-19 13:53:51+02
príspevok od: Paulie
Odkedy sa udáva reproduktorom prenášaná frekvencia v BPM? Fakt to radšej nerozoberaj. Peace.
Freqvenciu repraka ako píše som identifikoval ako pohyb membrány,pri jednej frekvencií by membrana doslova ostala vypudená na jednom bode a tiasla by sa,bol by to rovnomerný hučiaci tón,neviem to presne opísať.
Aby ti to dávkovalo kvapky,potrebuješ bum-pauza,čiže BPM a tam už na frequencií nezáleží.
25 Hz je ťžko počuteľných,potrebuješ kvalitný reprák aby ti ich zahral a aj tak doňho pustíš mínus 9-6 dcb aby si ho nezničil, a to ti vodu asi nebude dávkovať.
 
tomis.ales
2012-04-19 20:23:29+02
Tak to som sa dlho tak nepobavil Paradny napad, asi si to skusim, je to jednoducha ako facka.
 
tomis.ales
2012-04-19 20:50:41+02
príspevok od: total empty
Freqvenciu repraka ako píše som identifikoval ako pohyb membrány,pri jednej frekvencií by membrana doslova ostala vypudená na jednom bode a tiasla by sa,bol by to rovnomerný hučiaci tón,neviem to presne opísať.
Aby ti to dávkovalo kvapky,potrebuješ bum-pauza,čiže BPM a tam už na frequencií nezáleží.
25 Hz je ťžko počuteľných,potrebuješ kvalitný reprák aby ti ich zahral a aj tak doňho pustíš mínus 9-6 dcb aby si ho nezničil, a to ti vodu asi nebude dávkovať.
KAZDY reprak zahra 25Hz, zalezi iba s akym utlmom, v akom objeme, a v akom systeme. Myslis, ze tvoje repraky maju ochranu proti jednosmernemu prudu? resp ze maju vo vyhybke este clen aby neprenasali nizsie frekvencie ako na ake je basak koncipovany??? Na to, aby si zistil aky vykon pri akej frekvencii mozes pustit do repraku su rovnice. Nechce sa mi ich hladat, ale na nete najdeh kopec programov, ktore ked nakrmis datami menicov, vypluju ti vsetko potrebne. Ale hypoteticky priklad :
Basovy menic 30cm, 300W,bedna uzavreta 100l, ale 300W hra az od 100Hz, ked chces 60HZ znesie iba 50W a na 30Hz len 15W a na 20Hz iba 5W. (v pripade ozvucnice s bassreflexom bude pod naladenou rezonancnou frekvenciou bassreflexu pokles este vacsi) Nemozes teda do 300W basaku narvat 300W na 25HZ to je jasne. Cize kazdy reprak to zahra, aj vyskac dokonca, len aby si ho neznicil (neutrhol zaves, nevykrivil kmitacku...), musis do neho pustit iba zlomok vykonu. Chapes
Mimoto vykon u reprakov je vo vacsine domacich pripadov vyuzity minimalne. Hadina hlasitosti odpovedajuca ludskemu rozhovoru odpoveda asi 0,05 W vykonu. Takze nie je problem si tento pokus overit aj na vezi, co sa tvari ze ma 300W, pricom vnutri sa skryva sotva 50W trafo

25HZ je prakticky nepocutelnych, je ale mozno pocut sustenie zavesu, ak budete pocut nieco neprijemne, znizte vykon.

Fuuuha, no uz stacilo, uz som dal dost.
 
total empty
2012-04-19 21:19:27+02
príspevok od: tomis.ales
KAZDY reprak zahra 25Hz, zalezi iba s akym utlmom, v akom objeme, a v akom systeme. Myslis, ze tvoje repraky maju ochranu proti jednosmernemu prudu? resp ze maju vo vyhybke este clen aby neprenasali nizsie frekvencie ako na ake je basak koncipovany??? Na to, aby si zistil aky vykon pri akej frekvencii mozes pustit do repraku su rovnice. Nechce sa mi ich hladat, ale na nete najdeh kopec programov, ktore ked nakrmis datami menicov, vypluju ti vsetko potrebne. Ale hypoteticky priklad :
Basovy menic 30cm, 300W,bedna uzavreta 100l, ale 300W hra az od 100Hz, ked chces 60HZ znesie iba 50W a na 30Hz len 15W a na 20Hz iba 5W. (v pripade ozvucnice s bassreflexom bude pod naladenou rezonancnou frekvenciou bassreflexu pokles este vacsi) Nemozes teda do 300W basaku narvat 300W na 25HZ to je jasne. Cize kazdy reprak to zahra, aj vyskac dokonca, len aby si ho neznicil (neutrhol zaves, nevykrivil kmitacku...), musis do neho pustit iba zlomok vykonu. Chapes
Mimoto vykon u reprakov je vo vacsine domacich pripadov vyuzity minimalne. Hadina hlasitosti odpovedajuca ludskemu rozhovoru odpoveda asi 0,05 W vykonu. Takze nie je problem si tento pokus overit aj na vezi, co sa tvari ze ma 300W, pricom vnutri sa skryva sotva 50W trafo

