Hore
Fórum » Vybavenie ateliéru
 

Fotostan zo svetlami.

before
2014-12-21 18:29:52+01
Vedeli by ste mi poradiť prosím.Potrebujem riešiť fotenie plyšových hračiek rozmeru 40x40cm .
Začal som študovať na internete produktovú fotografiu a našiel som foto stan rozmerov 90x90x90cm s dvoma trvalými svetlami
http://www.photogeeks.co.uk/1800w-continuous-lighting-light-tent-studio-kit/
Potreboval by som názor vás odborníkov či sú tie svetlá dostatočné na produktovú fotografiu, alebo zvoliť inú alternatívu.
 
Martin Brojo
ocenenie redakciou 2014-12-21 18:54:42+01
príspevok od: before
Vedeli by ste mi poradiť prosím.Potrebujem riešiť fotenie plyšových hračiek rozmeru 40x40cm .
Začal som študovať na internete produktovú fotografiu a našiel som foto stan rozmerov 90x90x90cm s dvoma trvalými svetlami
http://www.photogeeks.co.uk/1800w-continuous-lighting-light-tent-studio-kit/
Potreboval by som názor vás odborníkov či sú tie svetlá dostatočné na produktovú fotografiu, alebo zvoliť inú alternatívu.
Chceš vedieť či majú dostatočný výkon na fotenie plyšových hračiek? Majú. Plyšová hračka sa ti nehýbe, čiže môžeš dať foťák na statív kľudne exponovať záber aj niekoľko sekúnd. Alebo si sa pýtal na niečo iné?
 
before
2014-12-21 19:38:36+01
Ok.Prvý krát som sa pokúšal fotiť plyšáky na bielom pozadí pri normálnom izbovom osvetlení, fotky boli strašné,myslel som že white balance to vyrieši,ale nie .Na druhý krát som sa pokúšal pri dennom svetle(obloha bola mierne zatiahnutá), biele pozadie zostalo sivé či som exponoval dlhšie alebo nie a keď trocha zasvietilo slnko tak tam boli všade tiene.Takže som začal hladať riešenie a našiel som pár návodov na produktové foto kde používali podobný foto stan.Nič lepšieho za takú cenu som v Anglicku nenašiel.Proste neviem odhadnúť či ten set bude vyhovujúci na vytvorenie pár pekných fotiek do webshopu alebo či siahnuť po inej alternatíve.Ale aj tvoja odpoveď mi pomohla,keď vravíš že tie svetlá sú dostatočne silné.