Hore
Fórum » Právna poradňa
 

Internetový obchod s fotoobrazmy

Norian
2018-01-04 08:47:58+01
Dobrý deň.

Rozmýšľam nad takýmto biznisom. Boli by to už hotové vytlačené foto obrazy s rámom.
Boli by to aj moje fotky ale aj fotky iných fotografov. Problém by bol vtom ako to právne vyriešiť s fotografiami ktoré niesu moje. Chcel by som ponúkať fotografom percento zo zisku ak by to bolo možné. Ale popravde naozaj sa moc nevyznám do zákonov ktoré stým súvisia. Či by sa dali robiť zmluvy ktoré by to riešili. Chcel by som takto spolupracovať aj zo zahraničnými fotografmi čo mám pocit by bolo ešte asi komplikovanejšie.

Ak mi viete ohľadne tohto čokoľvek poradiť bol by som veľmi vďačný.
 
mirosz
2018-01-04 09:53:36+01
príspevok od: Norian
Dobrý deň.

Rozmýšľam nad takýmto biznisom. Boli by to už hotové vytlačené foto obrazy s rámom.
Boli by to aj moje fotky ale aj fotky iných fotografov. Problém by bol vtom ako to právne vyriešiť s fotografiami ktoré niesu moje. Chcel by som ponúkať fotografom percento zo zisku ak by to bolo možné. Ale popravde naozaj sa moc nevyznám do zákonov ktoré stým súvisia. Či by sa dali robiť zmluvy ktoré by to riešili. Chcel by som takto spolupracovať aj zo zahraničnými fotografmi čo mám pocit by bolo ešte asi komplikovanejšie.

Ak mi viete ohľadne tohto čokoľvek poradiť bol by som veľmi vďačný.
Mozno sa mylim, ale ak chces predavat fotografie inych fotografov, tak to je vpodstate komisionalny predaj...
Opravte ma ak sa mylim.
 
JakubH
2018-01-04 11:00:44+01
Takže niečo podobné? https://fineartamerica.com/
 
seifi
2018-01-04 13:47:51+01