25HZ je prakticky nepocutelnych, je ale mozno pocut sustenie zavesu, ak budete pocut nieco neprijemne, znizte vykon.

Fuuuha, no uz stacilo, uz som dal dost.
Ja to všetko viem,ba ešte viac,ochrana proti ultra a infrazvuku, preťaženiu(zvyšovaním ohmov) je zabudovaná v každom lepšom profi zosilovači či mixe,púšťať zvuk len tak surovo bez filtrov je samovražda systému,Hight end systéme púštaju zvuk až do 4,5 Hz ! a 30KHz. Ale nato musíš mať aj kvalitnu zostavu,nie vežu z Tesca.
Ak je raz vätšina reprakov konštruovaná od 40Hz,pri seriovom prepojení zvýšim ohmy zo 4 na 8 tak posunieš hranicu na 30Hz ale 25 Hz ti nikdy nezahrajú,jednoducho nemajú nato.
25 Hz hranica je extrém,bežné brutal basy že to až praští su okolo 60Hz.
Tu tu len opakuješ čo som písal výšie plus niečo naviac.
Inak hladina hlasitosti sa udáva v decibeloch a wat je jednotka vykonu, je rozdiel počuť trebars 1Khz o sile 85dcb zo stowatovej bedni, a 1khz osile 125dcb tiež zo stovatovej bedni.
Zo systémamy na diskotekach som robil 15 rokov a tiež nemám chuť sa tu nejak rozpisovať a ťahať za slovička.
 
bacil2
2012-04-19 22:18:28+02
príspevok od: total empty
Ja to všetko viem,ba ešte viac,ochrana proti ultra a infrazvuku, preťaženiu(zvyšovaním ohmov) je zabudovaná v každom lepšom profi zosilovači či mixe,púšťať zvuk len tak surovo bez filtrov je samovražda systému,Hight end systéme púštaju zvuk až do 4,5 Hz ! a 30KHz. Ale nato musíš mať aj kvalitnu zostavu,nie vežu z Tesca.
Ak je raz vätšina reprakov konštruovaná od 40Hz,pri seriovom prepojení zvýšim ohmy zo 4 na 8 tak posunieš hranicu na 30Hz ale 25 Hz ti nikdy nezahrajú,jednoducho nemajú nato.
25 Hz hranica je extrém,bežné brutal basy že to až praští su okolo 60Hz.
Tu tu len opakuješ čo som písal výšie plus niečo naviac.
Inak hladina hlasitosti sa udáva v decibeloch a wat je jednotka vykonu, je rozdiel počuť trebars 1Khz o sile 85dcb zo stowatovej bedni, a 1khz osile 125dcb tiež zo stovatovej bedni.
Zo systémamy na diskotekach som robil 15 rokov a tiež nemám chuť sa tu nejak rozpisovať a ťahať za slovička.
Niekto si repráčkom trasie hadičkou, z ktorej cáká vodička a natočí to na videjko. Super nápad!...ale Ty tu hneď ideš všetkých ohučovať 25 hertzami ako nejakých nahluchlých adolescentov na dydžine! ...šak podľa teba by potom museli baby používať robertkov s výkonom minimálne polkilowatu...a počulo by ich vždy celé sídlisko.

Daj si pohov! ...akustika určite nie je tvoja silná stránka ani po 15-tich rokoch „praxe“
 
total empty
2012-04-19 22:28:52+02
príspevok od: bacil2
Niekto si repráčkom trasie hadičkou, z ktorej cáká vodička a natočí to na videjko. Super nápad!...ale Ty tu hneď ideš všetkých ohučovať 25 hertzami ako nejakých nahluchlých adolescentov na dydžine! ...šak podľa teba by potom museli baby používať robertkov s výkonom minimálne polkilowatu...a počulo by ich vždy celé sídlisko.

