Hore
Fórum » Vybavenie ateliéru
 

Foto pozadie a statív pre pozadie

PsychX
2011-11-22 16:01:23+01
Caute,

uz dlhsie rozmyslam nad vybavou k foteniu a chcel by som si spravit taky mali prenostny atelier. Nemam nato ale moc penazi. zablesky som vytvoril 2x belsk YOUNGUO YN 462 ci ako sa to vola + stavitvy a 2x 83cm dazniky a externe radio odpalovace pt 04.

chcem si ale kupit aj pozadie a pozeral som toto nakolko ma velmi zaujalo cenou:

http://www.fotoprislusenstvo.sk/studiove-vybavenie/foto-pozadia/pozadie-2-7-x-5-m-siva

a k nemu tento stativovy set pre pozadie:
http://phototools.sk/detail.php?produkt=konstrukcia-stativov-pre-fotograficke-pozadie-4m&slozka=stojany-pre-foto-pozadia

prosim vyjadrite sa k tymto veciam najlepsie osobna skusenost. Som student takze mam velmi obmedzeny rozpocet.

Pripadne mi odporcte podobne alternativy v cene do 40€ pozadie a cca 60 drziak.

Dakujem
 
markus
2011-11-22 16:19:37+01
ceny su dobre len vyuzijes take velke pozadie a bude sa ti chciet ho hlavne prenasat ak premyslas nad mobilitou
 
PsychX
2011-11-22 17:10:17+01
rozmyslal som aj na sirkou 1,6 ale bojim sa ze to bude uzke
 
spidercek
2011-11-22 17:25:31+01
No 1,6 je docela uzke ale zalezi co budes fotit. A co sa tyka prenasania ver tomu ze nebudes mat naladu tahat skoro 3 metrove pozadie, a hlavne by si musel stale jazdit s nejakou dodavkou.
Pozadie by som neriesil byt tebou. Vzdy najdes nejaku peknu stenu a ked budes fotit fonku urcite nebudes natahovat ani to 1,6m pozadie. Takze klasika dva blesky, jeden dazdnik jeden softbox a mozes slapat. Co sa tyka blesku tak by som isiel do Metzu starsieho nez tie shity co si pisal. S tym budes mat iba problemy. Na tychto veciach sa moc usetrit neda. zisits po dvoch foteniach ze to je o nicom a budes zbytocne utracat za dalsie. Predas tieto pod cenu a budes na seba nahnevany. Skus najst na fore nejakych strobistov a nech ti poradia co je najlepsie na exterier.
Drzim palce.
 
PsychX
2011-11-22 21:42:28+01