Hore
Fórum » Ephoto - návrhy a pripomienky
 

ePhoto pripomienky 3

Stratený Stano
Stratený Stano ocenenie redakciou 2015-04-10 13:38:09+02
Pripomienkovacie fórum č.2 bolo zamknuté a preto zakladám nové, v poradí tretie, aby bolo kde pripomienkovať...
 
fatality
2018-10-14 11:11:44+02
príspevok od: Jastojan
Ahoj, no všímam si, že od rána nevidím fotografie, avatarov a pod. ...
ale reklama sa mi nacitala,ako som klikol na tvoj prispevok ☺ .. celkom trapas,ze plateny server nema vikendovy servis..
 
poqy
2018-10-23 23:48:06+02
Milý admin, toto myslíte vážne? To je ten sľubovaný apgrejd fotogalérie?
 
poqy
2018-10-23 23:54:09+02
Nepriložil som screenshot z mobilu, tak prikladám.
 
seifi
2018-10-25 11:10:51+02
príspevok od: poqy
Nepriložil som screenshot z mobilu, tak prikladám.
a sú aj horšie kúsky, po rozkliknutí som hľadal fotografiu ; asi pôjdu na doraz , tak ako slovenský volič aj slovenský fotograf znesie hodne
 
seifi
2018-11-12 15:47:02+01
vraciam sa k reklame ... myslím si, že ephoto v tomto smere nemá cit pre mieru; reklamy pri rovnakom členskom je čím ďalej viac, a to agresívnejšej, dokonca braniacej sledovať hlavný objekt, fotografiu, či pokec pod ňou; ... teraz napr. reklama na Maďarsko pri prekluknutí na Katku G., a to kým nájdem zamaskovaný krížik, tak ubehne minúta;
 
marianr
2018-12-10 12:15:30+01
Ak neblokujete reklamu, je to len váš problém.
 
seifi
2018-12-10 16:33:34+01
príspevok od: marianr
Ak neblokujete reklamu, je to len váš problém.