Daj si pohov! ...akustika určite nie je tvoja silná stránka ani po 15-tich rokoch „praxe“
Ale ja som nezačal z 25hz, prečitaj si to vyšie kto to tam povedal prvý, a nekydaj tu na mňa !, o repro systémoch toho viem dosť, aj o ďalších veciach.
Ty si ten kto nečíta poriadne a nerozumie tomu, vlastne rozumieš len babám a robertkom.
Načo sa zbytočne rozpisovať a riešiť, podstata bola povedaná.
Si otravný "bacil", mal by si sa naučiť rešpektu.
 
bacil2
2012-04-19 23:10:47+02
príspevok od: total empty
Ale ja som nezačal z 25hz, prečitaj si to vyšie kto to tam povedal prvý, a nekydaj tu na mňa !, o repro systémoch toho viem dosť, aj o ďalších veciach.
Ty si ten kto nečíta poriadne a nerozumie tomu, vlastne rozumieš len babám a robertkom.
Načo sa zbytočne rozpisovať a riešiť, podstata bola povedaná.
Si otravný "bacil", mal by si sa naučiť rešpektu.
som bacil, a budem otravný!
...kľudne sa to dá zrobiť aj vežou z tesca, a kľudne aj na nižšej frekvencii ako 25Hz
 
total empty
2012-04-19 23:19:48+02
príspevok od: bacil2
som bacil, a budem otravný!
...kľudne sa to dá zrobiť aj vežou z tesca, a kľudne aj na nižšej frekvencii ako 25Hz
Keď myslíš tak rob pokusy a špekuluj, možno zistíš, že nie všetko je také jednoduché ako to vypadá.
Si len provokatér, už sa nebudem k tebe vyjadrovať.
 
redliner
2012-04-19 23:20:56+02
ehm nechcem sa montovat, ale tu nejde o to ci z toho repra nieco hralo alebo nie, ten clovek len vyuzil membranu na rozkmitanie hadicky, nic viac nic menej, tu nejde o ziaden zvuk, tu ide o rozkmitanie hadicky s kvapkajucou vodou za pomoci elektro akustickeho menica....
 
total empty
2012-04-19 23:24:31+02
príspevok od: redliner
ehm nechcem sa montovat, ale tu nejde o to ci z toho repra nieco hralo alebo nie, ten clovek len vyuzil membranu na rozkmitanie hadicky, nic viac nic menej, tu nejde o ziaden zvuk, tu ide o rozkmitanie hadicky s kvapkajucou vodou za pomoci elektro akustickeho menica....
No práve a dôležitá je nejaká synchronizácia, a tú ako chceš dosiahnúť ? Pokus-omyl,dokedy nato neprídeš.
 
redliner
2012-04-19 23:29:27+02
generatorom
 
DJW_
2012-04-19 23:33:27+02
Niekoľko poznámok:
A, Filter frekvencii 25Hz sa nepouziva pasivny v bedni ale priamo na vstupe zosilnovaca - tzv subsonicky filter. Tých 4,5 dB sa mi zdá veľmi málo, ja sa v praxi stretávam s hodnotou okolo 8-9Hz ako nevyhnutné minimum (treba rátať aj s prípadnou limitáciou), ale v praxi sa reže všetko pod 35 Hz - verte mi, ešte na to za 11 rokov praxe nikto neprišiel (a to zvučím vážne koncerty). Kto sa bude hádať, toho pozývam na blind test a do stávky dám kľudne aj 500€
B, Ľudia už okolo tridsiatky bežne nepočujú ani 35Hz, o vysokých frekvenciách nehovoriac. Ľudský sluch vôbec degraduje oveľa rýchlejšie, ako si ľudia myslia.
C, Hlasitosť sa neudáva v decibeloch, ale vo fónoch. dB je len bezrozmerná rednotka použiteľná na vyjadrenie pomeru hodnoty k referenčnej, pozor: intenzita zvukového poľa, akustický tlak, citlivosť a dalšie veličiny nie sú to isté.
D, Aj veľmi kvalitné repro majú veľký problém vykmitať 25Hz v použiteľnej miere. Rovnako je tu dôležitý veľmi kvalitný zosilňovač určený špeciálne na basy, s damping faktorom cez 500 (zjednodušene: čím váčšie číslo, tým skôr zosilňovač zabráni membráne chodiť si ako chce)
E, Môj osobný a povrchný odhah je, že filmár ani nefušil ako si vlasne pomohol prilepením tej hadičky - zvýšil tým MMS (váhu membrány = kmitajúceho materiálu), čo má za následok zníženie celkovej priemernej citlivosti ALE zväšenie citlivosti na nížších frekvenciách..
 
