Hore
Fórum » Ako fotografovať?
 

Ako získať skúsenosti na fotenie svadby.

Adko
2016-12-11 09:25:36+01
Ako nabrať skúsenosti na fetenie svadby ? Chcel by som sa foteniu venovať ešte dlhý čas však neviem ako nabrať skúsenosti aby som mohol začať fotit niečo tak ťažké ako svadba. Keďže som začiatočník nechcem ísť fotiť svadbu a pokaziť to, novomanželia by určite neboli šťastný a ani ja. Tak sa pýtam ako ?
 
om1ci
2016-12-11 09:40:37+01
fotiť
 
fatality
2016-12-11 10:48:34+01
príspevok od: Adko
Ako nabrať skúsenosti na fetenie svadby ? Chcel by som sa foteniu venovať ešte dlhý čas však neviem ako nabrať skúsenosti aby som mohol začať fotit niečo tak ťažké ako svadba. Keďže som začiatočník nechcem ísť fotiť svadbu a pokaziť to, novomanželia by určite neboli šťastný a ani ja. Tak sa pýtam ako ?
fotit.. ..najprv portrety,zurky,akcie pre kamaratov,znamych,rodinu,zadarmo-nebude vadit,ak nieco pokazis..potom,ked to bude mat nejaku uroven(mesiace,roky!!) aj portrety,reporty na zakazku a ak budu ludia aj ty spokojni(popr.daj to omrknut aj skusenejsim fotografom),kludne aj svadbu ako druhy fotograf..a ked ich das ako druhy viac,potom skus aj ako hlavny fotograf..a tiez odporucam najprv zadarmo pre niekoho,kto by si dobreho fotografa nemohol dovolit a bude spokojny s cimkolvek lepsim ako mobil/kompakt fotos..
 
Martin Školiak
2016-12-11 18:46:46+01
príspevok od: Adko
Ako nabrať skúsenosti na fetenie svadby ? Chcel by som sa foteniu venovať ešte dlhý čas však neviem ako nabrať skúsenosti aby som mohol začať fotit niečo tak ťažké ako svadba. Keďže som začiatočník nechcem ísť fotiť svadbu a pokaziť to, novomanželia by určite neboli šťastný a ani ja. Tak sa pýtam ako ?
Pár rokov fotiť. Učiť sa, skúšať, zúčastňovať sa workshopov. No a potom ťa možno aj prejde chuť na fotenie svadby.
 
Roman Point
2016-12-12 04:57:30+01