Hore
Fórum » Ako fotografovať?
 

360 st. panorama interieru / web prezentacia

Matej Rumanský
Matej Rumanský 2011-01-31 10:01:47+01
Dobry den,

Este nez zacnem..videl som, ze podobna tema tu je, no odpovede na moje otazky som nedostal.
1. Co chcem dosiahnut? - POTREBUJEM VYTVORIT VIRTUALNU PREHLIADKU INTERIERU GALERIE
2. Co mam k dispozicii? - Canon EOS 450D, Tokina 12-24, MANFROTTO statív 190XPROB + hlava 804RC2, software PTGui pro
3. Otazka c.1: dosiahnem pomocou panoramatickeho snimku dostatocne kvalitne vysledky?
Otazka c.2: nebol by vhodnejsi niektory z "Fishaye objektivov"?

Ak mate akekolvek rady, tipy a skusenosti aj mimo mojich otazok sem s nimi, nerobil som este tento typ fotografie a preto nemam ziadne skusenosti

Maly dotaz: interier nie je prilis velky, fotografovanie bude prebiehat v noci(za interieroveho osvetlenia)
 
Guba
2012-03-01 09:03:39+01
príspevok od: ceco
no to praveze neviem, ja som pri podobnom pokuse narazil na limity stativu, kedze jeho vyklopny uhol smerom dole mi zachytil max nozicky stativu
Ja by som to robil pomocou hlavy panosaurus 2.0. Ta hlava mi dovoli otacat fotakom akokolvek, bojim sa ale, ze pri pouziti toho objektivu narazim na nejaky problem, napriklad pri skladani fotografii. Ide mi hlavne o to, ci tymto objektivom dosiahnem zelaneho vysledku.
 
Guba
2012-03-01 09:07:18+01
príspevok od: salves
ak máš k dispozícii PTGui tak Hugin rozhodne nie !!! Je to softvér, ktorý je verzia od verzie nevyspitateľný a chová sa na dvoch strojoch inak ako ten istý!
Urcite si potom kupim plateny seftware. Prve pokusy by som ale skusil s huginom. Hugin je vyvijany nativne pre linux a kedze ja pouzivam iba linux, mohlo by to fungovat dobre. Skusim, no ako hovorim, neskor kupim plateny software. Dakujem za radu.
 
salves
2012-03-01 09:08:12+01
príspevok od: Guba