bacil2
2012-04-19 23:41:31+02
príspevok od: redliner
ehm nechcem sa montovat, ale tu nejde o to ci z toho repra nieco hralo alebo nie, ten clovek len vyuzil membranu na rozkmitanie hadicky, nic viac nic menej, tu nejde o ziaden zvuk, tu ide o rozkmitanie hadicky s kvapkajucou vodou za pomoci elektro akustickeho menica....
presne tak!
...som rád, že tu je aspoň niekto normálny, diskotékovo nepošahaný
 
pxls.jpg
2012-04-19 23:49:48+02
príspevok od: DJW_
Niekoľko poznámok:
A, Filter frekvencii 25Hz sa nepouziva pasivny v bedni ale priamo na vstupe zosilnovaca - tzv subsonicky filter. Tých 4,5 dB sa mi zdá veľmi málo, ja sa v praxi stretávam s hodnotou okolo 8-9Hz ako nevyhnutné minimum (treba rátať aj s prípadnou limitáciou), ale v praxi sa reže všetko pod 35 Hz - verte mi, ešte na to za 11 rokov praxe nikto neprišiel (a to zvučím vážne koncerty). Kto sa bude hádať, toho pozývam na blind test a do stávky dám kľudne aj 500€
B, Ľudia už okolo tridsiatky bežne nepočujú ani 35Hz, o vysokých frekvenciách nehovoriac. Ľudský sluch vôbec degraduje oveľa rýchlejšie, ako si ľudia myslia.
C, Hlasitosť sa neudáva v decibeloch, ale vo fónoch. dB je len bezrozmerná rednotka použiteľná na vyjadrenie pomeru hodnoty k referenčnej, pozor: intenzita zvukového poľa, akustický tlak, citlivosť a dalšie veličiny nie sú to isté.
D, Aj veľmi kvalitné repro majú veľký problém vykmitať 25Hz v použiteľnej miere. Rovnako je tu dôležitý veľmi kvalitný zosilňovač určený špeciálne na basy, s damping faktorom cez 500 (zjednodušene: čím váčšie číslo, tým skôr zosilňovač zabráni membráne chodiť si ako chce)
E, Môj osobný a povrchný odhah je, že filmár ani nefušil ako si vlasne pomohol prilepením tej hadičky - zvýšil tým MMS (váhu membrány = kmitajúceho materiálu), čo má za následok zníženie celkovej priemernej citlivosti ALE zväšenie citlivosti na nížších frekvenciách..
ja tomu nerozumiem, vedy je okolo toho ako okolo jadrovej fyziky ale aj tak je koncert len lahkovazna zabavka so zlym zvukom a ked si chcem hudbu pocut aspon zhruba ako ma byt tak si ju pustim doma. zatial som nebol na koncerte kde by som bol spokojny so zvukom, teda okrem filharmonie a zopar kostolov
 
bacil2
2012-04-20 00:01:27+02
príspevok od: pxls.jpg
ja tomu nerozumiem, vedy je okolo toho ako okolo jadrovej fyziky ale aj tak je koncert len lahkovazna zabavka so zlym zvukom a ked si chcem hudbu pocut aspon zhruba ako ma byt tak si ju pustim doma. zatial som nebol na koncerte kde by som bol spokojny so zvukom, teda okrem filharmonie a zopar kostolov
 
tomis.ales
2012-04-20 00:33:40+02
Neviem ako to maju profi DJ zosiky ale normalne hifi a highend maju iba ochranu pred jednosmernym napatim na vystupe, kvoli ochrane bedni. Bedne samotne ochranu pred jednosmernou zlozkou alebo NF filter na basaku nemaju, az na male vynimky (neviem ale ako to maju profi).

