Hore
Fórum » Ako fotografovať?
 

Ako fotografovať s dlhším časom?

tibor22
2012-04-20 16:33:27+02
Som len začiatočník a pred nedávnom som si kúpil zrkadlovku, tak by som sa chcel naučiť to fotenie s dlhším časom. Bol by som rád ak by mi to nejaký fotograf vysvetlil. Ďakujem.
 
PaPi
2012-04-20 16:47:13+02
príspevok od: tibor22
Som len začiatočník a pred nedávnom som si kúpil zrkadlovku, tak by som sa chcel naučiť to fotenie s dlhším časom. Bol by som rád ak by mi to nejaký fotograf vysvetlil. Ďakujem.
Otazka akoze vysvetlite mi jadrovu fyziku... (ok prehnane, ale zdoraznit nevhodnost niecoho ide najlepsie na extreme). Nevysvetlil si aku mas predstavu o fotke s dlhsim casom... Odporucam nastudovat vo fotoskole:
www.ephoto.sk/fotoskola/clanky/krajina-a-priroda/fotografovanie-nocnej-krajiny/
www.ephoto.sk/fotoskola/clanky/zaciname-s-fotografovanim/nocna-fotografia-i/
www.ephoto.sk/fotoskola/clanky/zaciname-s-fotografovanim/nocna-fotografia-ii-nocne-mesto/

Snad pomoze...
Vela stastia
 
Karol Srnec
redakcia ephoto.sk 2012-04-20 16:48:30+02
A co si predstavujes pod fotografiou s dlhsim casom? Nocne zabery? Astrofoto? Cas zalezi od mnozstva svetla. Ked je ho malo bude dlhsi cas. Expozimeter ti to nameria. Ked je vela svetla, mas kratky cas a dlhy nebudes mat aj keby si chcel.

Prilis vseobecna otazka na ktoru sa prakticky neda odpovedat. Ak dlhym casom myslis nocnu fotku, precitaj si seriu clankov vo fotoskole. Je to urcite obsirnejsie ako nieco sem pisat v par riadkoch.
 
tibor22
2012-04-20 16:59:16+02
príspevok od: PaPi
Otazka akoze vysvetlite mi jadrovu fyziku... (ok prehnane, ale zdoraznit nevhodnost niecoho ide najlepsie na extreme). Nevysvetlil si aku mas predstavu o fotke s dlhsim casom... Odporucam nastudovat vo fotoskole:
www.ephoto.sk/fotoskola/clanky/krajina-a-priroda/fotografovanie-nocnej-krajiny/
www.ephoto.sk/fotoskola/clanky/zaciname-s-fotografovanim/nocna-fotografia-i/