Hore
Fórum » Ako fotografovať?
 

Je takáto úprava fotografií prehnaná?

MichalGulasSenica
2014-09-03 12:23:50+02
Zdravím, aktívne som začal fotiť pred týždňom. Mám slabší digitálny fotoaparát (okolo 250 eur). Snažím sa naučiť fotografovať tak aby tie fotky mali liečivý účinok. Je to určite dlhá cesta kým sa k takému niečomu dá dopracovať ale myslím že na to že fotím tak krátky čas tie fotky majú nejakú tú úroveň na ktorej sa dá ďalej pracovať.

Čo ma zaujíma, a na čo by som rád získal kritický náhľad je upravovanie fotografií v pc. Zdá sa mi totižto že som to u zopár fotografií prehnal, u niektorých by som zas povedal že mi to vyšlo. Zhodnoťte to prosím a komu sa chce nech napíše komentár. Stačí napísať foto č. 1 (2,3 a 4) a či a čo sa s tým dá urobiť ešte alebo či ubrať.
 
Marcel Rebro
2014-09-03 13:36:27+02
príspevok od: MichalGulasSenica
Zdravím, aktívne som začal fotiť pred týždňom. Mám slabší digitálny fotoaparát (okolo 250 eur). Snažím sa naučiť fotografovať tak aby tie fotky mali liečivý účinok. Je to určite dlhá cesta kým sa k takému niečomu dá dopracovať ale myslím že na to že fotím tak krátky čas tie fotky majú nejakú tú úroveň na ktorej sa dá ďalej pracovať.

Čo ma zaujíma, a na čo by som rád získal kritický náhľad je upravovanie fotografií v pc. Zdá sa mi totižto že som to u zopár fotografií prehnal, u niektorých by som zas povedal že mi to vyšlo. Zhodnoťte to prosím a komu sa chce nech napíše komentár. Stačí napísať foto č. 1 (2,3 a 4) a či a čo sa s tým dá urobiť ešte alebo či ubrať.
Ak chceš počuť konkrétnu odpoveď musíš dať konkrétnu otázku. Napríklad aký konkrétny liečivý účinok majú mať tie fotky? Mániodepresia, tachykardia, impotencia, pneumotorax, ebola, AIDS?

Na hodnotenie / kritiku fotiek je tu samostatná sekcia.
www.ephoto.sk/fotogaleria/na-kritiku/

Ale že sa v nej dočkáš odpovedí / hdnotení zaručiť neviem.
 
Karol Srnec
redakcia ephoto.sk 2014-09-03 14:02:00+02