Mne je jedno od akej frekvencie je ktory reprak stavany, ja hovorim, ze kazdy zahra 25Hz, len s brutalnym utlmom. Ty hovoris uz o realnom vyuziti cize max -3dB.
Tu je priklad toho co myslim ja :
stredovy menic Seas H1304-08 MCA12RC, nominalna citlivost 86dB, trvaly vykon 110W, Xmax 1,8mm, utlm na 25Hz je -28dB oproti nominalnej hodnote. Na plny vykon 110W hra az od 340Hz. s hladinou 106dB a vychylkou 1,8mm. Na 25Hz nemozno do neho pustit viac ako 0,9W (2,83V), inac by sa poskodil/znicil, alebo by skresloval. Dosiahol by 58dB s vychylkou 1,8mm. Ale kedze ludske ucho je na nizkych frekvenciach malo citlive, nebolo by poct takmer nic. To som myslel ja.

Nemam ani sajnu co si pisal vyssie. Pisal si o BMP, co je neznamy termin, co sa tyka menicov.
Harmonicke, co zacinaju na 4,2kHz som nepochopil uz vobec. Ked tak vyssie harmonicke, co je celym nasobkom zakladnej frekvencie, cize 25-50-75-100Hz...

Ano, hlasitost sa meria v dB a Watt je jednotkou vykonu. To ze jeden reprak zahra pri rovnakom prikone hlasnejsie ako iny nema s tymto moc spolocne, resp nepodstatne. Jedna sa o citlivost a udava sa v dB/1W/1m.

Nerobil som s PA systemami ani nic podobne, ale v minulosti som sa velmi zaujimal o konstrukcie reprosustav. Dufam, ze som to tu napisal dostatocne jednoducho A dufam, ze som spravne pocital
Pre zaujemcov doporucujem si stiahnut clanky REPRODUKTORY A REPRODUKTOROVE SOUSTAVY TROCHU JINAK a STAVIME REPRODUKTOROVE SOUSTAVY od RNDr. Bohumila Sykoru, ktory je v tomto uplna spicka. Je to 90 stran A4, husto popisanych malym pismom plne grafov a vzorcov


 
tomis.ales
2012-04-20 00:55:56+02
príspevok od: DJW_
Niekoľko poznámok:
A, Filter frekvencii 25Hz sa nepouziva pasivny v bedni ale priamo na vstupe zosilnovaca - tzv subsonicky filter. Tých 4,5 dB sa mi zdá veľmi málo, ja sa v praxi stretávam s hodnotou okolo 8-9Hz ako nevyhnutné minimum (treba rátať aj s prípadnou limitáciou), ale v praxi sa reže všetko pod 35 Hz - verte mi, ešte na to za 11 rokov praxe nikto neprišiel (a to zvučím vážne koncerty). Kto sa bude hádať, toho pozývam na blind test a do stávky dám kľudne aj 500€
B, Ľudia už okolo tridsiatky bežne nepočujú ani 35Hz, o vysokých frekvenciách nehovoriac. Ľudský sluch vôbec degraduje oveľa rýchlejšie, ako si ľudia myslia.
C, Hlasitosť sa neudáva v decibeloch, ale vo fónoch. dB je len bezrozmerná rednotka použiteľná na vyjadrenie pomeru hodnoty k referenčnej, pozor: intenzita zvukového poľa, akustický tlak, citlivosť a dalšie veličiny nie sú to isté.
D, Aj veľmi kvalitné repro majú veľký problém vykmitať 25Hz v použiteľnej miere. Rovnako je tu dôležitý veľmi kvalitný zosilňovač určený špeciálne na basy, s damping faktorom cez 500 (zjednodušene: čím váčšie číslo, tým skôr zosilňovač zabráni membráne chodiť si ako chce)
E, Môj osobný a povrchný odhah je, že filmár ani nefušil ako si vlasne pomohol prilepením tej hadičky - zvýšil tým MMS (váhu membrány = kmitajúceho materiálu), čo má za následok zníženie celkovej priemernej citlivosti ALE zväšenie citlivosti na nížších frekvenciách..
A: Filter v bedni,Hifi niektore ano, Hifi zosiky vobec, tie zosilnia od DC az po Mhz, ak vladzu. Profi nemam sajnu.
Doma na domacich kinach ludia pocuvaju aj od 70Hz a nevedia o tom
C: Nemyl ludi, uz takto tomu nikto nerozumie Fon je jednotka vnimania hlasitosti a zalezi od frekvencie Hz a intenzity zvuku dB.
D: Takych bedni je velmi malo a stoja a vazia ako auto
E: Toto urobis z hociakej tesly basaku 20cm aj menej. Dosiahnes vychylku par milimetrov, to bohate staci na rozkmit hadicky, ktora rozhadze kvapky zotrvacnostou este dalej.

Myslim, ze sa to tu zvrho na pekne nudnu hadacku o kravine, ktoru si kazdy moze doma vyskusat sam.
 
tomis.ales
2012-04-20 00:59:59+02
príspevok od: total empty
No práve a dôležitá je nejaká synchronizácia, a tú ako chceš dosiahnúť ? Pokus-omyl,dokedy nato neprídeš.
Nie je treba ziadna synchronizacia, Len na chlp ta ista frekvencia. Je jedno v ktorom momente cyklu zachytis kvapku, dolezite je, aby si ju vzdy zachytil v tom istom mieste.
 
total empty
2012-04-20 01:04:06+02
príspevok od: DJW_
Niekoľko poznámok:
A, Filter frekvencii 25Hz sa nepouziva pasivny v bedni ale priamo na vstupe zosilnovaca - tzv subsonicky filter. Tých 4,5 dB sa mi zdá veľmi málo, ja sa v praxi stretávam s hodnotou okolo 8-9Hz ako nevyhnutné minimum (treba rátať aj s prípadnou limitáciou), ale v praxi sa reže všetko pod 35 Hz - verte mi, ešte na to za 11 rokov praxe nikto neprišiel (a to zvučím vážne koncerty). Kto sa bude hádať, toho pozývam na blind test a do stávky dám kľudne aj 500€
B, Ľudia už okolo tridsiatky bežne nepočujú ani 35Hz, o vysokých frekvenciách nehovoriac. Ľudský sluch vôbec degraduje oveľa rýchlejšie, ako si ľudia myslia.
C, Hlasitosť sa neudáva v decibeloch, ale vo fónoch. dB je len bezrozmerná rednotka použiteľná na vyjadrenie pomeru hodnoty k referenčnej, pozor: intenzita zvukového poľa, akustický tlak, citlivosť a dalšie veličiny nie sú to isté.
D, Aj veľmi kvalitné repro majú veľký problém vykmitať 25Hz v použiteľnej miere. Rovnako je tu dôležitý veľmi kvalitný zosilňovač určený špeciálne na basy, s damping faktorom cez 500 (zjednodušene: čím váčšie číslo, tým skôr zosilňovač zabráni membráne chodiť si ako chce)
E, Môj osobný a povrchný odhah je, že filmár ani nefušil ako si vlasne pomohol prilepením tej hadičky - zvýšil tým MMS (váhu membrány = kmitajúceho materiálu), čo má za následok zníženie celkovej priemernej citlivosti ALE zväšenie citlivosti na nížších frekvenciách..
-tak je,ale je zbytočne ich tu mordovať fyzikou a číslamy a presnýmy poučkamy,chcelo to nejaké jednoduché vysvetltenie, ale niekomu nevysvetliš, že 25 hz je extrém ktorý málo ktorý reprák dokáže zahráť.
-A bežne sa pracuje z decibelamy ako jednotka hlasitosti-hoci to neni presne.
-Zvuk mínus 30dcb je vlastne kill,(viď mix) čiže v podstae už neni.
-Skutočne prve cd rekordéri od Philips z 24bit/96khz prevodníkom púšťali na výstupe 4,5hz a až 22khz čo malo za následok že sa výstup časom čiastočne odpálil. V ďalších výrobkoch od takého extrému už upustili, a myslím že pod 10hz už nikto nejde, je jedno aká značka-firma.
-Dlha debata by to bola,takže ešte na koniec: najväčší frajerí sú tí,ktorí si púšťaju svoje mp3 aj cez subfoofer(od 160hz do 20hz) a veria tomu že majú senzačné basy a nedajú si vysvetliť, že to je blbosť, ale to už je trocha mimo témy.
 
total empty
2012-04-20 01:06:29+02
príspevok od: pxls.jpg
ja tomu nerozumiem, vedy je okolo toho ako okolo jadrovej fyziky ale aj tak je koncert len lahkovazna zabavka so zlym zvukom a ked si chcem hudbu pocut aspon zhruba ako ma byt tak si ju pustim doma. zatial som nebol na koncerte kde by som bol spokojny so zvukom, teda okrem filharmonie a zopar kostolov
Si zabil.
 
Strana 2 z 5
 





Inzercia
  • ()
     
  • ()
     
  • ()
     
  • ()
     
  • ()